KCam Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Hei folkens, inspirert av tråden med morsomme drinknavn, så kanskje dere kan hjelpe meg med forslag til drinker vi kan servere under bryllupsfesten. Vi stiller med drikkevarene selv, men en av servitørene vi har leid inn skal være bartender. Har lyst til å lage et barkart, slik at gjestene blir "inspirert" til at det ikke bare blir gin tonic osv. Har dere noen gode (og enkle) forslag til en som stort sett holder seg til rødvin eller pils i festlig lag? Det vi har handlet inn så langt er vodka, rom, whiskey, cognac + div.likører. På forhånd takk!! K
Kirri Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Hei du. Det finnes masse bra drinker en kan lage. I stedet for at jeg lister opp foreslår jeg at du går inn på www.barkart.no. Der finner du i overkant av 1000 drinker. Du kan søke alfabetisk eller etter ingredienser.
KCam Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 Hei du. Det finnes masse bra drinker en kan lage. I stedet for at jeg lister opp foreslår jeg at du går inn på www.barkart.no. Der finner du i overkant av 1000 drinker. Du kan søke alfabetisk eller etter ingredienser. Takker for bra tips, skal sjekke det ut!
SøsterLiten Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 heisann! siden jeg inspirerte deg så kan jeg jo gi deg en link jeg fant inne hos en annen webtenter her finner du oppskrifter på ALLE drinker du kan tenke deg... over 5000. men det som er litt dumt her er egentlig akkurat det; at det er så mange... på en annen del av webtender så er det noe som heter "in my bar" der kan man skrive til webtender hva man har i skapet og så gir de deg drinker... in my bar eller så var det en annen som hadde ganske lik tråd som dette for en liten stund siden en annen tråd om enkle drinker problemet der var at nesten ingen svarte.... håper dette hjalp litt! når jeg har fått unna catering delen og invitasjonene mine så har jeg mere tid til drinker og da kan jeg sikkert sende deg PM med noen oppskrifter? ta kontakt og minn meg på det om noen uker så skal jeg si hvor langt jeg har kommet med oppskriftene mine! :D
KCam Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 håper dette hjalp litt! når jeg har fått unna catering delen og invitasjonene mine så har jeg mere tid til drinker og da kan jeg sikkert sende deg PM med noen oppskrifter? ta kontakt og minn meg på det om noen uker så skal jeg si hvor langt jeg har kommet med oppskriftene mine! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå