Gå til innhold

Farging av sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har bestilt sko og veske fra bridalshoes.com, som skal farges ivory (de er helt hvite). Dette gjør de helt gratis, men jeg er bekymret for tiden nå - er livredd for å ikke få tilbake sko og veske før jeg reiser bort i slutten av juni!

Er det noen som har tips til skofargere i Norge, helst i Oslo-området?

På forhånd takk!

Mvh Pusekatt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristins brudesalong på Lillestrøm,

Også er det et sted på Kolbotn... Husker ikke hva det heter akkurat nå...

Koster 300,- begge steder...

Lykke til!!!

Skrevet

Supert - tusen takk!!

Mvh Pusekatt

Skrevet

Gjør de ikke dette hos de fleste skomakere? Det er en veldig god skomaker på Bislett!

Ellers kan du jo spørre på Grace e.l.?

Skrevet

Jeg aner ikke - jeg er storforbruker av sko (har vel en liten skofetisj i magen eller noe sånt :) ), men jeg har fryktelig dårlige kunnskaper om skopleie og slikt.

Grace? Hvem/hva/hvor er det?

Mvh Pusekatt

Gjest Lady-M
Skrevet

Det går helt fint å farge selv også. Jeg har vært latindanser og skoene vi brukte var i sateng som måtte farges. Brukte da Dylon farge som fås kjøpt i fargehandler. Men! Det er viktig at manprøver seg frem på en lapp i samme kvalitet som skoene, kan fort bli for mørke... Men det er vel mest safe at noen som har gjort det før, tar seg av det. :wink:

Skrevet

Tror nok ikke jeg tør satse på å gjøre det selv :P

Men ellers tusen takk for tipset!

Mvh Pusekatt

Skrevet

Hvis du ringer Christian Brudesalong i Oslo, kan de gi deg navnet på det stedet på Kolbotn som farger sko.

loolaa

Skrevet
Jeg aner ikke - jeg er storforbruker av sko (har vel en liten skofetisj i magen eller noe sånt :) ), men jeg har fryktelig dårlige kunnskaper om skopleie og slikt.

Grace? Hvem/hva/hvor er det?

Mvh Pusekatt

Hi hi :ler: Nok en ting vi har til felles. Sko og delevis vesker..

Grace brudesalong i Frognerveien, rett ovenfor Fru Burums.

Jeg er også elendig på skopleie (hva er det??) Kjøpte meg hvite skinnmokasiner i vår. De er ikke hvite lenger... Og sprukene og stygge. Prøvde desperat å gni inn noe lyst skokrem -uten resultat. Huff. De impregnerte de i butikken, men det der er visst noe man skal gjøre regelmessig. :oops:

Skrevet

Hi hi  :ler: Nok en ting vi har til felles. Sko og delevis vesker.. :

Cool :) Men det er jo SÅÅÅÅÅ mye lekkert.......!

Hm, må kjøpe meg noen par nye sommerlige sko snart, tror jeg. Begynner å bli på tide!

Grace brudesalong i Frognerveien, rett ovenfor Fru Burums.

Ah, der har jeg gått forbi mange ganger, bare husket ikke at den het Grace :)

Jeg er også elendig på skopleie (hva er det??) Kjøpte meg hvite skinnmokasiner i vår. De er ikke hvite lenger... Og sprukene og stygge. Prøvde desperat å gni inn noe lyst skokrem -uten resultat. Huff. De impregnerte de i butikken, men det der er visst noe man skal gjøre regelmessig.  :oops:

Oi.......kanskje jeg burde sporenstreks impregnere mine dødstøffe svarte skoletter i semsket skinn* - før jeg begynner å spankulere rundt med de?

*skrive på ToDo-listen*

* Kjøpt på kjempesalg på Bianco

Mvh Pusekatt

• 4 år senere...
Skrevet

hva med i rogaland?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...