effy Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Var innom CG for noen dager siden for å registrere ønskelisten i forbindelse med bryllup. I tillegg til å få 2 vinglass som "gave", sa ekspeditøren at jeg ville få 10% av det som ble kjøpt på ønskelisten i gavekort hos dem! Dvs. at hvis det blir kjøpt gaver for 10 000,- fra listen til oss, så får jeg et gavekort på 1000,- Det er jo dødsbra! Flere som har hørt om den "ordningen"?
mia83 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Var innom CG for noen dager siden for å registrere ønskelisten i forbindelse med bryllup. I tillegg til å få 2 vinglass som "gave", sa ekspeditøren at jeg ville få 10% av det som ble kjøpt på ønskelisten i gavekort hos dem! Dvs. at hvis det blir kjøpt gaver for 10 000,- fra listen til oss, så får jeg et gavekort på 1000,- Det er jo dødsbra! Flere som har hørt om den "ordningen"? Den ordningen har jeg aldri hørt om... jeg har fått 2 vinglass, men hørte ikke noe om de to andre tingene.. Det skal jeg jammen spørre om her jeg bor også. I hvilken butikk var det??
rsa Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg fikk også vite at jeg får gavekort på 10% av verdien på innkjøpte gaver. Men jeg fikk ikke vinglass. Dere som har fått vinglass: fikk dere det samtidig som dere leverte listen?
Lovinda82 Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Oj! Det hørtes bra ut Det må jeg huske når tiden er inne!
mia83 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Jeg fikk også vite at jeg får gavekort på 10% av verdien på innkjøpte gaver. Men jeg fikk ikke vinglass. Dere som har fått vinglass: fikk dere det samtidig som dere leverte listen? Ja vi fikk det da vi leverte listen! Men hørte ikke noe om det der gavekortet..
rsa Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Ja vi fikk det da vi leverte listen! Men hørte ikke noe om det der gavekortet.. Grrrrrrrrr Hva pokker er det Glasmagasinet driver med?! Naboen min jobber der. Skal høre med henne i morgen hvorfor det er ulik praksis rundt omkring. Takk for svar Mia83. Ta kontakt med G.m. og spør om det med gavekortet. Er jo et supert tilbud, for da kan man kjøpe inn det som manglet.
rsa Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Sånn! Da har jeg sendt avgårde en saklig og høflig mail til bryllupslisten.no Ber dem svare på hvorfor det er ulik praksis.
Gjest july bru Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Sånn! Da har jeg sendt avgårde en saklig og høflig mail til bryllupslisten.no Ber dem svare på hvorfor det er ulik praksis. Hei... Skal bli artig å høre, vi hørte heller ikke om dette og fikk heller ikke noen vinglass ved innlevering av ønskeliste. En stor kjede som disse bør jo ha like ordninger ..
Prinsesse Snuppelure Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Vi leverte også listen på lørdag, men fikk heller ingen vinglass - men hørte om den 10%-ordningen.. Det var dårlig... er spent på hva de sier..! Hei... Skal bli artig å høre, vi hørte heller ikke om dette og fikk heller ikke noen vinglass ved innlevering av ønskeliste. En stor kjede som disse bør jo ha like ordninger ..
øyenstikker Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Når jeg var å spurte om noen spørsmål rundt gaveliste på gm, så sa de at hvis jeg ventet etter 18 februar i år med å legge den ut, så tredde den nye ordningen med gavekortet på 10% igang. Så fikk jeg og informasjon om at vi fikk en gave fra de hvis de i butikken la ut ønskelisten. Det får du ikke hvis du legger den ut på nettet selv. Kanskje dette var til litt avklaring..
rsa Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 Når jeg var å spurte om noen spørsmål rundt gaveliste på gm, så sa de at hvis jeg ventet etter 18 februar i år med å legge den ut, så tredde den nye ordningen med gavekortet på 10% igang. Så fikk jeg og informasjon om at vi fikk en gave fra de hvis de i butikken la ut ønskelisten. Det får du ikke hvis du legger den ut på nettet selv. Kanskje dette var til litt avklaring.. Jeg leverte inn gavelisten i butikken så de kunne legge den ut. Vinglass derimot....nope :klø:
Gjest AnaBanana Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Det er akkurat sånne ting som får meg til å kjøpe ting som ikke står på ønskelister når jeg skal i bryllup. Klar over hvor usmakelig griske dere høres ut?
rsa Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 Det er akkurat sånne ting som får meg til å kjøpe ting som ikke står på ønskelister når jeg skal i bryllup. Klar over hvor usmakelig griske dere høres ut? Ikke så sinna nå :gjeiper: Tror ikke du "redder verden" ved å kjøpe ting brudeparet ikke ønsker seg Men du har et poeng. Vi høres nok ganske griske ut ja, men det har jeg ikke dårlig samvittighet for. Hvis en stoooooor kjede som Glasmagasinet vil lokke kunder med goder, så får de kjøre samme linje.
2008brud Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 Det er akkurat sånne ting som får meg til å kjøpe ting som ikke står på ønskelister når jeg skal i bryllup. Klar over hvor usmakelig griske dere høres ut? Glad du ikke er gjest i vårt bryllup.
pinkybride Skrevet 7. april 2008 #16 Skrevet 7. april 2008 Handler ikke om å være grisk, men å få det man har krav på. Hvis CG skal ha folk til å legge ut lister, som de tjener masse penger på, så må de jo gi det de reklamerer med også. På hjemmesiden deres står det at man får to glass, men når jeg var innom sa hun at jeg ikke fik dette, at jeg skulle få gavekort på 10 %av det som ble handlet for. Irriterende at de ikke gjør likt.
rsa Skrevet 7. april 2008 #17 Skrevet 7. april 2008 Her er svaret fra Gm: Det har seg slik at vi har fått ny ordning med bryllupsgave her hos oss, altså de 10% på gavekort. Det med at noen har fått begge deler er pga vi måtte kvitte oss med glassene pga de kan ikke selges i butikk, siden det er gravert to hjerter i stetten på de. I denne overgangsperioden har noen brudepar fått begge delene, pga vi måtte kvitte oss med glassene. Det har ikke skjedd en glipp, bare at de som har fått glass i tillegg til 10% har vært heldige! Må si jeg synes det er mer praktisk med gavekort enn to glass
mia83 Skrevet 7. april 2008 #18 Skrevet 7. april 2008 Her er svaret fra Gm: Det har seg slik at vi har fått ny ordning med bryllupsgave her hos oss, altså de 10% på gavekort. Det med at noen har fått begge deler er pga vi måtte kvitte oss med glassene pga de kan ikke selges i butikk, siden det er gravert to hjerter i stetten på de. I denne overgangsperioden har noen brudepar fått begge delene, pga vi måtte kvitte oss med glassene. Det har ikke skjedd en glipp, bare at de som har fått glass i tillegg til 10% har vært heldige! Må si jeg synes det er mer praktisk med gavekort enn to glass Ja det er sant! Synes de glassene var litt for store til å være vinglass jeg... Men de man får på Tilbords er kjempefine å bruke på kirketrappa! Men.. jeg oppdaterte akkurat gavelista mi da.. gikk i en butikk (faktisk på Trondheim Torg som nevnt over her) og sa at jeg ønsket meg 12 dessertskåler.. Gjelder det som å "legge ut gaveliste etter 18. februar" tro??
Gjest Gjest_LOL_* Skrevet 8. april 2008 #19 Skrevet 8. april 2008 Ja det er sant! Synes de glassene var litt for store til å være vinglass jeg... Men de man får på Tilbords er kjempefine å bruke på kirketrappa! Men.. jeg oppdaterte akkurat gavelista mi da.. gikk i en butikk (faktisk på Trondheim Torg som nevnt over her) og sa at jeg ønsket meg 12 dessertskåler.. Gjelder det som å "legge ut gaveliste etter 18. februar" tro?? Er det bare DIN gaveliste og DINE ønsker?
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 8. april 2008 #20 Skrevet 8. april 2008 Haha, ja hvor finner man gavelisten til brudgommen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå