paulwest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 jeg har submissive interesser overfor kvinner og jeg har lenge drømt om at min kone tok på seg den Dominerende rollen, men hun vil ikke. Jeg har forsøkt flere ganger sammen med henne, men hun har tydelig ikke interesse for S/m. En tid har jeg vært omgangsvenn med et S/m-par hvor hun er den dominerende og jeg har vært slave nummer 2. I slaverollen min forekommer det ikke noe penetrering-sex, men jeg får leve ut mine fantasier som underdanig slave. Er det lurt og fortelle min kone hva jeg driver med bak hennes rygg? Sjøl er jeg redd for at hun vil forlange skillsmisse. Hva foreslår dere andre?
Amalie_85 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Hadde du vært min mann og fortalt meg det her eller jeg hadde oppdaget det hadde jeg nok gått min vei. For det ser jeg på som utroskap. Har du bare prøvd deg frem på din kone? Eller har du snakket med henne om fantasier? For det kan jo være en ide at begge kan legge frem sine fantasier og møtes på halvveien å prøve seg frem. Er ikke alt man har lyst til og da skal man jo og slippe. Men du kan ikke forvente at din kone skal gjøre noe som hun ikke vet noe om f.eks. Kanskje hun syns det er litt skremmende, så kanskje det kan være greit å snakke sammen og så lese fine info/leker/filmer sammen på nett.
paulwest Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 ja jeg har forsøkt med henne, lagt opp til og føye henne på alle måter. gjort alt husarbeidet, vært totalt underdanig i soverommet. foralt henne at jeg ville ha det slik ,men hun vil ha en normal mann og synes at jeg ikke var en mann lenger. det ligger bare ikke for henne og dominere
Gjest lissi32 Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 jeg har submissive interesser overfor kvinner og jeg har lenge drømt om at min kone tok på seg den Dominerende rollen, men hun vil ikke. Jeg har forsøkt flere ganger sammen med henne, men hun har tydelig ikke interesse for S/m. En tid har jeg vært omgangsvenn med et S/m-par hvor hun er den dominerende og jeg har vært slave nummer 2. I slaverollen min forekommer det ikke noe penetrering-sex, men jeg får leve ut mine fantasier som underdanig slave. Er det lurt og fortelle min kone hva jeg driver med bak hennes rygg? Sjøl er jeg redd for at hun vil forlange skillsmisse. Hva foreslår dere andre? Ja det er lurt å fortelle din kona hva du gjør bak hennes rygg. Hun fortjener å vite det.
Alice Ayres Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 jeg har submissive interesser overfor kvinner og jeg har lenge drømt om at min kone tok på seg den Dominerende rollen, men hun vil ikke. Jeg har forsøkt flere ganger sammen med henne, men hun har tydelig ikke interesse for S/m. En tid har jeg vært omgangsvenn med et S/m-par hvor hun er den dominerende og jeg har vært slave nummer 2. I slaverollen min forekommer det ikke noe penetrering-sex, men jeg får leve ut mine fantasier som underdanig slave. Er det lurt og fortelle min kone hva jeg driver med bak hennes rygg? Sjøl er jeg redd for at hun vil forlange skillsmisse. Hva foreslår dere andre? Min første tanke var at dette ikke falt i kategorien utroskap, men så innså jeg at dette faktisk er den verste formen for utroskap - den følelsesmessige. Ikke i tradisjonell forstand, men du velger å gi av drømmene dine, lengslene dine og fantasiene dine til mennesker utenfor ekteskapet. Dette kalles i beste fall misforstått hensynsfullhet, i verste fall kynisk bedrag. Ja, du bør fortelle din kone - ikke nødvendigvis hva du allerede har gjort - men hvor viktig denne delen av samlivet er for deg. Kanskje er løsningen å gå hver sin vei? Eller kanskje din kone overrasker deg, når hun skjønner hvor viktig dette er for deg, og du har foklart for henne hva dette dreier seg om for deg, at hun synes en slik løsning er noe hun kan leve med?
Gjest StockDama Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Kan godt hende hun havner i underdanig kategorien selv. Da kræsjer det jo litt hvis ingen vil dominere og begge vil bli dominert..
Gjest **Miss** Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Før man går hen og "dømmer" denne mannen, må man vite hva man dømmer utifra? Jeg ser ikke på dette som utroskap i det hele tatt. han skriver: " En tid har jeg vært omgangsvenn med et S/m-par hvor hun er den dominerende og jeg har vært slave nummer 2. I slaverollen min forekommer det ikke noe penetrering-sex, men jeg får leve ut mine fantasier som underdanig slave." Så, hvor kommer utroskapen inn der? Er bedre å gjøre dette, enn at han faktisk BLIR utro, på det sexuelle planet vel?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 I slaverollen min forekommer det ikke noe penetrering-sex, men jeg får leve ut mine fantasier som underdanig slave." Så, hvor kommer utroskapen inn der? Er bedre å gjøre dette, enn at han faktisk BLIR utro, på det sexuelle planet vel? Slikking,suging,runking.....?
~banshee Skrevet 25. august 2008 #10 Skrevet 25. august 2008 Kan godt hende hun havner i underdanig kategorien selv. Da kræsjer det jo litt hvis ingen vil dominere og begge vil bli dominert.. Der har du meg, på en måte. Poenget mitt er at jeg forstår godt hvordan du har det, trådstarter. Jeg har alltid ønsket å bli dominert, bundet, ydmyket o.l. av typen min, men han er ikke så interessert i sånt. Han er ikke underdanig, bare "vanlig". Vi har ikke røff sex engang, på noen måte. Jeg har bundet ham og dominert ham litt, selv om det ikke i det hele tatt er likt meg, bare for å bringe temaet på banen. Dessuten så hadde jeg gjort det meste for ham i og med at jeg håper på det gjensidige. Og pratet åpent om det, til og med kommet med konkrete forslag om hva jeg ønsker. Det er kanskje mitt beste forslag; kom med konkrete ønsker! Gå helt i detalj når du beskriver hvordan du vil ha det. Dette ble siste "løsning" for meg, for litt av poenget og gleden med å være dominert, forsvinner litt når en er nødt til å faktisk be om det. Ikke sikkert det funker, men verdt et forslag om en er lettere desperat Men jeg lever med at han ikke vil, ved å i det minste fantasere om det. Jeg synes ikke du skal være så redd for å si fra hvor mye det betyr for deg, så kan du se om hun ikke vil ta på seg rollen i et rollespill, i det minste -kanskje hun synes det høres ut som en morsom idé når det blir presentert på den måten. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #11 Skrevet 25. august 2008 Hva foreslår dere andre? AT du forteller det og at dere skilles.
Beast Skrevet 25. august 2008 #12 Skrevet 25. august 2008 Enig med siste innlegg. Det faktum at du har gått til det skritt å gå bak ryggen på din kone for å få tilfredstilt dine behov som underdanig (enten det er seksuelt eller ikke) kan tyde på at det er viktigere for deg enn hennes tillit til deg. Om det er så viktig for deg, så er hun kanskje ikke den beste personen for deg å dele livet med? Du virker på meg som en person som ville foretrukket å leve i et 24/7 s/m forhold, og det finnes faktisk kvinner der ute som ville kunne gi deg nettopp dette. Spørsmålet er da om du føler at du faktisk kan være deg selv fulstendig og helhjertet sammen med en som ikke kan gi deg dette, slik som din nåværende kone? Om svaret er nei, så er du ikke alene, og da er det kanskje til det beste at du og din kone går hver deres vei.
Gjest **Miss** Skrevet 25. august 2008 #13 Skrevet 25. august 2008 Det overrasker meg meget, at enkelte har ett så "snevert" syn, på dette, at dem kan si: "fortell det til henne, og skill dere"???? Men slik er det vel ofte blandt dem som ikke vet hvordan "det" er, antar jeg.
Beast Skrevet 25. august 2008 #14 Skrevet 25. august 2008 Det overrasker meg meget, at enkelte har ett så "snevert" syn, på dette, at dem kan si: "fortell det til henne, og skill dere"???? Men slik er det vel ofte blandt dem som ikke vet hvordan "det" er, antar jeg. Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, kunne du utdype dette litt?
Gjest .. Skrevet 25. august 2008 #15 Skrevet 25. august 2008 Det overrasker meg meget, at enkelte har ett så "snevert" syn, på dette, at dem kan si: "fortell det til henne, og skill dere"???? Men slik er det vel ofte blandt dem som ikke vet hvordan "det" er, antar jeg. Jeg vet veldig godt hvordan det er. Jeg er sub og har levd i et SM forhold i flere år. Vårt forhold har endel forskjellige premisser i forhold til andre, og vi viser vår kjærlighet til hverandre på et annet vis enn andre, men det er basert på nøyaktig det samme fundament som ethvert annet kjærlighetsforhold, nemlig kjærlighet, respekt og troskap. Troskap er å leve innenfor den felles forståtte rammen man har i et forhold, både fysisk og mentalt. Det er mange varianter av rammer rundt kjærlighetsforhold, men går man utenfor denne rammen så er man utro og bryter tilliten til ens partner. Slik TS skisserer det så bryter han denne forståelsen og gjør noe han vet at hans kone vil oppfatte som et så stort svik at hun kan komme til å gå fra ham. Våre meninger om hvorvidt dette er rimelig eller ikke har ingenting med saken å gjøre. TS bør tenke nøye gjennom sitt forhold. Han vil sannsynligvis aldri kunne gjøre sin kone til en domina, så han bør spørre seg om dette er noe han kan leve med eller ikke. Det han uansett ikke bør gjøre er å svike den kvinnen som elsker han ved å gå bak ryggen hennes på dette viset. Det jeg uansett nekter å godta er forestillingen om at mitt og andre SM'eres forhold er bygget på noe annet enn kjærlighet, respekt, tillit og gjensidig forståelse! Jeg elsker min samboer, og hun elsker meg. Vi gjør det bare på en litt annen måte enn andre par.
paulwest Skrevet 25. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 25. august 2008 Enig med siste innlegg. Det faktum at du har gått til det skritt å gå bak ryggen på din kone for å få tilfredstilt dine behov som underdanig (enten det er seksuelt eller ikke) kan tyde på at det er viktigere for deg enn hennes tillit til deg. Om det er så viktig for deg, så er hun kanskje ikke den beste personen for deg å dele livet med? Du virker på meg som en person som ville foretrukket å leve i et 24/7 s/m forhold, og det finnes faktisk kvinner der ute som ville kunne gi deg nettopp dette. Spørsmålet er da om du føler at du faktisk kan være deg selv fulstendig og helhjertet sammen med en som ikke kan gi deg dette, slik som din nåværende kone? Om svaret er nei, så er du ikke alene, og da er det kanskje til det beste at du og din kone går hver deres vei. jeg må gi deg rett i dine antagelser: ja, jeg ville foretrekke og leve i et 24/7 s/m-forhold, men feighet? forhindrer meg i å skille meg.
Beast Skrevet 25. august 2008 #17 Skrevet 25. august 2008 Jeg kan veldig godt forstå at det er en intimiderende tanke å gi slipp på noe man har brukt mye tid og dype følelser på, men så kan man jo spørre seg om det kanskje ville vært best for dere begge? Det kan umulig være veldig moro for din kone å føle at hun ikke kan tilfredsstille dine behov uten å gå på tvers av sine egne premisser og sin egen natur, akkurat som det er forferdelig frustrerende for en sub å ikke kunne dele en av de mest intime og dypsittende sidene av seg selv. Jeg kjenner den følelsen veldig godt selv... Når man først har annerkjent S/M som en del av hvem man er og ikke kan dele den med den som står en nærmest, så blir man sittende og føle at forholdet er ufullstendig. Og når man da i tillegg vet at det ikke er noen ting man kan gjøre for å ordne det, ettersom det ville innebære å gå på tvers av den andre personens natur, så gjør det ikke saken bedre. Derimot vil ikke det å gå bak partnerens rygg løse noen problemer. Det er mulig hun ikke helt begriper hvor viktig dette er for deg, men til hennes forsvar, så er det ikke alltid like lett å forstå. For henne så er dette kanskje bare en litt sær fantasi som du har, mens du sannsynligvis anser det som en essensiell del av din identitet. Dersom du kunne formidlet dette til henne, ville hun kanskje forstått det litt bedre, men det er ingen garanti for at det vil løse problemet. Dersom dere kunne ha kommet til en enighet om et slave/herskerinne-forhold til en annen kvinne ville selvsagt dette ha vært ideelt, men det spørs hvor samarbeidsvillig hun vil være nå som du allerede har gjort dette bak hennes rygg.
Gjest **Miss** Skrevet 26. august 2008 #18 Skrevet 26. august 2008 Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, kunne du utdype dette litt? Ja, jeg kan utdype det litt. Grunnen til at jeg synes folk hadde ett "snevert" syn å dette, er jo at man "glemmer" andre ting i livet til denne mannen? Han kan no være glad i denne kvinnen, som han kanskje og har barn med(??) Barna kommer veldig ofte (heldigvis, sier no jeg!!) i første rekke, for at dem skal få en så trygg oppvekst som mulig? Samfunnet forstår ikke alltids like godt, hvordan det er for "oss", og har gjennom media og div, gitt folk inntrykk av at SM handler om å "denge løs på hverandre, og ha sex-orgier "?? Dette er som oftest så LANGT ifra tilfelle!!! Man kan faktisk "leve ut sine sider som underdaning", uten at det er NOE som helst sexuelt inne i bildet! (tenk over det!) Hva kan man da "velge", hvis man er i ett forhold, slik som denne mannen? -Han er underdanig av natur, og må på en eller annen måte, få "uttrykt" det. -Han har kanskje barn, som han må ta hensyn til. -Han klarer helt sikkert ikke å få sin kone til å bli noe Domina (for enten så er man, eller så er man det ikke, enkelt og greit!) -Men, så lenge HUN er den han har intim/sexuel omgang med, og gir sin kjærlighet til, slik det skal være i ett forhold, -samtidig som han kan få gitt uttrykk som sin underdanige legning "en gang iblant"...selv om det er for noen "andre"(kanskje bare det å bli kommandert til å skrubbe ett toalett, er nok for han !!..?)(satt LITT på spissen her da, men dere skjønner sikkert?) Ville ikke det være en god "løsning", for alle parter? Vet om flere i dette miljøet, som bruker omtrent halve livet på å lete etter noen. Så, SÅ enkelt er det ikke, som å si at :"Der finnes faktisk noen kvinner som kan gi deg det du søker!" Jeg er selv Dominant, og vet hva jeg snakker om her, så det er klart. Selvsagt ville det vært det ideelle, som det blir sagt, at han fortalte sin kone om "det han driver med", men jeg tror det ville være bedre om han lot være faktisk...siden han jo ikke er "utro" på den måten som jeg iallefall legger i ordet!? Tenk da, hvis han ikke noen gang fikk utløp for den han er , på noen måte? Hva ville ha skjedd da? Jo, han ville til slutt gjort "hva-som-helst", og kanskje sexuelle ting han ville angre bittert på i ettertid? Og DA er jeg enig med dere andre her....da skulle han ha fortalt det til sin kone... Jeg kunne sikkert ha skrevet her i en evighet, for å få dere til å forstå, men lar det bli med dette, til så lenge :kaffe:
Beast Skrevet 26. august 2008 #19 Skrevet 26. august 2008 **Miss**, det som overrasker meg meget, at enkelte uten videre antar at folk som uttaler seg ikke har noen som helst innsikt i hva det dreier seg om. Det er ganske arrogant å insinuere at du er den eneste i verden som har kunnskap om S/M og praktiserer og forstår det, noe du gir inntrykket av med dine siste innlegg. Til din opplysning praktiserer jeg S/M selv og har flere venner og bekjente i S/M miljøer, så ja, jeg vet hva jeg prater om. Jeg har aldri sagt noe om sex, jeg har kun sagt at han har gått bak sin kones rygg. Det vil si han har gjort ting som hun muligens vil reagere sterkt på uten hennes viten og samtykke. Det er er tillitsbrudd som jeg personlig ville funnet langt mer destruktivt og sårende enn et seksuelt sidesprang. Selvsagt er det flere faktorer man må ta hensyn til, og det er klart at om det er barn inne i bildet, så kompliserer dette ting, men jeg ville trodd at TS hadde nevnt det dersom han hadde unger, ettersom det ville hatt veldig mye å si for situasjonen og hvordan man skulle taklet den. Det er klart at han sannsynligvis har følelser for sin kone, og hun for ham, men for min del, så ville jeg aldri kunne klart å leve mitt liv med en person som jeg ikke kunne være meg selv med 100%. Jeg ville faktisk heller vært singel enn å være i et forhold der partneren min ikke var istand til å elske med for den jeg faktisk er, med alt det innebærer. Når TS da forteller at hans kone har sagt at "hun vil ha en normal mann og synes at jeg ikke var en mann lenger" fordi han er sub, så høres det ikke ut som hun har særlig stor respekt for ham. Og et forhold der man ikke kan respektere hverandre er sjelden godt for noen av partene. Jeg sa aldri at det ville være lett å finne en partner som man resonnerer med perfekt, jeg sa bare at det er mulig. Og uansett er sannsynligheten er faktisk stor for å kunne finne noen som vil kunne takle det hele langt bedre enn hans nåværende partner tilsynelatende gjør. Når alt kommer til alt, så er det uansett hans valg, men han kan ikke gjemme seg ifra det faktumet at han har utnyttet sin kones tillit og dermed må ta konsekvensene for dette.
Gjest **Miss** Skrevet 26. august 2008 #20 Skrevet 26. august 2008 Jeg er overhodet ikke arrogant, eller tror jeg er den eneste med innsikt. Langt derifra! Og hvis jeg har gitt intrykk av det, beklager jeg. Jeg prøver så godt jeg kan, å se saken fra en annen vinkel, enn min egen, og regner med at det er flere enn "du og jeg" som leser dette .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå