Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har blondt hår og har blitt skikkelig lei hårfargen min. Har veldig lyst til å farge det mørkt men aner ikke om jeg vil kle det.. har spurt frisøren min og hun mener det blir fint mens andre igjen sier jeg ikke må gjøre det mtp etterveksten.

Hvordan finner jeg ut hvilke(n) farge® jeg kler? Jeg vet at man kan se på øyefarge/hudfarge men der faller jeg av lasset... frisøren min sier jeg må ha varme farger..

Håper noen kan komme med tips og råd etter hva jeg skal se etter!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_olga_*
Skrevet

hva med å ta noen striper eller farge det i en lys gyldenbrun farge?så blir ikke overgangen så stor.må vel ikke ha det helt kjempemørkt

Skrevet

Det har du rett i.. men jeg syns liksom jeg "forsvinner" når jeg har har sånne "mellomtoner" i håret.. men kanskje jeg skal begynne med litt karamellfarge :-)

Gjest Vimsevas
Skrevet

Det er vell en vanesak! Hva har du å tape? Forandring er jo bare gøy! Taper jo ikke noe på det.

har selv vært mørk i alle år,og er blond nå, og må innrømme jeg savner det mørke litt. Føler meg blek med det blonde håret også kan man sminke seg litt mer med mørkt hår uten at det ser så sterkt ut som med blondt!

Do it :) Det er også en test på KK, du kan teste ut, men jg syns den virket litt ubrukelig, men du kan jo teste den. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...