anine(: Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hei folkens! Jeg konfirmerer meg om tre uker, og lurer på om deter noen som vet om noen kjolebutikker som er bra på konfirmasjonskjoler? Mvh. Anine
Lemona Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Hva er en konfirmasjonskjole? Så akkurat bilder av en som ble konfirmert i en ballkjole, men vil tro at dette kanskje ikke er vanlig overalt. Hva slags kjole ser du etter??
anine(: Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 Ja, jeg vet. Skulle vel nevnt det ja. Ballkjole er jeg hvertfall ikke ute etter. En enkel kjole med ikke altfor mye dilldall. Helst stropper og ganske enfarget, ikke så veldig spraglete sånn at man blir helt svimmel av å se på den. Stoff har jeg ikke tenkt så veldig mye på egentlig. En kjole som sitter ganske på kroppen, ikke en som "slenger rundt" , hvis du skjønner.
Lemona Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Min favorittbutikk når det gjelder kjoler er Coast, men litt usikker på om det er den type kjole du er på jakt etter. Den finner du i allefall på Byporten, nær Klingenberg kino og i Hegdehaugsveien, (hvis det er butikker i Oslo du er på jakt etter)
Gjest itla Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 (endret) Som Lemona vet jeg ikke hvor du skal lete etter kjole, men Oasis og Principles kan også ha fine kjoler hvis du skal på jakt her i Oslo. Finnes i samme bygning i Akersgata (i krysset Grensen/Lille Grensen/Akersgata). Oasis ligger også på Aker Brygge, Oslo City og i Hegdehaugsveien, ihvertfall. Edit: De har ikke hele utvalget du finner på nettsidene her til lands, men det gir deg ihvertfall en følelse med hva slags stil de har. Endret 7. april 2008 av itla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå