Gå til innhold

Din seksuelle legning

Gjest anonym

Hvilken seksuell legning har du?  

1 stemme

1. 1. Hvilken seksuell legning har du?

• Heterofil
      66
    • Homofil/Lesbisk
      2
    • Bifil/Biseksuell
      7
    • Er hetero men tenner i blant på mitt eget kjønn
      20
    • Har sex med samme kjønn som fantasi i blant
      9

Anbefalte innlegg

Sorry KATTAstrofe, går surr i alle disse begrepene jeg, men så er ikke sekualitet et tema som interreserer meg særlig mye heller. Men hvis du har rett i det du skriver, så er jeg nok ikke biSEKSUELL heller da siden jeg ikke tenner på noen.

tenner du ikke på noen? Mm det høres litt trist ut, kanskje det blir anderledes senere en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hittil later jeg til å være temmelig heterofilt anlagt. ikke opplevd å tenne på noen dame men aldri si aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er streit fra topp til tå.

(har prøvd et par jenter, men det var ikke noe for meg..desverre, for det er mye pent å se på, liker pupper av en eller anne grunn.. :P )

(Har heller ingenting imot andre sine legninger, untatt dyre- og pedo- og

makt-o-file..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest gjesta

Jeg er hetero, men har nok utforsket sex med noen av mitt eget kjønn også. Og har ikke noe i mot å prøve det igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fullstendig hetero. Jeg tenner ikke på jenter, men kan tenne litt på fantasier om to jenter som har sex (uten å være involvert selv). Det er faktisk den mest vanlige seksuelle fantasien (har lest det et sted).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte 'Er hetero men tenner i blant på mitt eget kjønn'... Har aldri forelsket meg i en jente, men har møtt flere jeg har syntes var attraktive :briller:

Om jeg skal la det forbli en fantasi eller gjøre noe med det vil tiden vise... Er nå i et fast forhold, så da er det jo ikke aktuelt uansett :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er biSEKSUELL.

Har ihvertfall aldri forelsket meg i noen jente, og har liten tro på at jeg noen gang kommer til å gjøre det.

Men jeg tenner på jenter, og om det bare blir litt klining og flørting eller "full pakke", er det alltid sammen med sambo.

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% hetero 8) Men har venner i andre kategorier.

Tenker egentlig ikke så mye over det til daglig. Folk må få lov til å være seg selv, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...