Gjest Vanja Skrevet 8. mai 2003 #1 Skrevet 8. mai 2003 Er det noen som har prøvd cellu-stop fra Galenic? Kjøpte den på apoteket idag og er veldig spent på om den virker! Har prøvd mye dyrt fra parfymeri men ingenting har virket før... Sukk jeg HATER cellulitter!!! :evil: Jeg er ganske tynn og trener normalt men likevel kommer de ekle cellulittene. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!! Håper virkelig cellu-stop virker for nå har jeg prøvd alt bortsett fra comet og den har jeg hørt at ikke virker enda så dyr den er...
Gjest Snuppi Skrevet 9. mai 2003 #2 Skrevet 9. mai 2003 heisann Jeg vil anbefale deg anti cellulit gelen fra Shine Club. Denne har vist oppsiktsvekkende resultater på strekkmerker og cellulitter. Jeg synes den er kjempebra!!! Den inneholder ingen skadelige stoffer, bare naturlige. Den koster bare 298,- for medlemmer!!
Gjest Vanja Skrevet 12. mai 2003 #3 Skrevet 12. mai 2003 Hvor får man kjøpt kremen fra shine club da? Prøver den om ikke cellustop virker.
marabella Skrevet 13. mai 2003 #4 Skrevet 13. mai 2003 Kan anbefale en krem jeg har brukt mot mine cellulitter. Kjøpte den på internett fra en selvstendig distrubitør, og kostet bare 229,-. Den heter Body Toning, og kommer fra Forever Living Products. Så på en annen side om cellulitter her inne at det ikke bare er meg den har hjulpet..!! *ss*
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #5 Skrevet 14. mai 2003 Kan anbefale en krem jeg har brukt mot mine cellulitter. Kjøpte den på internett fra en selvstendig distrubitør' date=' og kostet bare 229,-. Den heter Body Toning, og kommer fra Forever Living Products. Så på en annen side om cellulitter her inne at det ikke bare er meg den har hjulpet..!! *ss*[/quote'] Har også brukt denne kremen med resultater, men tror prisen du oppgir er litt feil, den rette prisen er 277,-
HellyBelly Skrevet 14. mai 2003 #6 Skrevet 14. mai 2003 Hei Vanja! Pass opp for forhandlere! Dette er en super markedsplass
Gjest Vanja Skrevet 15. mai 2003 #7 Skrevet 15. mai 2003 Ja, jeg er generelt skeptisk til ukjente internettprodukter. Prøvde nuskin, noe ei jeg kjenner driver og selger en gang og det er det verste mølet jeg noengang har prøvd! Shampoen gjorde håret mitt enda tørrere og cellulittkremen ga meg bare mer cellulitter i tillegg til at den luktet død og fordervelse!! Og forresten cellu-stop virker!! :D Jippi! Har brukt den en uke nå og selvom cellulittene fremdeles er der er de langt mindre synlige og huden er blitt skikkelig glatt og fin. Håper cellulittene er helt borte etter 6 uker.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2003 #8 Skrevet 16. mai 2003 Vanja, hvor mye kostet Cellu-stop da? Fikk du kjøpt den på apoteket?
Gjest Vanja Skrevet 20. mai 2003 #9 Skrevet 20. mai 2003 Heisann Gjest, Cellustop kostet 319 kr og jeg kjøpte den på apoteket. Ikke så verst pris egentlig i forhold til kremene på parfymeriet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå