Gjest *smak* Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg tenkte å prøve å få litt finere vipper ved å bruke vippetang. Jeg er helt grønn når det gjelder å bruke den.. Feks. hvor lenge skal man ha vippene i klem? Hvor langt inn på vippene skal man lage bøyen? Det er sikkert mange som ler av dumme spørsmål, men jeg er som tidligere sagt grønn på området..
laperla Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Jeg tenkte å prøve å få litt finere vipper ved å bruke vippetang. Jeg er helt grønn når det gjelder å bruke den.. Feks. hvor lenge skal man ha vippene i klem? Hvor langt inn på vippene skal man lage bøyen? Det er sikkert mange som ler av dumme spørsmål, men jeg er som tidligere sagt grønn på området.. Hei:) Du bør varme gummien på vippetanga noen sekunder med føner. Da blir vippene penere, og det gjør ikke så vondt. Selv bruker jeg bare Lash wand fra Model Co.
astral Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Du bør varme opp vippetangen med føneren før du bruker den for at buen skal holde lenger. Kommer an på hvor rette vipper du har om du skal klemme en gang innerst på vippen, eller 2-3 ganger gradvis innover. Bør holdes rundt fem sekunder. Prøv deg frem =) Husk på at det skal aldri gjøre vondt å bruke vippetang og at det sliter kjempe mye på vippene.
Bomullstrusa Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Gidder ikke skrive alt på nytt, men siste innlegg i denne tråden er mitt. Er avhengig av vippetang selv og har vel tilegnet meg noen kunster..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå