Gjest sunshine-t Skrevet 19. oktober 2003 #221 Del Skrevet 19. oktober 2003 huff da... ja jeg tok faktisk kvelden i 0100 tiden i natt jeg!! :o hadde sittet å sydd noen timer og ble helt utslitt i øynene.. men det er ikke lenge til neste gang solen skinner på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. oktober 2003 #222 Del Skrevet 19. oktober 2003 i dag har jeg og littlå og noen andre unger vært i lekeparken og kost oss i noen timer. littlå likte så godt sklien! lo og koste seg når hun skled nedover! men etter som sagt noen timer, ble det kaldt og vi satt nesen hjemmover. plutselig var littlå vekke... :o men etter lyden å høre, så fant vi ut at hun var i lekeparken.. men jeg ble grådig skremt!!må si det! og hun fikk ikke være der mer, siden hun var kald og skulle ha middag, så hun begynte jo seff å sette seg skikkelig vrang.. jaj.. tok henne på skuldrene og bar henne hjem..heheh!!! bøssefolkene har enda ikke vært her i dag.. hmm.. litt pussig egentlig. jaja, de har jo mange å gå til da. så de kommer nok med en gang jeg har satt meg ned meg ostepopen min tenker jeg..heheh!! nei jeg må nok gå inn i stuen og se hva littlå holder på med :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. oktober 2003 #223 Del Skrevet 19. oktober 2003 i dag etter jeg kom inn, har jeg ikke gjort nå veldig mye fornuftig... men nå tenkte jeg at jeg skal sy litt til. og slappe av foran tv. og heller gå på kg seinere.. må jo inom her en tur før jeg legger meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. oktober 2003 #224 Del Skrevet 19. oktober 2003 nå er jeg trøtt!!! og je har spist opp nesten hele posen med ostepop!! herlig å ha det i hus igjen!! men nå må je grekke opp noe på sytøyet som jeg har sydd med feil grønnfarge... skikkelig irriterendes.. det er bare 2*2 cm den ene plasen ,men en del småplasser i tillegg... men det er jo ikke det verste.. jeg har sydd en god del feil på sleden.. *holder på med en gedigen julekalender* så jeg må rekke opp det da, men det gidder jeg ikke nå siden det er så masse. har sydd skjeivt, så da syr jeg heller på andre siden..hehe!! men nå stikker jeg å tar det minste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. oktober 2003 #225 Del Skrevet 19. oktober 2003 nå har jeg rettet opp det grønne jeg sydde feil.. og sydde restsen som hørte til i tillegg. og nå virker det ikke som det er noe altivitet på kg, så jeg lurer på om jeg skal ta kvelden jeg? jeg må på kontroll med littlå i morgen tidlig i tillegg.. eller tidlig og tidlig.. det er tidlig for meg..heheh!! så da er det kanskje greit å komme der våken og ikke med firkantede øyne..hehe!!!!!!! får se om jeg blir her litt til.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. oktober 2003 #226 Del Skrevet 19. oktober 2003 jepp..nattinatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. oktober 2003 #227 Del Skrevet 20. oktober 2003 har vært på kontroll nå og alt gikk bra. men blei bare så irritert over at de ikke skriver på innkallelsen at det er vaksine!! visste jo at hun skulel hatt en for en del mnd siden, men helsesøstrene har hele tiden sagt at jeg skal på brev i posten.. og det stod jo ikke noe om dette.. da hadde jeg tatt med inn tutten og flasken til henne stakkrs jente.... men det gikk nå godt tross alt.. jeg er i kjempedårlig humør i dag merker jeg.. og nå er det masse tull med hustlf.. den funker asså.. ikke det prbolemet, men abb. vi har/skulle ha/hadde.. det har skjedd en file der og nå vil visst ikke gubben ha det alikevel vel og så er det masse stress ut av det.. har bare lyst til å sette meg i bilen å kjøre til bergen..men littlå sover, og godt er det :blunke: så jeg kan nok ikke det.hehe!! *slettet* nei nå må jeg vekk fra pcn eller s slår jeg den sikkert i stykker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. oktober 2003 #228 Del Skrevet 20. oktober 2003 lurer meg på om jeg skal riste litt brød? eller lage meg toast. nå er littlå våken,så da gjør det ikke noe om jeg brpker litt. da kan jeg heller lage vafflekake? ikke at det er så mye mat i det, men alikevel.. kan jo lage pannekaker, men det har jeg ikke lyst på egentlig... har jo spist en yougurt da. men jeg er litt sulten fremdeles. egentlig så vil jeg bare legge meg nå. men kan jo ikke det pga littlå. ut å gå tur er uaktuelt, jeg fryser så det jomer etter.. og ovnene vil ikke lyde meg.. så da kler jeg på littlå og legger oss under tepper på sofaen og leser ei bok. usj.. det ble bare kødd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 20. oktober 2003 #229 Del Skrevet 20. oktober 2003 er du ikke på hummør da vennen??? :trøste: sender deg en varm jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. oktober 2003 #230 Del Skrevet 20. oktober 2003 jeg er bedre humør nå. har kommet hjem fra trening og skal se valen tv. skriver mer etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. oktober 2003 #231 Del Skrevet 20. oktober 2003 Sånn, nå har jeg sett valen tv og spist litt. eller litt.. thats an understatement... jeg har spist to svære pizzaboller nå. så jeg er stappmett og trøtt etter trening. lurer på om jeg skal ta kvelden snart eller.. gubben er på fotballtrening og kommer sikkert snart hjem alikevel.. er ikke noe bra på tv i kveld heller,så.. eller, nei, jeg er for trøtt i øynene til å sy i kveld. tror jeg. jaffal nå. hvem vet hva jeg gjør om 5 timer liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 21. oktober 2003 #232 Del Skrevet 21. oktober 2003 nå sitter jeg her med ostepopen min og laster ned sanger fra nett og skal brenne de. jeg har endelig funnet ut alt sammen nå..*kjempestolt* så nå skal det brennes til jeg blir gal!!heeh! etter nyttår er det jo ikke lov med kazaa lengre.. ellers, lurer jeg på om hva jeg skal finne på i dag. samboern skal ut på noe greier på fredagen...jeg skal jo være hjemme med littlå jeg da. jaja, da blir det mer tid på kg for meg..heh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 21. oktober 2003 #233 Del Skrevet 21. oktober 2003 jeg pleier ikke å gjøre noe spess med juleforberedelser før 1.des. men i år vil jeg gjøre ferdig en del før den tid. så jeg har kjøpt noen da.. og tenkte jeg skulle gjøre en liste nå da.. kusine C: joggedress mamma%o.j.:brodert landskap svigers:brodert sauebilde brodern:caps*kommer mer* dama til brodern:trillebag svogern:brodert juleduk?*som han ønsker seg* kommer ikke på noen mer nå jaffal. får heller oppdatere den seinere.. nå må jeg fyre igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 21. oktober 2003 #234 Del Skrevet 21. oktober 2003 nå sitter jeg og holder på å fryse i hjel.. fingertuppene er på vei til å bli lilla.. og kjenner leddene knirker..heheh!! ovnen il fremdeles ikke brenne,så da er jeg likelangt. har tatt på meg votter og ekstra tjukk-gensre og håper på at sommeren kommer fort neste år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 21. oktober 2003 #235 Del Skrevet 21. oktober 2003 nå har jeg spist middag... kalkunpudding. kjempegodt!! nam.. må kjøpe mer av den jaffal!! resten av fam trykket i trynet de også..hehe!!! så har jeg ryddet litt og vasket 2 maskiner og brettet 3 maskiner og venter på den 4dre... fikk den maskinen med treningsklæri og det var ei lykke det!!! måtte trene i bukser med fleece-innlegg i går..herregud sier jeg bare..... det var noe av det verste!! aldri mer!! denne buksen skal kun brukes til jogging på høsten/vinteren!!! ellers, så skal jeg på trening i dag også. seff.. i dag skal jeg på step tror jeg. hun jeg går med skal ikke være med, så jeg drar alene. jaja, ikke så nøye det. har gått alene før. så det går bra. det er s¨mange folk som er så rare der!! jeg begynner ofte å le, så jeg må bare gå av å ta noe vann eller noe da.. det er sinnsykt vanskelig å holde seg i enkelte tilfeller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 22. oktober 2003 #236 Del Skrevet 22. oktober 2003 i dag har jeg vært ute med littlå i 45min mens vi ventet på trillepiken. fy faaan så kaldt det er ute!jeg kan snakke normalt igjen nå. og varmen begynner å prikke i hendene.... men nå er det en stund siden jeg kom inn og varmen har gått vekk, så nå sitter jeg å fryser.... nå tenkte jeg at jeg skulle gjøre noe i huset. i dag skal jeg ta noen klesmaskiner, tørkemaskinen,støvsuge og vaske gulver. jeg må benytte sjansen mens littlå er vekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 22. oktober 2003 #237 Del Skrevet 22. oktober 2003 nå har jg støvsugd og vasket gangen,rommet til littlå som jeg også har ryddet, tatt stuen og litt på badet...phu.... så nå venter jeg på at gulvet i stuen skal tørke... var ute å hentet posten nettopp.. guuud så kaldt det er!!!! jaja.. så lange det ikke kommer snø så er jeg fornøyd. nesten..heheh!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 22. oktober 2003 #238 Del Skrevet 22. oktober 2003 må bare spise litt nå, kom just hjem fra trening. trodde jeg skulle døøø i dag! var så sinnsykt tungt!!!!!! forteller mer etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 22. oktober 2003 #239 Del Skrevet 22. oktober 2003 ja. på trening i dag trodde jeg at jeg skulle trene av meg musklene gitt! trente rumpe og lår spess i dag. var sikker på at de skulle dette av..hehe!! vanlige treninger pleier å være harde, men denne tok skikkelig av... men jeg har jo bare godt av det ellers i kveld har jeg spist litt og slappet av på sofaen. i morgen skal jeg og littlå ut å farte litt. så jeg burde gå å å legge meg.. skulle egentlig vært dagmamma i morgen, men h*n skulle være hjemme med moren sin.hun skal på skolen når mannen kommer hjem, så da trengte h*n ikke å komme. tenker jeg snart tar kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 22. oktober 2003 #240 Del Skrevet 22. oktober 2003 Heya vennen Plutselig så var du borte... Ble litt sjymra for at du hadde sovnet over pc`n jeg hehe Tusen takk for at su er så snill med meg natta søtnos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå