Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en jubileumsfest med folk jeg gikk på skole med for 10 år siden(og ikke har sett siden den gang)

Ønsker selvfølgelig å ta meg godt ut, og trenger hjelp til å finne en kul kjole.

Den må ikke være for stiv i stilen a la bryllup, men heller ikke den type kjole man kan finne på å bruke på jobben. Har sett for meg at den skal gå til rundt knærne, og har i utgangspunktet tenkt å ha støvletter til. (men det er selvfølgelig ikke noe must hvis det ikke passer til drømmekjolen).

Er ikke så glad i kjoler med bare stropper, da jeg synes at jeg har litt kraftige overarmer. Er forresten i midten av 30-årene så kjolen må hverken være for ungpikeaktig eller "kjerring". :)

Festen er i slutten av denne måneden, og har tenkt at helhvitt blir for sommerlig, og at svart kanskje blir litt trist. Kanskje noe litt sprekt med litt farger er tingen.

Har noen tips til butikker som har mye kule kjoler, eller bilder fra nettet av aktuelle kjoler? Pris er heller ikke underordnet. Ser ikke etter antrekk i flere 1000-kroners klassen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett kjolene til Tulip & Tatamo?

http://www.tulipogtatamo.no/Siste_nytt.htm

Ellers ser det ut til at det er fine kjoler i Coast-butikkene.

Hva slags stoffer eller stil liker du? Mønster / uten mønster, masse detaljer / ingen detaljer etc.

Skrevet
Har du sett kjolene til Tulip & Tatamo?

http://www.tulipogtatamo.no/Siste_nytt.htm

Ellers ser det ut til at det er fine kjoler i Coast-butikkene.

Hva slags stoffer eller stil liker du? Mønster / uten mønster, masse detaljer / ingen detaljer etc.

Ja synes kjolene til T & T er kjempemorsomme, og kunne godt tenkt meg en sånn. Men tenker at de kanskje blir litt lite selskapelige igjen, også ligger de nok litt i overkant når det gjelder pris.

Elsker kjolene fra Coast, og hadde faktisk kjøpt en derfra på Ebay til denne anledningen, men så viste den seg å være for kort (til midt på låret). Ellers synes jeg at de fleste kjolene derfra blir litt vel pyntet.(type strapless)

Så en kjole på Fransa på byporten som var litt den type jeg hadde sett for meg (merket Saint Tropez) 3/4-lange ermer, en slags knyting i livet, og mønstret med sort bunnfarge. Men de hadde selvfølgelig ikke str. min.

Må gjerne være noe mønster og detaljer, og heller kanskje mer mot artig stil enn klassisk.

Skrevet (endret)

-

Endret av Melania
Skrevet
Saint Tropez har de jo mange plasser. Noen VIC-butikker har hatt det, og før hadde iallfall Peder Risøe det.

Uansett er kvaliteten til dette merket dårlig, så jeg ville vært litt skeptisk om den er for dyr - du kan ikke regne med at den varer lenge dessverre...

Ja har sett noe om det i en tidligere tråd, men den kostet ingen formue. Og det var ikke drømmekjolen heller, men tenkte at hvis noen hadde sett den kunne de skjønne litt i hvilken gate jeg tenkte.... :)

Skrevet

sjekk ut dreamhouse på nedre Grynerløkka....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...