Gå til innhold

Din seksuelle legning

Gjest anonym

Hvilken seksuell legning har du?  

1 stemme

1. 1. Hvilken seksuell legning har du?

• Heterofil
      66
    • Homofil/Lesbisk
      2
    • Bifil/Biseksuell
      7
    • Er hetero men tenner i blant på mitt eget kjønn
      20
    • Har sex med samme kjønn som fantasi i blant
      9

Anbefalte innlegg

Gjest Alive

Tusen takk for tilbakemelding Belle:)

Det går veldig i perioder..... Enkelte ganger er jeg helt på det planet

at jeg bare må prøve det....tror kanskje det er typisk når jeg kjeder meg :-? Og kanskje har hatt litt for mange drømmer :ler:

Som regel slår jeg meg til ro med fantasien...men det er som du sier, jeg har hørt om jenter som har blitt skikkelig skuffa, samt andre som hadde en kjempeopplevelse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alive:Tusen takk for tilbakemelding Belle:)

Hei Alive!

Bare hyggelig å kunne tilbakemeldinger!!

Litt angående det du skrev om drømmer.Jeg noen ganger drømmer der jeg har sex med en mann,det er deilig og drømmene var fantastisk!

Meeeeeeeeeeen om jeg skulle gjøre det i virkeligheten,NEI TAKK!!

Den tanken blir helt feil for meg!

Jeg har gjort det tidligere før jeg kom ut av skapet,men i dag kunne jeg ikke gjort det!!

Så tankene er en ting og praktisere det er en annen ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg er hetero, men har pleid å tenke at jeg ikke kan dø uten å ha hatt sex med en annen jente. Nuvel. Begynner å bli litt usikker på det der nå. Jeg må rett og slett ha pikk, jeg. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hetro, men kan tenne på jenter også. Har også utforsket det samme kjønn litt.

Klem Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hetero, men kan absolutt beundre en flott kvinnekropp eller pene bryster uten å tenne på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hetero her :vinke:

Interessant at påfallende mange i denne tråden var veldig nøye med å skrive:

"...men har ikke noe imot mennesker med andre legninger altså...".

Nei...? Burde vi ha det liksom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er hetero.

Kan drømme om jenter, men ville ALDRI satt fantasien ut i livet... Det er ikke noe for meg, liksom... Vil helst ha pikk jeg ja... :sjarmor:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hetro, men kan tenne på jenter, innimellom. Mulig at det er en litt sånn trend-greie, det er plutslig blitt så akseptert for jenter å eksprimentere med jenter...

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er heterofil, og er gift. Men jeg er vel på grensen til å kalle meg bifil. Jeg tenner veldig på kvinner, og det er min favorittfantasi. jeg har aldri hatt seks med en annnen kvinne bortsett fra litt klining med bestevenninna tidlig i tenårene. Men jeg kommer kanskje til å prøve det en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke stemt da ingen av alternativene passet for meg. Jeg tenner ikke på noen uavhengig av kjønn. Men når jeg forelsker meg er det kun i gutter, så det må vel bli noe sånt som: Seksualitet - ikke-fil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe
Jeg fikk ikke stemt da ingen av alternativene passet for meg. Jeg tenner ikke på noen uavhengig av kjønn. Men når jeg forelsker meg er det kun i gutter' date=' så det må vel bli noe sånt som: Seksualitet - ikke-fil.

Da er du vel biSEKSUELL :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, kanskje det KATTAstrofe. Det tenkte jeg ikke på engang, har alltid forbunnet bifil med at en tenner på begge kjønn... Men det blir jo på en måte bifil når en har forelsker seg i et kjønn og ikke tenner på noen.. *Tenke, tenke.........* Nei, dette må jeg vist gruble litt mer på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Tror biseksuell er når en tenner på begge kjønn og bifil når en kan forelske seg i begge kjønn. Sånn har jeg oppfattet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ja, kanskje det KATTAstrofe. Det tenkte jeg ikke på engang, har alltid forbunnet bifil med at en tenner på begge kjønn... Men det blir jo på en måte bifil når en har forelsker seg i et kjønn og ikke tenner på noen.. *Tenke, tenke.........* Nei, dette må jeg vist gruble litt mer på. :)

Biseksuell = tenner på begge kjønn (betyr ikke at du forelsker deg i begge kjønn nødvendigvis)

Bifil = forelsker seg i begge kjønn

Får vel legge til, jeg er heterofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry KATTAstrofe, går surr i alle disse begrepene jeg, men så er ikke sekualitet et tema som interreserer meg særlig mye heller. Men hvis du har rett i det du skriver, så er jeg nok ikke biSEKSUELL heller da siden jeg ikke tenner på noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...