Gå til innhold

hva koster trappevask?

Anbefalte innlegg

Gjest vakmester
Skrevet

jeg har 17 oppganger på 4 etg.

jeg har nettopp blitt styreleder/vaktmester heter det, og ble inspirert av den andre styreledertrådeen her.

jeg trenger sårt hjelp til å finne ut hvor man finner ut hva en trappevask vil koste.

vil jo ikke at byråene skal overprise?

hva er en bra sum for mine oppganger?

har noen anelse eller erfaring?

takknemlig for hjelp :)

Gjest 908A6E
Skrevet

det må da vel koste 15 000?

hvor ofte skal dere gjøre det? hver uke eller annen hver?

er det annen hver burde du kanskje gå ned i pris.

Gjest Gjest
Skrevet
jeg har 17 oppganger på 4 etg.

jeg har nettopp blitt styreleder/vaktmester heter det, og ble inspirert av den andre styreledertrådeen her.

jeg trenger sårt hjelp til å finne ut hvor man finner ut hva en trappevask vil koste.

vil jo ikke at byråene skal overprise?

hva er en bra sum for mine oppganger?

har noen anelse eller erfaring?

takknemlig for hjelp :)

Det jeg vet om , så er det vaktmester som er tillagt den stillingen. Ringer du div byråer, så får du oppgitt pris.

Engangs vask av et byrå ville falle veldig dyrt ut for et borettslag,men de har byråer som sikter seg mot borettslag som tar vanlig vedlikehold/trappevask. Dette skal være billigere for laget enn å ha vaktmester på fulltid.

Er styreleder/vaktmester en kombistilling? vaktmester er jo noe man søker på.,men styreleder blir man valgt til.

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet
Det jeg vet om , så er det vaktmester som er tillagt den stillingen. Ringer du div byråer, så får du oppgitt pris.

Engangs vask av et byrå ville falle veldig dyrt ut for et borettslag,men de har byråer som sikter seg mot borettslag som tar vanlig vedlikehold/trappevask. Dette skal være billigere for laget enn å ha vaktmester på fulltid.

Er styreleder/vaktmester en kombistilling? vaktmester er jo noe man søker på.,men styreleder blir man valgt til.

Vi får 6000 for 9 oppganger på 4 etasjer hver! Ikke noen topplønn akkurat...

• 5 måneder senere...
Gjest amastis rengjøring
Skrevet (endret)

Innlegg endret. reglene

pasha mod

Endret av Pasha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...