Gå til innhold

Piercet brystvorte

ElleVille

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer?

Jeg synes det er stilig med et pent, piercet bryst, men tviler litt.

1. Jeg er ikke spesielt stor, og jeg har kun sett relativt store ringer/bolter/hva det enn kalles.

Men det finnes kanskje i passende størrelser for alle, eller hva?

2. Er det noen problemer knyttet til å fjerne piercingen senere?

Jeg har foreløbig ingen barn, og skal heller ikke ha det på mange år ennå.

Tar det imidlertid med i langtidsplanleggingen...

3. Er det vondt? *pyse* icon_smile.gif

...ellers blir alle erfaringer mottatt med takk.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OK, dette ble kanskje ikke riktig forum, usikker på hvor det passer.

Men det handler da om min kropp, så jeg tar sjansen...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Jeg vet bare at det gjør veeeeeldig vondt,men det er stilig og brystvorten skal bli mer følsom etter på....

De skel haforskjellige størelser på ringene det vet jeg så det er jo bare til å gå å sjekke detr hvor man mann tar pecinger... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg har gjort det. Syntest det hørest sååå vondt ut ! Huff icon_smile.gif

Hun fikk beskjed om at det gikk ikke ann å amme på lang tid på det brøstet.. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og du må nok regne med at det dannes en fistel etterhvert, og den kommer ikke til å gro igjen...(akkurat som etter øredobber...)... vil tro at det ikke er spesilet pent med et "hull" tvers gjennom brystvorta...det vil nok bli mindre, men aldri forsvinne helt (ihvertfall ikke om du har i ringen lenge..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ikke var vondt. Tok en stang i øret etterpå og det var grisevondt. Hadde lyst til å bælje tårer.

Synes det er skikkelig lekkert med et smykke i brystvorten, hvis det er en vanlig liten ring eller stang.

Hadde den i et eller to år, husker ikke helt. Men så begynte kroppen min å støte den fra seg. Den ble vond og sår og åpnet seg slik at jeg kunne se ringen på midten. Jeg tok den ut selv, ikke noe problem. Var lei meg da jeg fjernet den for jeg hadde blitt så glad i den. Det var liksom noe som manglet leeeenge! Men smerten gikk over og problemet gikk over på et døgn.

Det skal være sagt at jeg ikke hadde noen som helst problemer med den i mellomtiden.

Legen min syntes den var fin han (",) Sa bare at jeg måtte ta den ut ved eventuell graviditet og amming.

lykke til12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg har hatt ringer og barbeller i nippla i snart 6 år. Det er vondt å ta hull, men ikke sinnsykt vondt. Det tar en dtund før det gror, som du må væere veldig nøye med rensing.

Når du tar dem ut gror det gort igjen. Har hatt dem ute av og til, kun etter et par timer er det vanskelig å sette dem inn igjen.

Ringer og barbeller finnes i alle tykkelser og diametre. Men det lønner seg å sette inn noen som er litt tykke. Dette for at det skal gro fortere og for at det skal bli mindre "problemer".

Det er ingen problemer knyttet til det å amme. Men for beibien sin skyld kan det være lurt å ta ut smykkene når du ammer, eller sette inn plastikk smykker.

Vil anbefale det et utrolig seriøst studio: Rusty Needle, strøket, Oslo(hvis du bor i oslo da icon_smile.gif). Det ligger sammen med Empire tatto. Snakk med Runar. Han har tatt mange av mine hull og er den dyktigste jeg har vært borti.

Lykke til icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...