Gjest sunshine-t Skrevet 31. mai 2003 #21 Skrevet 31. mai 2003 i dag er jeg skikkelig trøtt asså.. jeg var ute i går og kom hjem i dag tidlig.. nei asså. jeg var på vorspiele hos min kjære venninne og dro deretter ned til bryne på musikkfestiavalen. vi dro først på delillos konsert. ufattelig kult det var!! skikkelig tøft liveband!! og når det var ferdig så dro vi på babel fish konsert. jeg har ikke hørt så mye av de fra før, så det var en hyggelig overraskelse kan man si. deretter dro vi litt rundt omkribg på forskjelllige steder, men da var alle band ferdige. så når alt stengte dro vi på nachspiele. og der var t.om lene klovning, fra sone2. om det kan skrytes av det... huff nei, jeg må nok ta littlå nå, skikkelig vrang nå. hn er trøtt som en sokk og må på badet og stelles og pusse tanna si.. snakkes!!
Solstrålen Skrevet 1. juni 2003 #22 Skrevet 1. juni 2003 HEISANN KOSEVENNEN MIN! Nå sitter jeg her og spiser frokost (jada, kl 12.30!) ER jo søndag! Har sovet lenge idag, og det var godt! Er lenge siden jeg har sovet ordentlig! Thomas gikk 8.15 for å se på U16-laget spille kamp, og skulle gå direkte på jobb til kl 13... Jeg som hadde håpet på deilig søndag-morgen... Hadde kjøpt deilig frokost og alt.. Men du vet jo! Fotballen er først.. Begynner å bli SMÅÅÅÅÅÅLIG lei av det.. Så flott at du har funnet deg sko! Deilig med alt som er gjort! Jeg skal ta tak i bordplasseringen idag... Er noen få som ikke har svart enda (noen av søsknene mine og litt sånn.. Men bortsett fra det, så har alle middagsgjestene svart, så jeg kan få gjort det iallefall! I går var vi å så Johnny English på kino.. Den var ikke så morsom som den KUNNE ha vært (You know what I mean!!) Men jeg var litt i sånn søstken-modus, for jeg tenkte jo på deg hele filmen!! Og da ble det jo litt mer vittig, enn kanskje det skulle ha vært! Vi får leie den på video når den kommer! Når vi satt oss ned i kinosalen, sa jeg til Thomas "Nå skulle Lillesøss vært her!". Så så han bare på meg med et oppgitt blikk... "Kanskje det er like greit for de her inne at hun ikke er det" Er nok sikkert ikke så mange som er med oss nå (Det har seg sånn at vi to ble "kjent" i hjembyen vår da vi så Mr. Bean - The movie på kino! For vi lo og lo og lo og lo for ALT (og da mener jeg ALT) Siden har vi sett filmen sammen på video et par ganger, og ler like mye hver gang! Ingen andre i kinosalen lo på de samme plassene som oss, men hey; Det er jo kjent at humoren til Mr.Bean er litt for dyp for enkelte!!! Stakkars de som er sammen med oss når vi ser den filmen altså! Thomas og Larsen følte seg litt sånn småteit forrige gang tror jeg!!! Jaja.. ) Ellers så er det jo eksamen imorgen... PYTON! Og Thomas tvinger meg til tannlegen på tirsdag!!! Jada jada.. Jeg spiser mellom 6 og 8 ibux hver dag for å fungere, men det er bedre enn å gå til tannlegen!!! Må sikert rotfylle eller noe (angst!!! Pust... rolig... 1-2-3... ) Vil ikke!! Totalt tannlegeskrekk-vrak! Nå skal jeg kose meg litt med bryllupsting! Du har ikke sånn helt tilfeldigvis lyst å lage noen flere perletråder Vet ikke hvordan jeg skal få gjort alle småtingene! Svigers sa hun kunne lage de, så det blir alternativet! Du kan jo tenke på det! ER JO HELE 27 DAGER IGJEN!!! :o Kos og klem fra Storesøss!!
Gjest sunshine-t Skrevet 1. juni 2003 #23 Skrevet 1. juni 2003 heisann ja!! for å ta det siste først, jo da, jeg kan lage flere tråder jeg. ikke noe problem. bare send over materialet jeg trenger for jeg leverte jo alt til deg når jeg var der oppe sist gang vet du. send det du vil uavhengi av hva det er. du vet jeg gjør det. :blunke: ja, lenge leve fotballen.hehe!! jeg er bare glad for at ikke brann spiller så tidlig at det forstyrrer frokosten.*ler masse, som om jeg spiser frokost* heheh!!! ok, men bare når gubben lager om søndagene, sånn en sjelden gang innimellom. heh!! jeg er på chatten nå og blir sjekket opp av en 14 åring..heheh!!! jeg` syntes jaffal det er morsomt, men så har ikke alle samme humor som oss heller..hehe!!! men det er likegreit det, egentlig!!
Gjest sunshine-t Skrevet 1. juni 2003 #24 Skrevet 1. juni 2003 kom på en morsom ting som skjedde meg på fredag. jeg er jo ferdig med å amme, og da henger ikke ting like høyt som de en gang gjorde...*kremtkremt* så i og med at jeg skulle ut på fredagskvelden, så fant jeg ut at jeg skulle koste på meg en ny BH. Og det var jo greit nok. så kom jeg inn i et prøverom og hadde med meg en greit hvit Bh. og det var en som jeg kunne ta av stroppene på* litt viktig til bryllupet, for da kan jeg ikke ha stroppeBH under kjolen* men uansett, jeg prøve den ene etter den andre. og tilslutt fant jeg en som passet. litt for liten, men det var den eneste de hadde og jeg MÅTTE ha en.. plutselig åpnet en heeelt nye verden seg for meg! puppene min hang på plass...!! ok, dette høres helt teit ut, men det var ganske så svært for meg. så jeg følte jo at jeg var overfylt med silikon..hehe!!! og at masse folk så rart på meg... folk jeg ikke hadde sett på lenge spurte t.o.m om jeg hadde algt inn noe..hheeh!! men neida. det er bare at de henger der de skal og at de ser gaaanske så flotte ut..hehe!!
Gjest sunshine-t Skrevet 3. juni 2003 #25 Skrevet 3. juni 2003 i dag fikk jeg resten av perletrådene jeg skal lage til bryllupet. det er "bare" 13 stykker, så det skal gå greit. det er ikke mange timene så er det gjort. var på barselgruppe med littlå i dag. og det gikk helt greit. hun krabbet rundt og rundt i lokalet når de skulle sjekke henne motorisk, så det var litt morsomt. og hun går når vi holder henne i hendene og går rundt i lekegrinden og reiser seg opp etter ting. så vi er ganske godt fornøyde..heheh!! vi presser henne ikke til noen ting, så hun får ta det i sitt tempo. ellers i dag, har vi skaffet pass til littlå. det var morsomt det, og skulle sette henne inn i de derre fotoboks.. men vi fikk nå tatt ett bilde som så greit nok ut da. så jeg skal hente det til tirsdag. for vi reiser på ferie til onsdag og da er det litt greit å ha det med...hehe!!!
Klips Skrevet 5. juni 2003 #26 Skrevet 5. juni 2003 Hei du. Så heldig du er som kan fordype deg i all bryllupsplanleggingen, det er så gøy! Mimrer stadig tilbake til mitt eget bryllup for snart to år siden, og håper noen venninner har tenkt å gifte seg snart så vi kan fortape oss i tyll og perler igjen Kom egentlig mest innom fordi jeg skjønte at du hadde en liten datter, og som nybakt mor synes jeg det er så artig å lese om andre småbarns hverdag. Tittet på hjemmesiden hennes, nydelig jente! Hilsen Klips
Gjest sunshine-t Skrevet 6. juni 2003 #27 Skrevet 6. juni 2003 takk for hilsenen i dagboken min!! alltid koselig med noe nytt her inne!! ja vi har en egen side til henne..hehe!! ganske greit å ha en bror som jobber med sånt.. ikke feil det! har dere og` side til den av deres? viss det er hun på bildet, så er hun jo herlig da!!! det er skikkelig herlig med små unger!!
Solstrålen Skrevet 6. juni 2003 #28 Skrevet 6. juni 2003 Jeg opplevde nylig et "Evje-flash" :o Satt her og lest i min nyinnkjøpt Travel Guide (som forøvrig var veldig bra!), og så PLUTSELIG fikk jeg SÅÅÅÅÅÅ *viser med hendene* lyst på sjokolade.. Jada, er snart DEN tiden av måneden.. Iallefall da, jeg ramlet inn på Rema 20.59, og stormet bort til nammehyllen.. Og fikk en vanvittig trang til å kjøpe Nidars Kremtopper.. Har ikke spist de på årevis! Og da jeg kom hjem og puttet første toppen i munnen, fikk jeg SKIKKELIG evjeflash! Husker du det????? Kremtopper på bordet i campingvognen? ALLTID! Utrolig morro! *tar en ny kremtopp i munnen og kooooser seg* Jaja, kult at dere har fått dere hustelefon! Den samtalen i natt hadde jo ruinert oss hvis ikke 5,5 timer i telefonen - MIDT på natten.. Er bare vi som klarer sånn!! Gjett hvem som så sånn her ut imorges da ?? Jepp, meg! Fikk perletrådene idag! Takker og bukker.. Har rullet noen rudnt serviettene idag.. De nye var endel kortere enn de andre. Får de bare 3 ganger rundt servietten, de "gamle" går 4 eller 5. Jaja, lett blanding Er jo ikke akkurat noe langvarig da.. Thomas skulle snakke med svigers imorgen og høre hva det er de driver med! Kan jo ikke bare ombestemme seg sånn, 20+ dager før!?!?!? :o Imorgen skal vi til byen på formiddagen JESS! Gjøre noe sammen på lørdager? Lørdag formiddag?? *tenker hard*... Hm, kan ikke huske når det var! Gleder meg! Gå rundt og leie, og kikke i butikker, HENTE GIFTERINGENE, gå på bryggen og se, finne ut hvor vi skal ta brudebildene osv.. Så skal vi spise litt før vi går hjem... Jeg sitter akkurat å tenker på at Thomas sa for noen dager siden at det var masse kamper på juniornivå denne helgen han skulle se.. Hm... DA blir jeg lei meg DA er det nok! Kommer til å eksplodere for meg.. Har han lovet å tilbringe dagen med meg, så kan han bare PRØVE seg å komme med noe jævla fotball-helvete! :fy: Jaja, tar meg en kremtopp og roer meg litt ned tror jeg.. (begynner å bli kvalm jeg.. Har vel spist en 4 stykker tror jeg Jaja, namma var det iallefall!) Nå skal jeg gå tilbake til travel guiden min, og drømme meg bort Gleder meg til å dra bort! Skal bli deilig å bare få han for meg selv litt.... Det er kanskje det som frister mest med hele greien Kult å se litt nytt og ikke minst oppleve en så totalt anderledes kultur enn den vi er vant til! Leste at åpenlys kosing og leiing av hetrofile par ble litt mislikt! VI kommer til å bli uglesett etter hvert Men, homofile, DET var greit! Snakker om diskriminering! Vi snakkes vennen min! Håper du snart føler deg litt bedre!
Gjest sunshine-t Skrevet 7. juni 2003 #29 Skrevet 7. juni 2003 hei skjønnasen min! synd det med trådene, men det ordner seg nok. viss ikke så vet du hva du skal gjøre ja jeg skjønte ikke noe nå rjeg leste at du skulle tilbringe dagen med thomas. da måtte jeg tenke " thomas?? som i linns thomas,eller..høø???" hehehehe!!! så fant jeg ut at det faktisk går an!!hehe!!! litt av ne ååpenbaring!! er sååå sinna siden jeg ikke får se ringene før lørdagen !!!! skulle bare ha dumpet gubben og sagt at jeg MÅTTE opp før.. :blunke: men jeg ser de jo nå rjeg kommer i kirken. *skal løpe bort til alteret rett før du kommer inn* det var godt du var hjemme i går,så jeg fikk snakke med deg. det er godt du stiller opp :kysse:
Gjest sunshine-t Skrevet 8. juni 2003 #32 Skrevet 8. juni 2003 Tenkte jeg skulle skrive noe her idag. men så orket jeg ikke alikevel. men jeg måtte jo gratulere noen av de som giftet seg i går! det er jo et must!! :blunke: men jeg skriver vel noe i morgen eller seinere i natt..
Gjest sunshine-t Skrevet 9. juni 2003 #33 Skrevet 9. juni 2003 Idag er jeg sååå fornøyd med meg selv!! Jeg har ryddet,støvsugd og vasket heeeele huset!! utenom kjøkkenet. det fikk gubben ta. han satt nemlig 5 timer sammenhengende på dataen i dag.. lite lei jeg var i slutten eller?? :evil: og etterpå, så ryddet jeg i klesskapet mitt. og dermed så kastet jeg 2,5 søppelposer med klær.. så nå har jeg gitt mitt bidrag til fretex det vil si at jeg ikke har så mye klær at det gjør noe. da har jeg en unnskyldning til å kjøpe mer klær når vi skal til danmark, tyskland og england!!! vi drar til krsand på tirsdag og videre til danmark på onsdagen med morgenferjen. det blir oss tre, mamma, typen hennes og en del bikkjer. vi skal være i en 5* hytte på danskesiden, 5 km i fra flensburg. det gleder jeg meg skikkelig! så kommer vi hjem på onsdagen. blir herlig med en ferie!!!!
Gjest sunshine-t Skrevet 9. juni 2003 #34 Skrevet 9. juni 2003 jeg har ikke fått hm-paken min enda og jeg blir sååå sur vissje gike får den i morgen før vi reiser !! så jeg har sagt til larsen at vi drar ikke før posten er kommet!! der er jo noen av klærene jeg skulle ha i ferien! og jeg burde jo fått de nå? det er jo 3 uker siden jeg bestillte de og jeg fikk ikke beskjed om at de var utsolgt for noe heller,så... :evil:
Solstrålen Skrevet 15. juni 2003 #35 Skrevet 15. juni 2003 Hei vennen! Å, som jeg savner å snakke med deg nå Gått en hel uke siden vi snakket sammen sist.. Altfor lenge! Men, jeg håper at dere har det fint og at du får slappet av litt! Du trenger å kose deg litt nå, vet du Jeg sitter og vurderer om jeg skal gidde å dra ut til svigers på grillfest idag.. Thomas er på jobb, så jeg må evt gå alene.. Er vel ikke akkurat drømmesituasjonen Var snakk om at kanskje Øyvind og Bente skulle komme (siden foreldrene kommer) og det hadde vært koselig å treffe de.. Men hvis de da plutselig har ombestemt seg, og IKKE kommer... DA blir det kjipt!!! Skal spise kl 14.. Thomas er ferdig på jobb 19.. Blir laaaange timer hvis jeg blir eneste under 45 der.. Tror jeg blir hjemme jeg Så, er du ready for action om 13 dager?? 13 små dager du.. Jeg har vært utrolig effektiv denne helgen! (Jepp, slår til sånn av og til ) Har brettet serviettene og lagt serviettringene rundt! De som du lagde sist, var såpass korte at jeg bandt 2 og 2 sammen! Da ble de akkurat lange nok! Så jeg måtte lage 5 nye. Men nå er det gjørt, og de står/ligger fint i en kurv og venter på å bli lagt på bordet! Så har jeg laget bordkort! Skal levere de til svigermor idag eller imorgen så hun kan skrive navnet på. Så må jeg bare klistre på noen sølvhjerter bakpå, med sånn limpute. Det tar 3 min.. Så jeg er egentlig ferdig! Kirkeprogrammet er helt ferdig. Mangler bare et bilde på forsiden.. Er så usikker på hvilket jeg skal bruke Jaja, ser ikke så mye ut, men det har tatt laaang tid! Kan jeg love deg! Nå skal jeg gå å skrive en liste for hva som skal gjøres hver dag fremover! Håper du snart kommer hjem! Savner deg
Gjest sunshine-t Skrevet 22. juni 2003 #36 Skrevet 22. juni 2003 nå er vi hjemme igjen fra en "lang" ferie. en uke i danmark/tyskland og 4 dager i krsand. vi handlet så sinnsymt møøøe at jeg visste ikke hvor vi skulle få plass til alt! vi var sammen med min mor og hennes samboer og tre bikkjer. så vi hadde en stasjonsvogn, hunde-termohenger med plass til 4 bikkjer og en skiboks på taket. så vi hadde jo forsåvindt en del plass:) vi var på en nyåpnet butikk som hadde suuuperpriser ! hør her!! tre brett slottspils,24boxer i hvert brett asså.. til 89kr!!!! hallo?!?! tilsvarende var det med brusen. og 12 flasker liebfraumilch- hvitvin til 110kr!! men jeg kjøpte bare 6 flasker for 30kr... :smile: og det meste av haribo sine store godteriposer kostet 1,09 euro. og tilsvarer under 10 norske kroner. kan tenke seg at jeg gikk amokk der inne?hehe!! :kgblunk: så det ble ikke så møe handling på citty i flensburg.. men det ble jo en del babymat og slike ting. men det er jo såååå superbillig med babymat der nede enn i forhold til her!! vi handlet en del kjøtt på winther i hirtsals. vi måtte stoppe på rødt uansett siden vi hadde med oss bikkjer, så da måtte vi jo vise papirer og egentlig vise øremerkingen, men vi trengte ikke det. så da ble vi heldigvis ikke tatt heller..heheh!!! men nå må det skiftes ei bleie... byebey!!!
Gjest sunshine-t Skrevet 22. juni 2003 #37 Skrevet 22. juni 2003 det glemte jeg og fortelle!! hm klærene kom jo seff når jeg var idanmark.. hvor typisk var ikke det liksom!! :evil: og seff passet ikke bikinioverdelen. så nå gidder jeg ikke å prøve flere overdeler.. nå soler jeg meg i bh og driter i alt annet...heh!! har jo en bikiniunderdel, sånn med bein-greie. og littlå lærte og si tittitt, hadet og nesten " se der". så vi er ganske stolte av henne!!heheh!!!
Gjest sunshine-t Skrevet 22. juni 2003 #38 Skrevet 22. juni 2003 seff, hvordan kunne jeg glemme det... hun fikk en til tann på ferien, så nå har hun de to fremtennene nede... er så søt atte!!hheeh!!!!!!
Gjest sunshine-t Skrevet 24. juni 2003 #39 Skrevet 24. juni 2003 da er nesten alt klart til bryllup i helgen!! i dag kjøpte gubben seg ny dress. han skulle jo egentlig bare ha ny hvit skjorte. men så skullehan sjekke dressen sin for sikkerhets skyld. og jooo da. den var driiit liten!! så at vi ikke så det på 17mai skjønner ikke jeg.. så da var det ny ricco dress med alt tilbehør. til og med ekte silkeslips! så da kom prislappen på 4500;.. jaja. det er jaffal en ufattelig fin dress med garanti og det hele så.. og så handlet jeg kjolepose i dag, eller kanskej det heter dresspose, men de er for små til å ha en kjole oppi så da blir det kjolepose..hehe!! for denne posen er lengre slik at det er plass i den. men uansett. jeg har leita etter sånn overalt, men ikke funnet det. så jeg stakk inn på en brudesalong. de solgte de ikke der heller, men jeg fikk nå kjøpt en alikevel. det er sånn en som de bruker til tynne helt enkle brudekjoler, og hun lurte på om det gikk greit. og jeg bare " ja da!! heeelt ok!!!" heheh!! men nå kommer naboen bort her, så jeg må stikke !! snakkes!!!!!!!
Gjest sunshine-t Skrevet 26. juni 2003 #40 Skrevet 26. juni 2003 nå er det kvelden før vi drar til bergen og jeg gleder meg som en liten unge!! det skal bli så ufattelig godt å se min kjære søster igjen!! nå holder jeg på å printe ut talen min. og jeg har pakket kjolen og dressen, så nå er det bare aaaalt annet som må pakkes. vi må rydde litt i huset og`, for det ser ikke ut!! :-? jeg skal ha kjolen som håndbagasje. jeg nekter å sende den som vanlig bagasje. det hadde jo bare vært typisk at den var blitt ødelagt når vi kom frem..hehe!! jeg hadde vel kanskje ikke ledd så mye da nei... heller mer sånn her.. :evil: :evil: :evil: men nå må jeg pakke videre eller blir jeg aldri ferdig. der var utskriften av talen og` klar, ja! herlig!! men dere andre som leser her får ha en god helg!!! kos!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå