Gå til innhold

hva synes dere om denne luggen?

fuerza

Anbefalte innlegg

http://www.mlpodcast.com/blog/uploaded_ima...cell-702549.jpg

Jeg holder på å spare til langt hår (og lang lugg), men er så lei nå at jeg vil ha litt forandring, er jo sommer! :) Og luggen på bildet er jo ikke superkort, så tar ikke sååå lang tid før den vokser ut igjen.

1. Er lugg fremdeles hot?

2. Hvilke ansikttyper passer denne luggen ikke til? tror jeg har rund form.

3. Denne type lugg trenger vel ingen form for styling?

4. jeg synes det er fint at folk med langt hår har klippet det i en "spiss" om dere skjønner.. mitt hår rekker nå litt nedfor skuldrene, blir det for dumt å klippe det i en spiss da?

Endret av fuerza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun på bildet kledde det ihvertfall svært godt, en slik lugg er definitivt penere enn disse tversover-klippene mange truger rundt med for tiden. I tillegg kan du bruke en slik asymmetrisk klipp for å framheve den gode siden av ansiktet.

Jeg innbiller meg at hun er litt rund i ansiktet hun på bildet også, men jeg tror det lange håret gjør at hun virker smalere i ansiktet. Bare se på hvor brede kinnben hun har, og hvordan ansiktet ikke går i en rett diagonal ned til haken, men i en lengre bue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luggen min var klippet sånn en stund, men den var jo aldri sånn, for jeg orket ikke ha håret i øynene hele tiden. Hadde den som regel festet til siden med en hårspenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luggen min var klippet sånn en stund, men den var jo aldri sånn, for jeg orket ikke ha håret i øynene hele tiden. Hadde den som regel festet til siden med en hårspenne.

Samme her - man blir rett og slett gal av å noe foran øynene i ett sett.

Men for festelige anledninger kan det jo være du holder ut noen timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare pass på at du ikke har verv i pannelugen. da ser den ikke mye stilig ut..snakker av egne erfaringer her hehe...og forresten man må style en litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den typen pannelugg, og har ingen problemer med å ha håret i øynene hele tida. Luggen gir meg et litt mer typete preg, men jeg kan fortsatt se noenlunde ordentlig og presentabel ut hvis jeg ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange både flotte, tøffe og freshe frisyrer der ute, men det er lurt å tenke over hvordan de fungerer også i hverdagen.

Det er ikke alltid man orker å bruke et hav av tid på å få frisyren på plass slik at den ser bra ut og jeg er temmelig sikker på at en slik lugg ville bli grenseløst irriterende å ha hengende i øynene hele tiden, hvilket sannsynligvis vil føre til at du kommer til å bruke spenne for å få den bort og da er jo hele poenget med denne panneluggen borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de over! veldig fin, dog veldig irriterende i lengden. Men om man styler den og bruker massivt med hårspray kan man jo få den til å ligge til siden bort fra øyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de over! veldig fin, dog veldig irriterende i lengden. Men om man styler den og bruker massivt med hårspray kan man jo få den til å ligge til siden bort fra øyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...