Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Noen som vet..? Skal bestille rom - på tur sammen med kjæresten og vet ikke hva som er vanlig dobbeltseng?
Gjest _Leela_ Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Standard double er vel dobbelseng, mens twin room er to enkle senger...
¤Crush¤ Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg er ikke helt sikker, men lurer på om twin-room betyr at det er to enkeltsenger ved siden av hverandre og ikke dobbeltseng.
Cata Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg er ikke helt sikker, men lurer på om twin-room betyr at det er to enkeltsenger ved siden av hverandre og ikke dobbeltseng. Stemmer. Pleier i blant reise på tur med en venninne så vi er veldig på høgget for å få bestilt twin room. Dobbeltseng er mindre gøy på venninnetur.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 På noen billighoteller kan twin også være køyeseng. Standard double er en smal dobbeltseng (i hvert fall i USA), queen er større og king er størst hvis jeg har forstått det riktig (går sikkert an å google disse for nøyaktige mål)
ringblomst Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Twin er to senger gjerne ved siden av hverandre. Standard double er en smal dobbelseng, men noen ganger også queen size-seng.
ringblomst Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Har opplevd grandlit-størrelse på 120, men som oftest rett under 150 tror jeg. Avhenger kanskje litt av hvilket land du skal reise til? I USA har jeg aldri opplever 120, kun 150. Men i syden har jeg opplevd 120.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Googlet litt og fant denne oversikten http://interiordec.about.com/cs/beds/l/blbedsizes.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå