usikker_ Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 hva er godt å ha til vårruller? sauser; grønnsaker ol?
Trillrund Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg synes teriaky-saus er godt. Eller vanlig soyasaus. Vår lokale kinasjappe serverer med syrlig kål- og gulrotsalat. Skikkelig nedtur er vårruller med salat og thousand island dressing.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Vi spiser vårrullene med "Nuoc mam" som er en vietnamesisk fiskesaus.
Gjest Eurydike Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Vi spiser vårrullene med "Nuoc mam" som er en vietnamesisk fiskesaus. Å ja, det er godt! I tillegg liker jeg å pakke inn vårrullene i store, grønne salatblader (feks grønn lollo), sammen med noen friske mynteblander. Hold den innpakkede vårrullen i hånden (eller med pinner), og dypp i individuelle skåler med saus for hver bit.
Scorpina Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Bruker å wok'e grønnsaker; broccoli, gulrøtter, løk etc....ris også ha sweet chilisaus til vårrullene.
Trillrund Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Å ja, det er godt! I tillegg liker jeg å pakke inn vårrullene i store, grønne salatblader (feks grønn lollo), sammen med noen friske mynteblander. Hold den innpakkede vårrullen i hånden (eller med pinner), og dypp i individuelle skåler med saus for hver bit. Vi bruker også å dyppe... Har gjerne chilisaus, soyasaus og teriyakisaus i små skåler. Og kjempegode vårruller fra vårt lokale gatekjøkken.... Snadder!
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Kjøper dere ferdige vårruller? Og hvis ja, hvilke er gode? Jeg har egentlig bare spist det på thairestaurant i Thailand eller her til lands.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå