Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal gifte meg i sommer (28. juni), og har derfor tatt noen soltimer. Kanskje 6-7 ganger til nå - begynte med 12-14 min., tar nå som regel 17-18 (jeg gidder ikke å ligge der lengre... :oops: ).

Det som er problemet er: I påska, da det var så mye fin sol (før jeg begynte å ta solarium), var jeg ute en del - sparka fotball og sånt. Og en av dagene hadde jeg (tydeligvis) en trøye med V-hals. For jeg har faktisk ganske synlige skiller etter den... Dette vil jeg jo gjerne ha vekk (desverre har nemlig ikke brudekjolen min sånn v-hals... Hehe).

Hva gjør jeg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kjøper du deg en god selvbruningskrem, peeler, smører på fuktighetskrem og deretter selvbruning. Ta bare litt av gangen og se hvordan resultatet blir. Med litt prøving og feiling bør du ha utjevna fargen rimelig bra til bryllupet.

Lykke til :briller:

Suz

Skrevet

-Takk for tips! Da jeg var forlover i fjor (tidlig på våren) brukte jeg selvbruning, og det gikk i grunnen veldig bra. Men etter en stund (etter bryllupet heldigvis) begynte den å 'flasse' på en måte, og det ble veldig tydelige 'grenser'... (Jeg brukte ikke krem i ansiktet, da jeg hadde en del farge der...)

Men jeg får se. Når jeg ser meg i speilet nå, viser ikke skillet i det hele tatt, så og si. Så kanskje det er noe spesielt med lyset på solariumet? (For jeg syns alltid det viser godt når jeg ser meg i speilet etter å ha tatt sol...)

Tror jeg tar en del soltimer til jeg, og ser hvordan det går.

For det må vel jevne seg ut da også, på en måte? Jeg syns iallefall at fargen min 'øker' mest i starten...

Jaja - vi får se! (Det er vel uansett stort sett meg som vil legge merke til det... :D )

Skrevet

Det stemmer antagelig at det er annerledes lys i solariet. Om du ser på skillet ditt med solariumlyset på så syns alt veldig mye bedre.

Er du flink til å bruke fuktighetskrem og peeler jevnlig så skal ikke selvbruningen flasse av (jeg har aldri opplevd det). Jeg bruker en spray fra Clarins som er veldig bra og som det er lett å få på jevnt. den gir bare litt farge per påføring også, så det er lett å regulere hvor brun du vil bli.

Mer solariumsol løser det sannsynligvis uansett, men pass deg for hva du går med ute om sola skulle titte fram igjen :ler:

Suz

Skrevet
men pass deg for hva du går med ute om sola skulle titte fram igjen

:ler: Gjett om jeg skal! Blir pologenser og hansker da... :wink: Neida. Men skal kjøpe meg en solkrem med høy faktor, så jeg kan smøre meg godt hvis det skulle bli 'faretruende' mye sol! (Og ja - den trøya med v-halsen er lagt langt ned i skapet... :oops: )

Det var nok 'etterpleien' det stod på med selvbruningen min... :roll:

Men takk igjen for god hjelp!!

Klem, Pip

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...