Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Denne sommeren skal jeg gifte meg, og vil ta meg best mulig ut. Trenger ikke gå ned i vekt, heller gå opp noen kilo... Har tynne armer, og vil gjerne gjøre litt mer ut av dem. Vil stramme opp magen litt, og løfte og stramme rumpe og lår. Rumpa kunne godt vært litt mer struttende, den er ganske flat egentlig.. Vil gjerne ha øvelser jeg kan gjøre hjemme, som en ikke trenger noe utstyr til. Noen tips til en travel småbarnsmor? Settes veldig pris på, da jeg ikke har noe erfaring med trening egentlig..
Gjest Bolledeig Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Her er et fint helkroppsprogram, hvis du trykker på de ulike øvelsene får dere opp video. Et godt utgangspunkt vil f.eks å kjøre 3x12 repetisjoner (men husk da at hvis du har tatt 12 på rad og kunne klart 25, må det legges på mer vekt) Jeg har tatt utgangspunkt i hjemmetrening med manualer, men har funnet øvelser som kan gjøres med kroppsvekt også, så godt jeg kunne. Til lår+rumpe og stabiliseringsmuskulatur; Knebøy eller utfall. Rygg, rumpe og lår Strakmark Bryst, triceps, skuldre Benkpress eller armhevninger Rygg, bakside skuldre, biceps Armroing eller en liknende variant Skuldre Skulderpress eller sidehev Biceps Biceps curl Triceps Dips (kan også gjøres på en stol) eller denne Også kan man avslutte med noen situps Bruk to brusflasker som "vekter"
Cienna Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Kjøp en trimsykkel...Helt fantastisk for rumpe og lår samt fett %...Sitter på den 30-60 min hver dag mens jeg ser på TV. Svetter som bare juling...herlig...og kjøp deg manualer, en treningsball og en god yoga matte. Da har du alt du trenger hjemme, både får kondisjon, styrke og mage Har holdt på en uke, og ser allerede resultater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå