Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Del Skrevet 6. april 2008 Hva slags ingeniørutdannelser er praktisk rettet? Altså at man har en sjangs til å bli "skitten på fingrene" og ikke bare sitte på et kontor og flytte papirer. Data- og ortopediingeniør gir vel ganske praktiske jobber, men hvordan er det f.eks. med bygg, nautikk, romteknologi osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 7. april 2008 #2 Del Skrevet 7. april 2008 Alle ingeniørutdannelser gir muligheter for "praktisk" jobbing. Hvordan i alle dager kan dataingeniør være mer praktisk enn andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Thomas_* Skrevet 7. april 2008 #3 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg vil tro det kommer heeelt an på hvor du får deg jobb. I kommunen der jeg jobber bruker ingeniørene 90% av tida på å sitte på et kontor og flytte papirer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #4 Del Skrevet 8. april 2008 Med en ingeniørutdanning innen marin eller kan du være med på bygging eller oppfølging av skip eller offshoreenheter. Også er det kjempegøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #5 Del Skrevet 8. april 2008 Romteknologi blir du veldig lite skitten på fingrene av, det kan jeg skrive under på. Romteknologi til forskjell fra all annen teknologi går ut på å romkvalifisere all denne teknologien, som betyr skjemaer og automatisering delux. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 8. april 2008 #6 Del Skrevet 8. april 2008 Mange bioingeniører og kjemiingeniører jobber jo på lab, så det er ganske praktisk rettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 8. april 2008 #7 Del Skrevet 8. april 2008 Med en ingeniørutdanning innen marin eller kan du være med på bygging eller oppfølging av skip eller offshoreenheter. Også er det kjempegøy!! Er dette et 5-årig siving. studium, eller kan man ta det som 3-årig bachelor og? Romteknologi blir du veldig lite skitten på fingrene av, det kan jeg skrive under på. Romteknologi til forskjell fra all annen teknologi går ut på å romkvalifisere all denne teknologien, som betyr skjemaer og automatisering delux. Har du gått romteknologi i Narvik? I såfall kunne jeg gjerne ha tenkt meg å høre litt mer om selve studiet + jobbmuligheter etter endt utdanning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå