Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Nå har jeg kjøpt kjole, eller betalt depositumet. Skal syes litt inn. Men har tenkt mer og mer på en annen kjole jeg prøvte... Hva gjør jeg nå??
Hjerteres Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Nå har jeg kjøpt kjole, eller betalt depositumet. Skal syes litt inn. Men har tenkt mer og mer på en annen kjole jeg prøvte... Hva gjør jeg nå?? Prøv begge to, og vurder så. Eller gjør som meg. Kjøpte meg to skreddersydde kjoler, den ene tegnet jeg selv, mens den andre fortalte jeg hvordan den skulle se ut. Ble rålekkre beggew to. Bruker en under vielsen og middagen, og den andre bruker jeg til festen etterpå
Gjest TS Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Off. Kjolen kostet 15 000,- Den jeg tenker på som jeg kanskje heller har lyst på koster ca 9000. Kan ikke ringe å si at jeg angrer heller, siden de har begynt å klippe å sånn i den. FILLEN!! Tenkte om jeg skulle prøve å selge den igjen, og heller tape pittelitt og heller kjøpe den andre. Men må bestemme meg litt kjapt pga leveringstid.
Hjerteres Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg er sikkert ike ubestemmelig som du, men det er litt kjedelig når det gjelder så mange kr. Jeg fikk som sagt sydd en kjole som jeg tegenet selv, hadde igrunn det helt klart for meg hvordan den skulle se ut. På den første prøven, var den helt fortreffelig. Så ble den gjort ferdig, og da var den for stor over brystene og hoftene. Dermed så begynte jeg å tvile, og gikk på jakt etter ny kjole med engang. Fikk sydd nr 2, da de sydde inn kjole 1. Så ble kjole 1 ferdig, og den var rålekker, og nr to var også helt fortreffelig. Jeg er glad jeg fikk sydd begge kjolene, og at jeg nå kan velge. Ellers så tror jeg at jeg aldri hadde glemt hvordan den kunne ha sett ut.. Men dette er mye kr, og har du råd til de begge om du ikke får solgt den du egentlig vil ha? Du blir sikkert fornøyd med kjolen du har valgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå