Gå til innhold

Sunshine-t` lille verden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

nå har jeg vært på butikken, fylt bensin og vært i banken. så jeg husket alt nå og vært skikkelig flink!heh!!!

i går så kosta bensinen 7,99 og nå når jeg skulle fylle så kostet den 9,33...!! :o her går det kjapt unna gitt!!!

nå kom trillepiken til littlå. hun skal bare ha henne fast på onsdagene fremover. er litt lei av masingen hennes, så jeg sa KUN onsdag. enkelt og greit...

men nå må jeg rydde litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

skulle jo egentlig se friends jeg.. men så ble je sittendes med marianne på msn.... og nå er det vel snart ferdig..usj!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit!!!!!!!!!!!!

Jeg skulle også se Friends i dag....

Litt sent å komme på det nå, da... :-?

HEI, forresten... :vinke:

Er innom og smugleser i boka di, jeg! :oops:

Hyggelig lesning :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

smurfa: så koselig av deg da! ja det er kkipt å gå glipp av friends.. men jeg fikk med meg litt da. syntes ikke den var supermorsom i går jeg... :cry:

marianne: jepp!! idag kommer jeg!!!!! be aware!!!!!!!!!heheh!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

ja.. dagen i dag startet jo fint... :roll: jeg tok opp littlå og satt henen på rommet sitt der hun liker å leke.. så jeg gikk i dusjen og når jeg kom t hade orkanen vært inne i stuen og rotet så det så ut som denn utkrigende slgmarken... aviser, skjeer, grytelokk, u name it... utover gulvet... våtserviett-boksen hadde hun også fått tak i, så den er jo tom nå.... og rosinboksen jeg kjøpte til henne i går, har hun delt med hulvet og teppe vi har under salongbordet.... så det var jo en koslig morgen..

jaja.. etterpå kom naboungene og ville leke med henne ute. og det var jo greit. kledde på henne og sendte de avgårde. etter 2 min ringte det på døren igjen. der stod trillepiken hennes... jeg tenkte ikke på at det er onsdag i dag....så da måtte jeg rope de tilbake stakkar.....men de ka leke med henne i morgen eller noe. for når hun kommer hjem, skal hun sove litt og så skal vi besøke marianne. og viss littlå ikke sove før vi kommer dit, så blir hun s¨fort sydete og klagen utover kvelden. og det er ikke mye bra!

ellers, har jeg fått til å brenne en ,faktisk 2 cder i dag!! men jeg føler det er noe som ikk ehelt stemmer, men det er så som så... jeg har ikke visst hvordan det gjøres tidligere. men tydligvis vt jeg ikke enda hvordan det ordentlig gjøres.pyttpytt.. jeg har jaffal noen av favorittsangene mine å høre på å bilen da!! bla heia brann heia brann!!!!

nei nå må jeg se om jeg kan gjøre noe fornuftig før littlå kommer hjem igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

nå sitter jeg å vente på at littlå skal komme hjem.. je sa at hun måtte være hjemme SEINEST kl 1530 siden vi skal ut i dag... åh... kjenner jeg blir så irritert på henne av og til..... men så er hun så flink med littlå også... men tidene må hun skjerpe seg på..

nå har jeg stelt meg,og føler meg ikke som en dass lengre.. :ler: nå må jeg pakke sammen tingene til littlå som jeg skal ha med på besøket...

viss hun ikke kommer snart,så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

herregud nå er jeg trøtt... satt opp litt etter sambo hadde lagt seg i går. men jeg var faktisk i seng før midnatt!! :o ja slå den!! det har ikke skjedd på sålenge jeg kan huske!!!

littlå kom hjem 1545 i går, så det ble litt stress da. men jeg hadde pakket tingene før hun kom hjem. så jeg måtte bare skifte klær på henne, så kunne vi dra.

eller hadde vi en kjempekoselig kveld på besøket.littlå koste seg veldig my og tegnet sin første tegning! :P så den skal i ramme og glass!!

men nå må jeg gi littlå noe frokost..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mattahara

Goooooood morgen sunshine... :D

Du skinner så fint her hos meg i dag så jeg måtte bare notere det hos deg i dagboken :D

Koslig å bli kjent med deg.., vi chatter jo halve dagen :ler:

men nå runde nr 2 i frokosten :ler:

husk man kunne jo begynne hver mandag :hoho:

Kos deg.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

hehh!!! hver mandag!! er med på den!!!hehehe!!!!!!!!

ja vi chatter som regel på natten også vi to.. :ler:

jeg skal gi littlå litt jougurt nå tenkte jeg. og så får jeg spise etterpå. har en god risifrutti som roper på meg.. :sjarmor::ler::sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

åh..jeg har så herlig datter....... nå sitter hun ved siden av meg på gulvet med en pakkerosiner. jeg skulle legge de oppi igjen siden hun snudde pakken på hodet. da jeg begynte å gjøre det,rev hun vekk pakken og satte seg til å legge de oppi selv :kgblunk: det har hun aldri gjort før.. åh.... smelter jo helt...hehhe!!!

lille :engel: min... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå har vi nettopp kommet inn fra en 3 timers gåtur. det gjorde godt. selv om jeg holde på å sovne av turen nå. ble jo så mye frisk luft og det blir jeg søvnig av. men jeg må lage meg noe mat snart. skal på trening i 6 tiden og kan ikke spise etter kl 4, for da går det gal på trening.

me nnå må jeg gjøre noe fornuftig noe. feks msn.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Etter the osbournes var ferdig lagde jeg meg en kopp te og tok inn noen småkaker her på datarommet og skulle kose meg med det. så gikk jeg på snikksnakk og traff bla barbie. og da ble jo ting i 210. så nå sitter jeg her da. noen timer seinere. men småkakene og en halvfull kopp kald te.. :lol: neida, så.

i dag på trening,avanserte jeg på stepen! jeg er på midtpartiet nå og bruker 2kg vekter :hoppe: heheh!! kanskje ikke så svært. men jeg begynte å trene for en mnd siden og hadde ett opphold i 2 uker pga masse rart. så jeg er litt stolt av meg selv ja :ler:

men nå tror jeg at jeg snart skal ta kvelden. skal bare hjelpe kveldsvisitt med noe,viss jeg kan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kveldsvisitt

Hei og hopp Sunny !!! :D Blir kanskje litt feil å si det nå, klokken 02:33, men,men.... :roll: Har smyglest i boka di før jeg, men nå skal jeg faktisk skrive en liten natta hilsen til deg ! Takker og bukker for noen hyggelige timer på SS i kveld/natt :ler: , men nå tar jeg kvelden, og ønsker deg en riktig god natt !!!! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå tar jeg kvelden... ble sittendes med kveldsvisitt på ss... og @lfa på msn.. da var det gjort..

men jaffal.. nå er jeg alene her på kg og det er ganske skummelt.. og mørkt er det også.. ser ikke noe særlig og ikke har jeg batterier i lommelykta heller...tror gry sparer på strømmen.. for jeg ser ikke om jeg er på snikksnakke eller bryllup.. og det kan gå galt.... så jeg må kommer meg fort ut herfra mens det er lys fra msn-vinduet.. :lol:

men jeg lurer på om jeg skal snakke ferdig med @lfa og legge meg etterpå. ta en tidlig kveld rett og slett.. tror det ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sunshine-t

åh...så snille dere er, hilde K S og barbie!!!!!!! :stortsmil: nå ble jeg vel glad!!!! håper dere også får en fin helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...