Gjest sunshine-t Skrevet 30. juni 2003 #41 Del Skrevet 30. juni 2003 så var det gjort. de ble nå gift. jeg grein i fra morgen til kveld. den eneste talen jeg ikke grein under var svigerfaren hennes sin tale. den var rett og slett kjip... :-? når jeg skulle holde min egen tale, så kom jeg ikke lengre enn til kjære brudepar, før tårene kom..hehe!! så leste jeg to setninger, og så kom de engang til..heheh!! etterpå det var de der hele tiden.. :oops: menmen.. det er ike så nøye. det er det nydeligste bryllupet jeg har vært i!! hun var sååå vakker og han var utrolig stilig!!! jeg kommer sikkert ikke til å fluffe en kjole en gang til, som jeg gjorde på lørdag. jeg fluffet og fluffet..heheh!! hun måtte jo se best ut hele tiden! men for all del. hun kunne tredd på seg en striepose og sett nyyydelig ut, så.. wops. må stikke. hu littla robe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 3. juli 2003 #42 Del Skrevet 3. juli 2003 Hei kosekosen min!! Å, nå er det bare en time til taxi'en kommer og henter oss for å dra på drømme bryllupsreisen.. Thomas har okkupert dassen med akutt diare Vet ikke om det er reisefeber eller alle kakerestene som er blitt dårlige, hehe... Fikk lurt Nedi til å ta med seg de siste restene, så jeg håper ikke det er det siste... Iallfall.. Har ikke så god tid som du skjønner.. Har ikke lagt oss enda! Kom hjem fra svigermor i 2tiden og har pakket siden! Har så mange ting jeg ville si til deg før vi dro, men som jeg ikke får gjort nå!! Tar ikke med mobilene, så vi får ikke kontakt før jeg kommer hjem! Iallfall: Først; tusen tusen millioner takk for alt du gjorde for meg på bryllupsdagen!! Jeg var litt stresset da vi dro fra festen, og husker ikke om jeg sa det til deg! Iallafall; du gjorde dagen min 1000ganger lettere helt fra morningen av! Tror du koste deg litt, selvom det var litt tøft til tider Jeg får altfor dårlig tid nå! Jeg vil igrunnen bare si at jeg er superduper glad i deg, og at du betyr hele verden for meg! Jeg er kjempeheldig som har en så fantastisk søster og venninne som deg! Jeg elsker deg masse masse! Og det du sa på Narvesen på Flesland : GRATTIS!! Er jo ikke super overrasket! Men vi snakker ikke så høyt om det! Nå må jeg hoppe i dusjen! Vi snakkes vennen! Skal sende kort til dere! Thomas hilser fra do *sender mange gode tanker din vei* Kyss og klem fra den som er nest nest mest glad i deg i hele verden * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 5. juli 2003 #43 Del Skrevet 5. juli 2003 har ikke jeg verdens beste søster eller hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 7. juli 2003 #44 Del Skrevet 7. juli 2003 Hei vennen min!!!!!! naa sitter vi her paa bali og koser oss! Det er kjempvarmt og deilig. Ingen har blitt syk og jeg har ikke skadet meg enda Sitter paa hotellet og skal snart sjekke ut for aa bytte hotell. skal ha honeymoon pakke paa et hotell i fire dager, med skikkelig opplegg! Skal fortelle deg mer senere!! Maa loepe! Ville bare si hei, og at jeg er kjempeglad i deg! Thomas hilser masse!!! Kos og klem fra storesoess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 9. juli 2003 #45 Del Skrevet 9. juli 2003 ikke lite fristendes da!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 9. juli 2003 #46 Del Skrevet 9. juli 2003 nå er det en stund siden jeg har vært å skrevet noe her ja.. bryllupet har vært og det gikk såååå bra!!! har ikke tid til å skrive noe om det akkurat nå, men solstrplen har skrevet litt om det på sin bryllupsdagbok,så.. min bror og dama har nettopp dratt fra oss nå. ops. tlf. bye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 12. juli 2003 #47 Del Skrevet 12. juli 2003 har litt tid nå. vi skal reise til krsand en liten tur nå. kommer hjem til tirsdag eller onsdag. hadde planer om å være dernede på bursdagen min. 2407. men så skal hele familien skal være vekke da, så da gidder vi ikke det. jeg tok lodd her en dag og tenkte ikke mer over det, så plutselig ringte det noen og sa at jeg hadde vunnet radio/cd spiller. og da tenkte jeg " jaja, det er sikkert en sånn en til 59,90 på biltema eller noe.*ikke at det er noe galt med biltema * men så fikk jeg jaffal en kompis av meg til å hente gevinsten min da. og det var jo et skikkelig annlegg!! med fjernkontroll og det hele!! ble suuuper overrasket! så det skal stå på rommet til littlå. så kan hun høre litt musikk før hun legger seg. men nå må jeg stikke!! snakkes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. juli 2003 #48 Del Skrevet 17. juli 2003 for en varme det er!!! 33 grader i skyggen var det i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 21. juli 2003 #49 Del Skrevet 21. juli 2003 nå har jeg endelig litt tid til å sitte her. littlål sover fremdeles og jeg skal ikke på sykehuset før om en del timer. ikke at det er noe med meg. neida. naboen vår har fått seg en unge og da må jo jeg inn å se hun fikk en jente på 4078g og 51cm lang. så etterpå må jeg på butikken og handle til henne. jeg har jo kjøpt babyklær og sånt, men jeg skal ta med inn en kurv med jordbær, noe brus, snop og masse blader. jeg vet hun kommer til å sette pris på det og det er sånn jeg kunne tenkt meg å fått når jeg lå der inne. så jeg har fått svigers til å passe isabell når je skal innover. larsen jobber jo på garasjen så da kan viss ikke han ta henne. det er jo ikke lov å ta med seg småunger som ikke er i familie nå lengre.. helt sprøtt!jaja... jo vi holder på å lage garasje nå. det blir en stor enkel en, men det er god plass til begge bilene. så skal vi lage ny trapp og hundegård. skikkelig utnytte ferien hans nå..hehhe!! huff, nå er det ei som har våknet. hun sovnet kl 2200 i går og har altså sovet 12,5 time i strekk nå. hehe!! herlig!!!! i går satt jeg inn bildene fra bryllupet i bergen.. snakk om at det tok lang tid eller!! hadde jo to feite filmer som skulle limes inn.. pluss annet div fra dagen. jaja. det ble ganske fint. jeg hadde kjøpt en pakke med bildeklister. eller noe sånn. jaffal, jeg kjøpte en sånn pakke med 1000 klister i . og nå er jo den tom... så da må jeg ut å kjøpe mer. var sikker på at den pakke skulle holde, men neeeida...heheh!!! nei, jeg får logge meg på igjen seinere. "mammamamma" kommer littlå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 24. juli 2003 #50 Del Skrevet 24. juli 2003 I DAG HAR JEG BURSDAG!!! 22år. ok ikke så mye da. og ikke rundt tall eller noe. men det er likevel en bursdag. jeg fikk gave og frokost på sengen av min kjære samboer og søte datter. det var jo seff røde roser og en knallfin gullring med en stripe hvitt gull på og en perle på. utrolig nydelig!! viss jeg snur den så ser det ut som en forlovelsesring..heheh!! ikke feil!! dete eneste er at den er litt for stor. så jeg må dra inn og forminske den litt. så jeg håper ikke det tar lang tid!svigerfamilien kommer i kveld. i fra kl 1900 og utover. så jeg må gå å rydde og styre litt. men jeg kommer kanskje innpå seinere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 26. juli 2003 #51 Del Skrevet 26. juli 2003 så er bursdagen min over for dette året da. jeg fikk en gull ring med en stripe med hvitt gull og perle på, røde roser, blomsteroppsats på døren* *, penger og atter penger, et bildet av den ene kusinene min som jeg også er gudmor til, en del frisørprodukter og mer penger. tror ikke jeg fikk mr. det er jo en del jeg ikke har fått enda da, fra familie som er på ferie. jo! jeg fikk en knalltøff terrakottainspirert langduk av svigers. jeg har ønsket meg den lenge, men har aldri liksom kommet i gang med å kjøpe den. så det var jo stilig!! vi hadde svigersfamilien til kl var jaffal 2215 den kvelden og skulle egentlig få besøk av noen venner etter der igjen. men det regnet så vannvittig at en skulle tro noen stod med høytrykkspyler uttenfor huset!! nå holder gubben og broren på å snekre opp veggene på garasjen. så det slås og hamres så en kan høre det i hele nabolaget..heheh!! lurer meg på om jeg skal skrive en liten mail til min søster, jeg har ikke fått no svar fra henne,men så er hun på bryllupsreise og`da..heheh!! får se, eller om jeg slenger meg på sofaen mens littlå sover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 30. juli 2003 #52 Del Skrevet 30. juli 2003 Heisann kosen! Ville bare si hei! Er hos svigers, og Thomas sover. Han var på jobb kl 04 i natt, så jeg regner med han sover en liten stund! Alt går bra og alt er fint? Hentet fotografbildene i forrigårs! De ble knallfine! Fikk 53 bilder. Ikke alle er like fine da, men sånn jevnt over er de bra! Jeg må løpe ned jeg. Har klær i vaskemaskinen som skal inn i tørketromlen.. Grattis med ny tørketrommel forresten! Hadde vi hatt plass, hadde det vært en høyt prioritert utgift! Kjøpte oss forresten ny tv og dvd-spiller på mandag! Fornøyd, fornøyd! Snakkes vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 31. juli 2003 #53 Del Skrevet 31. juli 2003 sååå koselig at du ville skrive i min bok..heheh!! nå er det lenge siden jammen! skrev en liten hilsen i din likesågodt jeg! jeg prøvde å ringe dere her en dag, men da var dere vel fremdeles hos svigers regner jeg med.. du får ta å ringe når du kommer hjem igjen da vennen! jeg er bare innom en liten tur nå, må lage noe middag og greier, sånn kjipe ting som er nødvendig liksom!hehehH!! hilse thomas!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 1. august 2003 #54 Del Skrevet 1. august 2003 i dag har jeg ryddet litt i huset. tattt stuen og badet, men ikke støvsugd eller vasket gulvene. så nå har jeg bare kontoret,gangen,kjøkkenet,to soverom og kjelleretasjen igjen... sukk.. det er jo evig møe!! gubben er hos sjefen sin og hjelper han å plukke ut de fineste kyllingene eller noe sånnt. er ikke sikker, har liksom ikke gadde i sette meg sånn veldig inn i det der, for sjefen har en rase som jeg ikke syntes er fine..hehe!! ja! så i dag fikk vi instalert bredbånd adsl. så nå går nettet fakstisk 10 ganger kjappere! helt utrolig! jeg kommer ikke over hvor fort det går!! så det er vel som det sies.. det er de små tingene i livet som gjør noe. eller noe sånn.. er ikke sånn logisk dyp av meg. det overlater jeg til min søster må ta littlå, snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 1. august 2003 #55 Del Skrevet 1. august 2003 nå glemte jeg helt hvor jeg var hen, så jeg måtte se hvilket formun jeg var inne på..heheh!!! i dag har jeg faktisk gitt middagstips! jepp!" meg!! så det var jo koselig! hadde håpet på at min søster skulle være på nett, men jeg hadde vel egnentlig ikke regnet med det. har ikke s¨mye å si nå egentlig.. vurderer å logge av,men jeg sitter så godt..hehe!! og littlå leker så fint her nå. synger og danser...hehe!! herlig syn!!!!!! nei, ejg mååå gjøre noe i huset nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 1. august 2003 #56 Del Skrevet 1. august 2003 nå er littlå lagt og jeg sitter på pc`n. jeg er på msn med min søster og skal få tilsendt noen bilder. gleder meg! huff, nå er det ei som roper på mamma igjen. stikker litt.. sånn! da var jeg tilbake igjen,ja! er skikkelig trøtt i kveld jeg! selv om vi la oss tidlig i går, men det har sikkert noe med at jeg måtte opp tidlig i dag og ta littlå... vi la henne kl 2000 i kveld, så jeg lurer på når hun kommer til å stå opp i morgen.. hun pleier å sove fra 2100-0900/1000.. vi er ganske heldig sånn sett!! heheh!! men nå må jeg konse meg om min herlige søster!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 2. august 2003 #57 Del Skrevet 2. august 2003 i dag våknet jeg at hustlf ringte. det var passepiken som lurte på om hun kunne ta littlå i dag eller til mandag. jeg var jo heeelt i svime, så jeg tror jeg sa noe om at jeg fikk ringe henne opp igjen seinere viss det passet..hehe!! men jeg har på følelsen at det var noen andre også har ringt.. men jeg husker ikke hvem!! så det er jo litt kjipt. men viss det er noe viktig så får de bare ringe en gang til nå som jeg er våken og får med meg hva de sier...hehh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 2. august 2003 #58 Del Skrevet 2. august 2003 jeg holder på å laste ned winmix nå. men det går jo sååå lang tid. eller jeg har ikke kommet så langt at jeg laster det ned. filen er visst såpass stor at det tar litt tid. jeg prøvde å laste ned direct connect i går, men etter to timer download gadd jeg ikke vente lengre.. så dra avbryt jeg.. får prøve igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 2. august 2003 #59 Del Skrevet 2. august 2003 tror du ikke den siden til winmix,som jeg fikk opp, ikke funker??? nå prøver jeg på winamp. en kompis skla finne den for meg så jeg bare kan laste den ned..hehe!!! enkelt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 2. august 2003 #60 Del Skrevet 2. august 2003 nå prøver jeg kaza igjen og gjett om det funker?? jaaaaa!!!!!!!!!! kompisen min ordner det han!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå