Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal du bruke skattepengene til ?

(Hvis du fikk tilbake )

Videoannonse
Annonse
Gjest Helen Parr
Skrevet

Hvis jeg får noe, går det nok i det store sluket.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå får jeg en hel del ekstra kroner i år så skattepengene er ikke avgjørende for hva jeg skal gjøre. Jeg skal pusse opp stua, få nytt gulv, ny kjøkkeninnredning og renovere badet.

Hadde det ikke vært for de ekstra kronene jeg får så hadde vel alt gått med til regninger og det å få det litt romsligere noen måneder. Ungdommen i huset hadde fått sin del i form av ferie og andre ting.

Gjest Frosk
Skrevet

Skal på tur i en mnd i sommer, og skattepengene forsvinner nok der.

Skrevet

Nå har ikke selvangivelsen min kommet enda, men jeg kommer til å få tilbake en del. Jeg skal se å komme meg til tannlegen, også blir resten spart til bryllup neste år tenker jeg. Og litt til ferien vi skal på i sommer :)

Skrevet

betale mannes smell. De hadde satt alle renter på meg, så da gikk han i minus og jeg i mer pluss enn hva jeg skulle. han har også tjent mer enn forventet, så noe av smellen kommer av det også. (og det tenkte vi først på etter nyttår vi da.. hvis ikke så hadde vi jo ordnet opp i det)

Skrevet

Skifte registerreim på bilen, kjøpe nye vinterdekk, samt pusse opp soverom og gang.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Hvis jeg får noe skal de inn på bufferkontoen min, hvis jeg blir skyldig skal pengene gå ut fra bufferkontoen min :ler:

Skrevet

Skal til Paris i slutten av juni, så håper pengene kommer før det.

Skrevet

De 3000,- jeg får igjen pga. BSU går rett inn på BSU-kontoen. Hva resten skal brukes til kommer litt ann på hvor mye jeg får igjen, jeg har ikke fått ligningen enda. Får jeg igjen det jeg håper at jeg får så kommer endel til å bli brukt på sommerens ferietur til USA og resten til oppussing av vaskerommet.

Skrevet

Mannen sine penger går til bryllupsreisen...jeg har ikke fått min enda... :( Men pleier alltid å få igjen et par lapper....de skal gå til kjolen min :)

Skrevet

Det går vel til sparekontoen, og til litt fjas :)

Gjest StoreSky
Skrevet

Betale tilbake til meg selv og ubfferkonto. (som nesten alltid blir brukt opp hele tiden...)

Og lappen.

Skrevet

Tja, jeg har aldr ibrukt skattepengene til noe spesifikt jeg, de går in inn i den totale potten, som totalt sett fordeles på forbruk og sparing.

Jeg har jo termin i august, så det er vel en stor sjangs for at det i sommer blir en del innkjøp av babygreier, så skattepengene går vel kanskje inn i der da...

Skrevet

Her vil pengene gå inn på sparekontoen.

Skrevet
betale mannes smell. De hadde satt alle renter på meg, så da gikk han i minus og jeg i mer pluss enn hva jeg skulle. han har også tjent mer enn forventet, så noe av smellen kommer av det også. (og det tenkte vi først på etter nyttår vi da.. hvis ikke så hadde vi jo ordnet opp i det)

Dette må jeg også bruke deler av det til .

Ellers lurer jeg på om jeg skal betale tilbake på studielån , men så er jo dette det sikreste lånet av studielån og boliglån , så derfor blir jeg usikker :ler:

Skrevet

Dere kan jo korrigere da... selvangivelsen som kommer er jo ikke fasiten, det er deres forslag til utgangspunkt. De setter alle rentene og hele lånet på den som står som hvoedansvarlig i banken, fordi det er slik banken rapporterer det inn, men det er ingenting i veien for å dele det mellom dere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...