Molofrøkna Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hvilke merker vil dere anbefale til en grei pris? Skal gifte meg så jeg tror jeg vil ha vannfast maskara. Er også på utkikk etter en god lebestift/lipgloss til den store dagen. Fint hvis noen kan hjelpe meg med tips Huden min er 35 år gammel
Cienna Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Her kan det komme millioner av forskjellige svar... Det kommer helt an på hvilken hudtype du har angående foundation. Har du veldig tørr hud, tørr hud, normal hud, blandingshud, normal til fet, fet, veldig fet hud? Har du korte vippet, tynne vipper, buede vipper, strake vipper, tykke vipper? Vil anbefale deg å stikke innom noen som selger kosmetikk og be dem ta en kjapp analyse av huden og vippene dine. De kan ofte teste forskjellige ting på deg, slik at du selv merker hva som fungerer best for deg....
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Foundation: jeg er veldig fornøøyd med Chanel. mascara: jeg liker godt gosh, den er lett og klumoer seg ikke. Men til ditt bruk ønsker du kanskje en litt tyngre volum-mascara, så da får andre her komme med råd.
astral Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Prøver fortsatt å finne den perfekte foundation så kan ikke svare deg der. Men bruker Masterpiece Max fra Max Factor. Har korte, rette vipper så jeg må bruke vippetang. Men den gir kjempe bra lengde og volum!
IloveNY Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Jeg fant akkurat tinted moisturizer fra Laura Mercier... Den er oljefri, og fungerer akkurat som en foundation... Den finnes som foundation også hvis du vil he veldig bra dekk evne:) Jeg har selv tørr hud, og denne har bedret det problemet veldig! Maskara er så sinnsykt individuelt fra person til person... Det er sikkert derfor det finnes så utallig mange å velge mellom:) Jeg har selv korte men tette vipper, og er veldig fornøyd med Max faktor 2000 kcl til daglig bruk, og til spesielle anledninger bruker jeg lancome Fatale... Den siste kan være litt vanskelig å bruke i begynnelsen, men du må bare bli vant til den litt smårare børsten=)
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Jeg er veldig fornøyd med Body shop sin oljefrie foundation. Grei pris også Vannfast mascara har jeg ikke tips til, men prøv den før den store dagen. Noen vannfaste maskaraer kan renne litt/legge seg under øynene når du gråter, og fordi den er vannfast er den "umulig" å få av.
Rexina Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Du trenger ikke nödvendigvis vannfast mascara. Kjöper du for Shiseido sin maskarabase, som selges billig på strawberrynet.com, går ikke maskaraen av för den blir vasket av med vann over 38 grader. Da kan du bruke yndlingsmaskaraen din med flott resultat. I tillegg forlenger den vippene, separerer den vippene veldig bra, böyer og gir litt mer volum:) Når det gjelder fpundation ville jeg gått for en som sitter lenge og som man ikke trenger å touche opp så mange ganger i löpet av en kveld. Ville også gå for en som matter ned huden, så du ikke skinner etter et par timer. Blir sikkert veldig varmt i lokalene. Også er det greit å ha et transparent pudder i vesken så det er lett å holde ansiktet i sjakk:) Glöd i huden fikser du lett med et tynt strök med solpudder og rouge:)
Honey Bee Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Spander på deg id foundation.Litt dyrere men mye bedre.Fås kjøpt i hudpleiesalonger.Sverger til Christian Dior når jeg kjøper mascara,har jeg dårlig råd kjøper Max Factor Masterpiece
Rexina Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Spörs veldig hva slags hud du har da. ID mineralfoundation har en tendens til å gjöre törr hud mer törr. Den gjör törre parftier mer fremtredende! Ellers er minerlafoundation et godt valg, men det finnes en helt jungel av merker som selger mineralpudder:)
Nienna83 Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Diorshow fra Dior er en superb mascara! Finnes også i vannfast versjon. Gir lengde og masse volum. Fant denne for 5 år siden og har brukt den siden. Plutselig fikk jeg masse vipper, selv om jeg egentlig ikke har det!
pinkybride Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Foundation fra MAC er helt super! Kjempemange fargevalg og lett å finne en farge som virkelig passer! Dekker kjempegodt, og ser samtidig veldig naturlig ut. Holder ganske lenge også for dekker så bra at du trenger ikke å ta på så mye. Jeg har en slik flaske i 1/2 år og bruker den hver dag omtrent. Maskara : YSL så klart
pinkybride Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 (endret) Selger den blant annet på estetique på cristania glassmagasin i Oslo. Jeg kjøper det når jeg er i utlandet. I Canada koster 1 flaske 150 kr Den jeg bruker heter MAC studio fix fluid. Kan jo hende de selger den på nett også. Er SPF 15 også. Endret 10. april 2008 av pinkybride
Gjest Chili P Skrevet 10. april 2008 #14 Skrevet 10. april 2008 Jeg bruker ID Bare Minerals-foundation og Lash Queen-mascara fra Helena Rubinstein.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #15 Skrevet 10. april 2008 Exuviance foundation og lancome hypnose,
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #16 Skrevet 10. april 2008 Selger den blant annet på estetique på cristania glassmagasin i Oslo. Jeg kjøper det når jeg er i utlandet. I Canada koster 1 flaske 150 kr Den jeg bruker heter MAC studio fix fluid. Kan jo hende de selger den på nett også. Er SPF 15 også. Jeg bor i Bergen, så blir litt langt til Oslo. Hehe. Finner det vel på nettet da. Akkurat nå bruker jeg Loreal Infallible. Liker den godt, men den er egentlig for mørk til meg. Jeg bruker den lyseste som finnes i den. Så da er spørsmålet mitt, har de veldig lyse farger i MAC? Smitter det lett av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå