Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hei. Jeg har lyst til å kjøpe meg en dildo. Har aldri prøvd det før. Jeg er gift, men det er ikke alltid at han har lyst når jeg har, så tenkte jeg skulle kjøpe meg en dildo så jeg kan hjelpe meg selv bedre.. Men det fines jo så mange forskjellige varianter.. Jeg vil helst ha en av de rimeligste, ettersom vi prøver å holde kostnadene nede fordi vi sparer til drømmehuset.. Uansett, vil ha en rimelig en. Ikke no fancy. Ikke no sånn med 2 eller 3 armer, for rumpa eller klitoris. Jeg vil bare erstatning for mannen min. Jeg vil ikke ha en enorm en, helller kort og tynn.. Og ikke i glass. Ellers så vetjeg ikke. Vibrator eller ikke? Myk eller hard. Utseende er ikke så viktig, men vil helst ikke ha en som ser naturtro ut.. Jeg synes naturtroe dildoer ser litt ekle ut.. (synes ikke ekte peniser ser ekle ut da). Trenger litt hjelp her. Legg gjerne til link til en dildo du anbefaler fra kondomeriet. På forhånd takk.
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Ingen som har tips eller råd? Noe å anbefale?
Gjest StockDama Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Hvis du vil ha en erstatning av mannen din, så kan du kjøpe et dildo støpe kit, så du får en kopi av mannen din sin penis =D
Gjest glamourgirl Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg ville nok anbefale deg å kjøpe en vibrator, heller enn en dildo. Da kan dere leke sammen, og og du kan leke alene med litt mer variasjon enn bare ut og inn. Beste er igrunnen å gå inn på en sex-butikk, og spørre om råd. Lykke til!
MarianneE Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Prøv å ikke kjøp en som er for hard. Jeg har en slik og b.la en som er "mykere" og den siste er absolutt favoritten.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Min første vibrator var av silikon, men synes den rett og slett var for hard. Kjøpte så en yellow dildo, og det var faktisk mye bedre. den var ikke så hard og var mer bøyelig.... By the way..var en gang på et dildoparty og da hadde de en slik yellow dildo som jeg hadde og da hun vertinnen tok den opp så sa hun..." ja så har vi den her da, men denne er ganske kjedelig, og ikke noe særlig spennende"....Men det var hennes ord da... Den er midt i blinken for meg:D
Mirabella83 Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Jeg elsker min nye klitorisvibrator... Dildoer liker jeg ikke så godt. Men det er kanskje fordi jeg lettere får orgasme med klitorisvibratorer... Søk litt på nettet og les hva som finnes Kanskje finner du en test?
Gjest Gjest_line_* Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 kan anbefale slick and Slim. :-) lykke til!
Gjest Mirina Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Jeg ville nok anbefale deg å kjøpe en vibrator, heller enn en dildo. Da kan dere leke sammen, og og du kan leke alene med litt mer variasjon enn bare ut og inn. Beste er igrunnen å gå inn på en sex-butikk, og spørre om råd. Lykke til! Støtter glamourgirl. Men dildo vs. vibrator er jo en smakssak,
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Takk for svar! StockDama: Jeg har nevnt det for han, men han hadde ikke lyst. glamourgirl: Jeg liker inn og ut jeg.. Finnes ikke sexbutikk her hvor jeg bor. MarianneE: Ok. Hva er mykest da? Silikon eller mykplast? Gjest: hva er en yellow dildo?? Mirabella83: Jeg har en ømfintelig klitoris, for mye eller for sterk stimulering blir vondt. (mannen min kan ikke bruke tunga der, selvom han er forsiktig, blir for mye.) :gråte: Gjest_line_* : Takk Line, jeg har notert meg den.
Gjest *Heia* Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 (endret) Smaken er vel egentlig som baken - delt på midten Om du har lett for å få vaginal orgasme (uten stimulering av klitoris) så er en dildo helt sikkert tingen for deg. - Særlig ettersom du skriver at du er særs følsom på klitoris. Denne dildoen kan i så fall anbefales: Real Cock Kan ellers anbefale min favoritt vibrator Mr Rabbit. Fordelen her er foruten de roterende kulene det at man kan justere stimulering av klitoris fra svak til sterk. Tillater meg også å anbefale bruk av glidemiddel da disse produktene har en tendens til å "stjele" fuktighet. Dermed er man sikret "god glid" hele leken igjennom med litt påsmurt glid. Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Ta vennligst kontakt med Hilde for avtale om annonsering. Trille (mod) Endret 9. april 2008 av Trille
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå