Gå til innhold

skal merkelappen fjernes

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har en del jezz glass fra hadeland glassverk, det er sånn små klistremerker med hadeland på er det meningen man skal fjerne dette?

Har også fått diamant dekktallerkener fra hadeland som har det samme merke på , er det meningen dette skal sitte på eller fjernes?

Jeg og sambo diskuterte dette litt frem og tilbake og ble plutselig veldig usikre.

Hva med f.eks krystalvaser og ktrystallysestaker, står som regel et sånn merke på. skal dette sitte på?

Har dere noe mening om dette og har dere fjernet disse klistremerkene.

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Syns ikke klistremerkene er noe fine, så her fjernes det.

Skrevet

Jeg er helt for at sånne klistremerker skal fjernes når de synes. Du får heller flytte de til undersiden så de ikke synes om du vil beholde merkene.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, de skal fjernes (ev. plasseres under som LukaFrost sier).

Jeg synes ikke glassene virker rene om klistrelappen fortsatt er der (!)

Skrevet

Aner ikke helt hva jeg gjør, tror ikke jeg er konsekvent og gjort meg noe mening om dette. Fjerner der jeg synes det ser stygt ut, men tror det sitter igjen på en del ting.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Klistrelappen skal fjernes.

Skrevet

Fjernes!

Har i mitt stille sinn lurt på om noen vil bevise at de har glass fra Hadeland og ikke fra IKEA ;)

Skrevet

Jeg tar alltid vekk lappene, de er ikke pene.

Skrevet

Enig med alle andre, den skal fjernes.

I mitt fjernes alt av lapper, irriterer meg også over prislapper som sitter igjen på bøker.

Skrevet

Klistrelappene skal vekk. Blir alltid glad når produsenten bruker et lim som lett går av glasset etterpå, og papir som ikke går i stykker når man tar det av. Halvt avrevet papir er ikke pent, og gir en "skitten" følelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...