Gulphild Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg har en pakke med kylling som jeg skal marinere, hva kan jeg putte oppi for å få det mest mulig smakfullt?
Gjest Eurydike Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Jeg liker det enkelt med kylling: Presset sitronsaft, knuste hvitløkfedd og svart pepper. Gjerne også friske urter om du har, feks rosmarin, timian eller fransk estragon.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Olje, lime og sweet chili sauce + hvitløk his du liker det.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 - Olje - Soyasaus - revet ingefær - revet hvitløk - finhakket sitrongress - revet chilli - salt og pepper
NullHull Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 (endret) Å marinere i yoghurt gir også et kjempegodt resultat med mørt og saftig kjøtt. Eksempel til 4 kyllingfiléer: 4dl naturell yoghurt 1 ts paprikapulver 2 ts svartpepper 3 knuste hvitløksfedd 1 krm cayennepepper La kyllingen marinere i en pose minst 1 time Endret 7. april 2008 av NullHull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå