Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyfrelst som jeg er, så sitter jeg her og titter på øyeskygger fra ID. Er disse også veldig holdbare? På meg synes jeg nemlig øyeskygge har tendens til å legge seg i striper etter bare få timer. :forvirret:

Noen som har noen farger å anbefale? Jeg bruker mest farger på bruntoneskalaen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nyfrelst som jeg er, så sitter jeg her og titter på øyeskygger fra ID. Er disse også veldig holdbare? På meg synes jeg nemlig øyeskygge har tendens til å legge seg i striper etter bare få timer. :forvirret:

Noen som har noen farger å anbefale? Jeg bruker mest farger på bruntoneskalaen.

Hei:)

Jeg bruker så og si bare brune farger, og liker spesielt godt Bark, Coffee bea og Cashmere fra ID.

Den kit'en, Meet the nuts (brune nyanser), er også fin.

Skrevet

Er de mer holdbare enn vanlige øyenskygger?

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

De få jeg har prøvd, har vært sammenliknbare med vanlige øyeskygger når det gjelder holdbarhet. Med primer under (jeg liker Lumene) sitter de godt hele dagen, som det meste annet.

Skrevet
Er de mer holdbare enn vanlige øyenskygger?

Jeg synes de sitter godt. Blander de med noen dråper vann, så sitter de enda bedre. Da blir påføringa også gjevnere og fargen blir sterkere.

Bruker Time primer fra ID under...

Skrevet

Det er kanskje primer som atter en gang er løsningen for meg på dette området tenker jeg...

Gikk tom for Lumene sin for evigheter siden og ahr aldri fått kjøpt ny. Noe som har resultert i at øyenskygge ikke har blitt brukt på lenge her i gården. :roll:

Skrevet
Det er kanskje primer som atter en gang er løsningen for meg på dette området tenker jeg...

Gikk tom for Lumene sin for evigheter siden og ahr aldri fått kjøpt ny. Noe som har resultert i at øyenskygge ikke har blitt brukt på lenge her i gården. :roll:

Den fra ID får du rimelig på limebeauty... :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er den kit`n med brune øyenskygger fra id, er øyenskyggene matte eller er det litt skimmer i de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...