Gjest Line87 Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Heisann! Ser at yerka er nevnt flere ganger her inne,men fant ikke svaret på det jeg lurte på,så jeg prøver igjen, og håper noen vil svare meg! Har nettop begynt å bruke Yerka under armene. står i bruksanvisningen at man kun ska bruke det 3 ganger i uken,og trappe ned etterhvert. jeg må imidlertid bruke det annenhver natt skal jeg få den effekten jeg ønsker... er det farlig å bruke den oftere enn 3 dager i uken?? eller går det bra...? og, bruker man deo de dagene man ikke har hatt yerka på om natten,eller ikke i det hele tatt? HÅPER PÅ SVAR!!
Rexina Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Dette lurer jeg også på siden man lukter etter to-3 dager.. Pleier å bruke babypudder under armene hvis jeg merker bitte litt lukt. Det hjelper:) Men vet ikke svaret på spörsmålet ditt da..
Gjest Gjest_Opal_* Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Tre ganger i uka er jo nesten annen hver natt, så det bekymrer ikke jeg meg om. Man skal ikke bruke deodorant de andre dagene, for det kan hindre virkningen av Yerka så vidt jeg har hørt.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg har brukt deo de andre dagene når jeg har brukt Yerka og merker ikke forskjell på virkningen. Virker like bra om jeg bruker deo.....
Rexina Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Bruker heller ikke deo, men lukter jo ikke noe, så det e jo ikke noe problem:)
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Svir Yerka mye? Har prøvd Cosmica Medical Deodorant (eller noe sånt=p) og den sved og klødde noe sinnsykt!! Yerka er vel hakket verre, vil jeg tro...? Noen som har tips til en god deo mot sterk svette? Svetter mye selv om jeg bare sitter i ro. og til og med når jeg fryser... Utrolig kjipt... Vurderer om jeg skal "operere" slik at jeg svetter mindre. Noen som har erfaring med det?
Rexina Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Svir ikke på meg. Man skal ikke bruke så mye. ta så vidt litt på en bomullsdott og presse på (ikke gni).
¤Crush¤ Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Jeg sluttet å bruke Yerka den dagen huden under armen etset bort. Da var det slutt.
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Svir Yerka mye? Har prøvd Cosmica Medical Deodorant (eller noe sånt=p) og den sved og klødde noe sinnsykt!! Yerka er vel hakket verre, vil jeg tro...? Noen som har tips til en god deo mot sterk svette? Svetter mye selv om jeg bare sitter i ro. og til og med når jeg fryser... Utrolig kjipt... Vurderer om jeg skal "operere" slik at jeg svetter mindre. Noen som har erfaring med det? Jeg prøvde også først Cosmica Medical, men den svei og klødde sånn at den klarte jeg ikke å bruke. Yerka derimot,svir ikke i det hele tatt!!! bare pass på at du ikke tar på for mye,forstår det sånn at da svir det,men jeg har ikke opplevd det selv! og den fungerer veldig bra,men jeg må bruke den oftere enn det som står på, for etter to dager blir jeg litt klam,og da lukter det med en gang. anbefaler å prøve Yerka før du tenker på operasjon!
Miel Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Jeg har funnet ut at det er bedre å bruke en liten mengde Yerka annenhver natt (og vanlig deo de andre dagene), enn å bruke en større mengde 1-2 ganger i uken. Det siste ødelegger huden min, det svir og jeg blir forferdelig tørr, men hvis jeg bruker mindre og oftere går det helt fint.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Takk for svar alle sammen:) Tror jeg må skaffe meg Yerka. Litt drastisk med operasjon, kanskje...=p
Amanlis Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 Pass på at du ikke barberer deg under armene samme dagen som du tar på Yerka. Da kan det svi noe grusomt. Til å begynne med sved Yerka på meg, men det har godt seg til med tiden. Jeg bruker Yerka ca en gang i uken, i tillegg bruker jeg stop 24 til daglig. Jeg inngår parfymerte produkter under armene for det kan trigge svettekjertlene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå