Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 hei.. tenkte jeg skulle lage en "slappe-av-kveld" for min kjære så lurte på om dere hadde noen musikk tips? som man slapperav av og sier jeg elsker deg. Forslag??
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Min favoritt: U2 - All I want is you Ellers passer flere av Sarah McLachlan
IloveNY Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Sarah McLachlan liker jeg også veldig godt=) Gravity - John Mayer Siempre me quedara - Bebe In the deep - Bird York har en laaaang koseliste som jeg kaller den:)
Gjest Bond Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Kanskje noe litt mer nyere eksperimentelt klassisk? - Peter Broderick - 'Float' album, fint og melodisk, veldig avslappende, synes jeg. Du kan høre noen sampler her - En annen lignende, men norsk - Deaf Centre - 'Pale Ravine' album du kan høre her Eller noe mer kjent, for eksempel eksempel Satie? Eldre kortere piano stykker også kanskje? Noe som ikke er klassisk - kanskje Biosphere? Også norsk og mye som er utrolig godt for å bare høre på og tenke deg helt vekk. Utrolig avslappende, veldig nordisk (? det at det er veldig klar, får en tenke om hvordan luften er på vinteren) følelse, veldig rene lyder. Eller world musikk - Buena Vista Social Club (de forskjellige medlemmene har også sine solo-plater) er en sikker favoritt hos oss for å slappe av
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 What makes the world go 'round med Al Green. Den er så avslappende at jeg har måttet fjerne den fra jobb-pc'n
Gjest Gjest_igjen Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 What makes the world go 'round med Al Green. Den er så avslappende at jeg har måttet fjerne den fra jobb-pc'n Den heter visst forresten how do you mend a broken heart
Gjest Gjest_igjen_igjen Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Den heter visst forresten how do you mend a broken heart Her er den med avslappende bilder til også http://www.youtube.com/watch?v=cxOObgMUgKA :søvn: :rødme:
murray Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Sang som får meg til å slappe av akkurat nå: Tokio Hotel - Monsoon
Gjest StockDama Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 det meste av The gathering egentlig, med unntak av noen cd'er der de har totalt skiftet stil om til metal...
Malou Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 Litt utvalg fra "avslapningslisten" på iPoden: Amos Lee - Colors Amos Lee - Sympatize Anna Nalick - Breathe The Cardigans - 03.45: No Sleep David Gray - My Oh My Dawn Landes - I'm In Love With The Night Emilia Torrini - Sunny Road Iron and Wine - Naked As We Come Joe Purdy - I Love Rain The Most John Mayer - Your Body Is Wonderland José Gonzales - Heartbeats Joshua Radin - The Fear You Won't Fall Kate Ceberano - Go Your Own Way KT Tunstall - Throw Me A Rope Peter Malick Group feat. Norah Jones - Strange Transmissions Psapp - Hill Of Our Home Sarah McLachlan - Fallen Seal - Love's Divine (Acoustic Version) Sia - Sunday Sort Sol feat. Sissel Kyrkjebø - Elia Rising Tori Amos - A Sorta Fairytale Travis - Drifting The Weepies - World Spins Madly On Ingrid Michaelson - Breakable Bob Marley - Redemption Song
Annalfabet Skrevet 27. april 2008 #14 Skrevet 27. april 2008 Local Hero av Mark Knopfler, den er helt fantastisk.
Gjest #Spidergirl# Skrevet 28. april 2008 #15 Skrevet 28. april 2008 Coldplay har masse behagelig musikk Ingrid Olava Ane Brun Tracy Chapman Robert plant og Alison Krauss R.E.M Arosmith (faktisk) don't miss a thing Cat stevens
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. mai 2008 #16 Skrevet 9. mai 2008 Ketil Bjørnstad har en utrolig fin plate som heter devotions. Anbefales.
Gjest milkyway Skrevet 10. mai 2008 #18 Skrevet 10. mai 2008 Air : Sexy boy Skulle og til å nevne Air, hele moon safari plata faktisk også Opeth, men jaggu om jeg husker navnet på den fine rolige plata!
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 11. mai 2008 #19 Skrevet 11. mai 2008 Skulle og til å nevne Air, hele moon safari plata faktisk også Opeth, men jaggu om jeg husker navnet på den fine rolige plata! Damnation er den roligste plata til Opetn. mange vakre sanger på den ja!. Prøv også Opeths "Hours of wealth" og "isolation years" fra plata Ghost reveries. "Credense" på plata "My arms, your hearse" er også en utrolig rolig og vakker
Honey Bee Skrevet 11. mai 2008 #20 Skrevet 11. mai 2008 (endret) Electric-Madrugada Vocal-Madrugada Shine-Madrugada Honey Bee-Madrugada Majesty-Madrugada Embrace Me-Karen Jo Fields The limit to your love-Fiest Keep breathing-Ingrid Michaelson Crash into me-Dave Matthews band All I need-Matt Kearney Morning-Amos Lee Beloved one-Ben Harper Nothing brings me down-Emiliana Torrini Riders on the storm-The Doors Cannonball-Damien Rice Endret 11. mai 2008 av Honey Bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå