Gå til innhold

Hva koster det å sterilisere en hunnkatt?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

-og er det billigere om man kommer med 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte ca. 900 kroner, men det er en del år siden. Det har antagelig blitt noe dyrere nå. Hvorvidt det koster mindre når du steriliserer to, vet jeg ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Ok. Står egentlig ikke om prisen - steriliseres skal dem! Vil bare være forberedt på hva det kommer på.....

Skrevet

Da vi steriliserte den yngste katten vår i fjor betalte vi ca 1000 kroner.

Skrevet

Kommer helt ann å. Jeg har hørt alt fra 800 til 1500 og det er kun på dyreklinikkene i nærheten.

Jeg fikk litt rabatt når jeg leverte inn to, men da skulle de også ha vaksine.

Gjest Gjest
Skrevet

Flott - ser det ut som.

Hadde forestilt meg 1500 for jobben - ser jo ut som om budsjettet ikke kommer til å sprekke :-D

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan regne med ca 1500 for kastrering av hunnkatt om du bor i bystrøkene:)

Skrevet
Du kan regne med ca 1500 for kastrering av hunnkatt om du bor i bystrøkene:)

Katten vår ble sterilisert i Oslo, er ikke det bystrøk så vet ikke jeg. ;) Men av de jeg ringte rundt til var det få som hadde så høy pris som det du antyder, de fleste lå rundt en 1000-lapp.

Gjest Gjest
Skrevet
Katten vår ble sterilisert i Oslo, er ikke det bystrøk så vet ikke jeg. ;) Men av de jeg ringte rundt til var det få som hadde så høy pris som det du antyder, de fleste lå rundt en 1000-lapp.

Jeg bor i Stavanger. Kanskje veterinærene her er dyrere enn i Oslo, jeg vet ikke jeg...

1500 prisen var inkl. smertestillende tabletter og body, og dagsopphold på klinikken hos verdens beste veterinær Håvard Pettersen på Hafrsfjord Smådyrklinikk. Jeg vet at min katt var absolutt i de beste hender, så jeg betalte gladelig denne prisen.

Da jeg kastrerte den andre huskatten min for noen år siden, betalte jeg kanskje litt mindre (hos en annen veterinær) men da fikk jeg ikke med noe somhelst, og måtte etter min mening hente katten alt for tidlig etter inngrepet.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei.

Jeg kastrert katten min i går, og det kostet 2200 inkl alt, kanskje dyrt men jeg betaler heller mer for at det skal bli gjort ordentlig.

Hann katter vet jeg er billigere å kastrere for some reason :)

Skrevet

Veterinæren jeg har snakket med her nede skulle ha ca 1500 for en katt, men kommer jeg med begge to samtidig, ville hun ta 2500 for begge.

Jeg skal nok shoppe litt rundt. Det er flere å velge mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...