Gå til innhold

3 timers mellomlanding i Køben

Silfen

Anbefalte innlegg

Er det noe jeg kan finne på, annet enn å kjede meg på flyplassen? Pst, det er på en søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Jeg liker meg på Kastrup. Masse butikker, stor tax free - rett og slett som et stort handlesenter med hyggelige priser. Tre timer er vel ikke nok til å finne på allverden da. Hvis du ikke liker å shoppe, ta med en god bok eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Det er nok litt for kort tid til å stikke av fra flyplassen på. Nei, slå deg ned med en bok eller svi plastikk i taxfreen. Var fire timer på Schiphol da jeg skulle til Roma for litt siden, og tiden fløy den. Så lenge du ikke reiser alene, er det vel greit nok?

For øvrig kan det være verdt å få i seg et måltid på flyplassen, maten de har der er bedre enn den som serveres på flyene, husker ikke helt hvordan det er med slike muligheter på Kastrup. Litt søvn er heller ikke dumt. Jeg blir veldig fort sliten i hodet av å fly, så jeg liker godt å tusle rundt på flyplassen for å slappe av litt.

Elsker faktisk flyplasser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjeder seg ikke på Kastrup. Man setter seg ned og ser på mennesker, går bananas i butikkene og kooooser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kastrup har en vanvittig bra Tax-free, som er nevnt over...

Der kan du sikkert få slått i hjel litt tid... Det har i hvert fall jeg greid der...

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det fint jeg, men det var litt lenge. Tiden ble ufrivillig til 4 timer pga brannalarm.

Handlemessig er det den beste flyplassen jeg har vært på!

Ikke at jeg har så innmari bred erfaring altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...