Gå til innhold

VOSS - trenger all mulig informasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Tuttamathilde
Skrevet

Jeg og 5 søstre/svigerinner skal på tur til Voss i høst. Ingen av oss har vært der før, men etter hva vi har hørt skal det være utrolig fint der.

-Skal bo på hotell i sentrum, men ønsker å ta en tur med flåmsbana - den skal være fin?

-Leste ellers på nettet om DE HVITE MAGISKE GROTTENE - er det langt fra Voss? Er det mulig for oss å få besøke disse grottene uten bil? Er de åpne om høsten? Er det kun for store grupper?

-Ellers lurte vi litt på å prøve paintball, rappellering e.l. Hva vil dere anbefale? Gjennomsnittsalderen vår er ca. 35+ :fnise:

-Ellers lurer vi på om det er noen gode puber eller utesteder på Voss?

-Er det ellers noe annet vi burde se eller prøve når vi er på Voss?

Tips mottas med takk!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke Vosajazzen på høsten da?

Skrevet (endret)

Smalahåve hos Ivar Løhne/Lehre? (husker ikke helt skrivemåten på navnet hans)

Han er iallefall en kjent person på Voss, og tar imot større og mindre lag til smalahåvelag.

Endret av hjertesukka
Gjest Rosin
Skrevet

Ja, flåmsbanen er fin. Anbefales.

Fleischers hotell har veldig godt ord tror jeg, ærverdig og gammelt. Men har aldri bodd på hotell selv på Voss da jeg har familie der. Park hotell tror jeg er nyoppusset. Restauranten der skal visst ha en VELDIG bra vinkjeller. De ulike hotellene har sikker utesteder, men usikker på hvilket som er best. Det er jo også smak og behag som alt annet. Tror fraktgodsen også er et slags utested, eller kanskje er det bare konserter?

Kari Traa butikken er morsom å besøke selv om en ikke skal kjøpe sportsklær for den er så ny og fin.

Vossajazz er i påsken.

God tur til Voss, det er fint der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...