Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Har sett bildene av deg, og så flink du har vært! Hvor lang tid tok det dit du er nå? Trener du kun styrke?
Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Hun la ut før og etter bilder på en annen tråd
Gjest Bolledeig Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Skal vi se First things first. Ting kommer ikke lett, og det har definitivt ikke denne formen gjort heller. Vekttoppen ble nådd rundt sommeren 2006. Så begynte jeg å gjøre noe med saken (forsiktig) i høsten 06, og gikk ned 2-3 kilo. Fra januar 07 begynte jeg med styrketrening. Og ja, nesten bare styrketrening, for det var det jeg klarte å motivere meg til å gjøre flere ganger i uken. Ellers var jeg relativt streng på mat, sunt fett, magert protein, masse grønnsaker og langsomme karbohydrater. Foreløpig vektbunn ble nådd nå i vår, da hadde jeg til sammen holdt på i ca halvannet år. Men da hadde jeg også klart å holde vekten under 70 kg i et halvt år. På et år hadde jeg med andre ord gått ned ca 12-13 kg, så det har på ingen måte gått fort, men jeg har klart å holde vekten. Sekstall hadde jeg ikke sett på vekten siden niende klasse (76 teller ikke), og er naturligvis fornøyd med det. Ellers har det vært lite hokus pokus. God trening, god mat, og masse hvile og søvn
Gjest Bolledeig Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Disse kanskje? (de er gamle da, og i miniministr) http://tbn0.google.com/images?q=tbn:gSTvNx...oreandafter.png Skrelt av noen kilo rundt livet siden da, tenker å poste fremgangsbilde i bloggen snart
Gjest Bolledeig Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Formen for tiden: http://bolledeig.blogspot.com/2008/04/form...r-tiden_06.html
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Formen for tiden: http://bolledeig.blogspot.com/2008/04/form...r-tiden_06.html Har du silikon??
Gjest Bolledeig Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 (endret) Nei. Jeg har bare hatt flaks og ikke mistet så veldig mye over puppene. Endret 6. april 2008 av Bolledeig
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Gratulerer! Veldig motiverende å se fremgangen din. Hvor gammel er du, forresten?
Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Du har vært utrolig flink, bolledeig. Det er motiverende å se! Jeg har begynt livsstilsendring nå etter jul, men går faktisk opp i vekt. Begynte med styrketrening forrige uke, så økt muskelmasse er det ikke ;P Skal ned 5 kg, så kanskje mer vanskelig å få vekk de, i forhold til flere kg. Fett% skal ned muskelmasse skal opp. Så håper å se flott ut til sommern Burde jeg kutte mest mulig ned på karbohydrater? Må jo gjøre noe, ettersom jeg går opp i vekt når jeg skal ned! :D
Grønt blad Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 (endret) Bolledeig, du er super. Jeg blir motivert av å se bildene du har postet og av det du skriver. Visste ikke at du blogget, men har lest den nye bloggen din nå. Tror jeg kommer til å følge med der. Endret 7. april 2008 av Grønt blad
Gjest Bolledeig Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 Du har vært utrolig flink, bolledeig. Det er motiverende å se! Jeg har begynt livsstilsendring nå etter jul, men går faktisk opp i vekt. Begynte med styrketrening forrige uke, så økt muskelmasse er det ikke ;P Skal ned 5 kg, så kanskje mer vanskelig å få vekk de, i forhold til flere kg. Fett% skal ned muskelmasse skal opp. Så håper å se flott ut til sommern Burde jeg kutte mest mulig ned på karbohydrater? Må jo gjøre noe, ettersom jeg går opp i vekt når jeg skal ned! :D Så lenge du er i kaloriunderskudd, vil du gå ned i vekt. Da vil jeg tro det ikke er karbohydratene, men kaloriene som er problemet
Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 7. april 2008 #16 Skrevet 7. april 2008 Jeg ligger i underskudd ja Er medlem på grete roede vektklubb, så skriver ned alt jeg spiser, og har regnet ut av hennes formel hvor mye jeg skal ha. Men da er det bare å fortsette da.. Så håper å se resultater snart
skanky Skrevet 7. april 2008 #17 Skrevet 7. april 2008 Du ser fantastisk flott ut, Bolledeig! Det er alltid motiverende å se før/etter-bilder som er reelle. Liker bloggen din også, har lest alt der nå og kommer til å følge med videre. Du har virkelig peiling på dette her med kosthold og trening, og det vises på kroppen din! Stå på
Gjest Bolledeig Skrevet 7. april 2008 #18 Skrevet 7. april 2008 Alltid hyggelig å høre at det man skriver blir lest Så får jeg prøve å oppdatere ofte også Bildene er reelle ja. Jeg kan selvsagt sette to ulike ansikter på dem hvis dere skulle være interessert i litt mer TV-shop-følelsen... hihi
Gjest Golden Girl Skrevet 9. april 2008 #19 Skrevet 9. april 2008 Wow. De bildene av midjen din viser jo kjempefremgang! Fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå