Gå til innhold

Hvordan skjule porer?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mathilde_*
Skrevet

Jeg har en del porer i kinnene.. (etter kviser for noen år siden) Synes dette er fryktelig ille, og prøver å skjule det. Vil så gjerne ha porselenshud. Jeg er 21 år. Noen som har tips til hvordan jeg kan skjule porene og få fin glatt hud? Hvilken sminke som hjelper osv..

Evig takknemlig :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du skal ikke skjule porene du skal få de vekk..

Bruk glykolsyre og exfoliering.

Jeg bruker MD formulations.facial serum,dermalogika expoliant.MD clearingcomlex smør på nesen 2-3 gng til dagen.

Vis du vil ha foundations har Exuviance en knallbra med fruktsyre og solfaktor.lett type.jeg fomla litt før jeg fant rett farge men hanet på neautral beige.

bestill billig på beautybridge.com

Skrevet
Jeg har en del porer i kinnene.. (etter kviser for noen år siden) Synes dette er fryktelig ille, og prøver å skjule det. Vil så gjerne ha porselenshud. Jeg er 21 år. Noen som har tips til hvordan jeg kan skjule porene og få fin glatt hud? Hvilken sminke som hjelper osv..

Evig takknemlig :)

Hei:)

Har hørt mye bra om Clinique's Pore minimizer. Har du vært borti den?

Gjest ¤bella¤
Skrevet (endret)

Jeg bruker MD formulations.facial serum,dermalogika expoliant.MD clearingcomlex smør på nesen 2-3 gng til dagen.

Hvor mange ting er dette? Litt vanskelig å vite med tanke på tegnsettingen ;) Oh hva er hva, og hvordan bruker man det?

Har du noen link til disse produktene på denne siden? Klarer ikke å finne de der inne se..

Endret av ¤bella¤
Skrevet
Spør henne her så får du bra svar! http://skindeepbyjean.blogg.se/

Hun kan mye om hudpleie og er til god hjelp.

Sminketips hadde jeg ihvertfall ikke bedt henne om! Der var det mye jævlig stygge øyenskygger!

Skrevet
Der var det mye jævlig stygge øyenskygger!

Huff! :fnise:

Gjest lucky!74
Skrevet (endret)
Hvor mange ting er dette? Litt vanskelig å vite med tanke på tegnsettingen ;) Oh hva er hva, og hvordan bruker man det?

Har du noen link til disse produktene på denne siden? Klarer ikke å finne de der inne se..

Endret av lucky!74
Gjest Gjest
Skrevet
Du skal ikke skjule porene du skal få de vekk..

Vis du vil ha foundations har Exuviance en knallbra med fruktsyre og solfaktor.lett type.jeg fomla litt før jeg fant rett farge men hanet på neautral beige.

bestill billig på beautybridge.com

Dermalogica gentle cream exfoliant er en maske jeg bruker 1-2 gn i uka.

MD-formulations renewal serum bruker du under dagkrem/foundations.

MD-clearing complex er en liten tube som skal brukes på kviser /nesen.jeg pleide å smøre på nesen og der porene er hver gang jeg var på badet.knallbra.

Billigste stedet jeg handler er beautybridge.com

Exuviance foundations er et annet merke,også kjempebra.

Gjest StockDama
Skrevet
Sminketips hadde jeg ihvertfall ikke bedt henne om! Der var det mye jævlig stygge øyenskygger!

Hehe...var mye forferdelig der ja.

Hun prøver å være rockabilly men ender opp med å være 80talls.

Gjest lucky!74
Skrevet

Prøver igjen med et bra tips mot porer så får jeg håpe dere ikke lar dere distrahere av sminken til hu som har denne bloggen:)

http://rocketqueens.blogg.se/1187118297_as..._fr_klarar.html

Det er jo klart at man kan sminke porer mindre, min erfaring er at Meow sin foundation(den med best dekkevne) la seg i porene så de ikke syntes så godt.

Men uansett er der vel best å forsøke å gjøre porene mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...