Gå til innhold

Sunshine-t` lille verden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

i dag har jeg ryddet litt og skal begynne på middagsprosjekt.. prosjektet går ut på å finne ut hva jeg skal lage.. :x eeer så kjipt å lage middag!!! enda verre å finne ut hva jeg skal lage!!!

så skal jeg lese litt til. og litt til og litt til..usj.. :evil:

iløpet av denne mnd skal vi til sørlandet, bergen, jeg skal på fest, ha en eksamen, på en turnting og likevel lese til enda en eksamen... gi meg styrke og mot!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mattahara

Hatt det fint i helgen da??? :D

Jeg har vært fyllesyk å bodd på KG :ler:

men sånn kan skje det... men ikke for ofte da... hihi....

I dag begynner jeg på jobb :( gruer meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Har du vært på pærebrusen :perebrus: igjen nå? heh!!! :ler:

Det ordner seg på arbied vet du!! Du får det så fint til!! Så kan du fortelle alt sammen i morgen! Vi vet du får det fint. Tenk på alle som har savnet deg, du!! JEPP!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå har vi tatt ettårsbilder av littlå og jeg tok julegaven til gubben. så da får han et forstørret bilde av meg i korsettoverdel, jeans og pumps..så det kan bli stilig!!! var 5 timer i studio.. herregud jeg var sliten etterpå!!og det var littlå også gitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

hehehe!!! godt det!! :) får bildene på cd i morgen håper jeg. da skal det velges og vrakes i bilder ja!! har jo 98 bilder å velge mellom tilsammen..!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

Mine planer for dagen...

rydde

lese

lese

lage boller

lese

rydde

finne ut hva jeg skal lage til middag

lese

sy

lese

slappe av

lese

det er godt jeg fikk oversendt fra mattahara:

*sender over en dynge med posetiv energi til deg

ser ut som jeg trenger mange flere..... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska'ru ikke lage den midda'n åsså a???? :o

Er vel ikke nok bare å finne ut HVA man skal lage............ sånn er det vaffal ikke her hos meg......... :eeeh:

Stikker på butikken nå jeg............ :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå har jeg søkt på jobb.. men jeg tviler på jeg kommer op intervju engang.hehe!!! klarte ikke å legge ved cven min som vedlegg på mailen, så jeg skrev at jeg søkte for en liten stund siden på samme type jobb i samme firma, og at kontatkpersonen sikkert hadde både søknad og cv liggende.. :roll: jaja.. så får h*n se hvordan er uproff søknad også ser ut... usj! jaja. var en annenhver helge jobb.. men akkurat nå er en jobb en jobb.... så vi får se. som sagt, jeg har ingen forhåpning, pluss at søknadsfristen gikk uti går... :lol: og je sendte den i dag,jaja.. sdrit og dra.. får leite etter flere å søke på heller..

usikker. jo. jeg skal også lage den.. blir fiskekaker idag. gubben hadde visst lyst på det, så. enkelt og greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sunshine-t

Nå er det bake tid!! boller med sjokolade inni og etterpå berliner med bringebærsyltetøy. men dert siste kan jeg ikke lage før evt gubben kommer hjem for jeg ville ikke holde på med smult aleine med littlå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

i da ghar jeg en skikkelig kjipern da.. først er det masse eletrikkere som er her inne og skal fikse noe, så da våknet jo jeg.. så får jeg mail om at ett kurs jeg skal på blir flyttet til 30 min tidligere hver dag.. og je gmå kjøre i 60min for å komme dit.. det er bare noe tull med alt dette.. skjønner ikke hvorfor jeg gidder.. eller jeg gjør jo egentlig det, men likevel..

nei nå må jeg virklig lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

skulle bestille klær på hm i går. den røde genseren på hovedsiden av julekatalogen. men seff hadde den bare i sort.....ble sååå sinna og lei meg!!! så da kjøpte jeg en treningsbukse, en genser til littlå og en kjole som er julegave til nabojenta.... så køpte søstera til gubben noen klær også. men jeg ville ha den genseren!!! så da må jeg nok ha "julekjolen " på meg i år også. den har jeg brukt de siste 5 årene,men den er jo bare såååå nydelig!!!! betalte den på avbetaling og greier.. uff.. men den er like fin enda og jeg koser meg hver gang jeg tar den frem.. :blunke:

nå blei det stille i heimen, må sjekke hva littl har vært ute på.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...