Triine Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Nå har det seg sånn at mine svarte bukser (slike du finner på Vero Moda som skinner litt), blir utvasket.. MED EN GANG! De blir skikkelig stygge etter to vask Og det er disse buksene jeg liker best.. Har kjøpt 3 stykker, og ingen er brukenes lenger.. Hvordan skal jeg holde på den samme fargen lengst mulig? Noen som vet , eller har noen tips ?!
Nienna83 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Nå har det seg sånn at mine svarte bukser (slike du finner på Vero Moda som skinner litt), blir utvasket.. MED EN GANG! De blir skikkelig stygge etter to vask Og det er disse buksene jeg liker best.. Har kjøpt 3 stykker, og ingen er brukenes lenger.. Hvordan skal jeg holde på den samme fargen lengst mulig? Noen som vet , eller har noen tips ?! Jeg har også en forkjærlighet for svarte bukser! Har fire av dem, og ingen av dem har mistet noe særlig farge. Men jeg tror ikke jeg gjør noe spesielt. Vasker dem på vrangen, 30 grader og bruker flytende omo color vaskemiddel. Har av erfaring lært at dersom man bruker pulver kan man få hvite flekker på buksene. Buksene mine er alle fra bikbok, så det kan være noe med kvaliteten på buksene du har kjøpt fra vero moda. Du kan jo høre med dem om det er noe de har hørt om tidligere og om de har noe forslag til hvordan unngå det.
Gjest Vimsevas Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Gå å KLAG! Om du har fulgt riktig vaskemåte skal buksen være like fin som da du kjøpte den:) Hadde ikke jeg giddi å brukt penger på! Hjelper å klage, har gjort det flere ganger og fått pengene tilbake;)
Nienna83 Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Når du har kjøpt bukse 3 ganger og det samme har skjedd er det tydelig en svakhet ved plagget. Dersom du da klager må du få pengene tilbake og ikke la dem gi deg en ny bukse, som da sannsynlig er like ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå