Sirin Skrevet 8. mai 2003 #1 Skrevet 8. mai 2003 Har brukt en del forskjellige eylinere. Bla Dior og Lancome. Problemet for meg er at jeg syns de sitter så dårlig. Syns jeg må hele tiden passe på at jeg ikke blir brun ( som er fargen jeg bruker ) under øynene. At den ikke sitter der den skal, på vippekanten På øvre øyelokk bruker jeg våt eyliner så der inntreffer ikke dette problemet Syns det blir et litt for dramstisk blikk ved å bruke våt eyliner på nedre øyelokk. Noen gode forslag til holdbare eylinere? Prøvde min Dior eyliner på øvre øyelokk her om dagen og fikk i min forferdelse se etter en halvtime at den hadde sklidd omtrent opp til øyenbrynene ( litt overdrivent men endog ) Og ja..jeg bruker en base øyenskygge så øyenskygge sitter som støpt
tuva77 Skrevet 8. mai 2003 #2 Skrevet 8. mai 2003 Shisheido sin vannfaste er rå bra. :D Blir ikke brun under øynene av den, og den ervannfast
Sirin Skrevet 8. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2003 Takk for raskt svar Da skal jeg prøve den!!
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #4 Skrevet 9. mai 2003 Sliter med samme problemet selv og har ikke funnet noen eylinere som sitter!
Gjest Ethereal Skrevet 9. mai 2003 #5 Skrevet 9. mai 2003 Den vannfaste fra Clarins er kjempebra, og hos meg kommer ikke noe annet i hus før den evt tas ut av produksjon (noe som alltid skjer når jeg finner noe jeg liker....) M
Gjest Clea Skrevet 9. mai 2003 #6 Skrevet 9. mai 2003 Hei! Jeg synest eyelineren fra Rimmel holde veldig bra! Har bare prøvt den grå og blå,..synest på en måte den grå holdt best, vet ikke hvorfor... Den er på en måte "oljete" så den glir ikke av så lett... Jeg bruker den om sommeren når jeg bader, så jeg ikke ser så "rar" ut når sminken er forsvunnet av vannet...Den sitter bra så lenge jeg ikke klør i øyene! Mvh Clea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå