Gjest utseendefiksert? Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Han har fått mage, og det er ikke akkurat særlig pirrende. Jeg prøver å få han med på trening og maser om at han må spise mindre, men jeg kan jo ikke mase for mye helelr, da blir det jo utrivelig. Men jeg liker ikke situasjonen. Savner den slanke, sexy kroppen han hadde før. Er jeg umormal? Jeg er ikke akkurat noen babe selv, er helt normal, men prøver å gjøre meg vakker og holde meg litt i form, også for kjærlighetens skyld...., kunne ønske det samme fra han....
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Han har fått mage, og det er ikke akkurat særlig pirrende. Jeg prøver å få han med på trening og maser om at han må spise mindre, men jeg kan jo ikke mase for mye helelr, da blir det jo utrivelig. Men jeg liker ikke situasjonen. Savner den slanke, sexy kroppen han hadde før. Er jeg umormal? Jeg er ikke akkurat noen babe selv, er helt normal, men prøver å gjøre meg vakker og holde meg litt i form, også for kjærlighetens skyld...., kunne ønske det samme fra han.... Du blir vel ikke mindre glad i han om han har en liten mage? Jeg elsker den lille magen til typen min. Han snakker hele tiden om å slanke seg, men jeg foretrekker han sånn som han er nå i forhold til sånn som han var før - han kler ikke å ikke ha noe fett på kroppen. Jeg syns det er sexy med litt pondus men det er av den enkle grunn at jeg elsker mannen som har pondus. Men for all del, IKKE mas på han om å slanke seg eller spise mindre. Var glad i gutten du har du, litt ekstra å holde i har ingen ting å si? Men det at kvinner jobber mer for å beholde utseende enn menn er vel ikke akkurat noe nytt. Hva med å anlegge pondus selv?
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Men det at kvinner jobber mer for å beholde utseende enn menn er vel ikke akkurat noe nytt. Hva med å anlegge pondus selv? Så du mener man skal la seg selv forfalle hvis kjæresten gjør det?
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Så du mener man skal la seg selv forfalle hvis kjæresten gjør det? I hvertfall slappe litt mer av det er da ikke alltid det er utseende som teller. Utseende har ingen ting med følelsene mine for kjæresten å gjøre
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Litt pondus på en mann er da bare sjarmis.
~Mocca~ Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Jeg elsker den lille bollemagen kjæresten min har fått.. :rødme: Den er så god å holde på når jeg holder rundt den.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Javel? Jeg er enig med TS. Bollete mager er så visst ikke særlig deilige. Som å ta i deig! Uff! Ikke noe særlig å se på heller. Alt som henger ut over beltet er turnoff! Glad i gutten for det? Jo, er jo glad i personen, men å ha sex med.. nei.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Mannen min blir også bare tjukkere. Det startet med en liten bollemage, noe jeg slettes ikke hadde noe imot. Godt å hvile hodet på når vi lå og koste Men nå er magen blitt svær. Ja, jeg elsker ham, men må ærlig si jeg tenner mindre på ham nå. Det er forskjell på en liten kosemage og en svær dissende..
Lemona Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 I hvertfall slappe litt mer av det er da ikke alltid det er utseende som teller. Utseende har ingen ting med følelsene mine for kjæresten å gjøre Følelsen er en ting, men tenningen er vel noe annet? Hvis man sier at utseende ikke har noen sammenheng med hvorvidt man tenner på en person eller ikke, vil jeg nesten være fristet til å si at man lyver.......
Gjest Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Kjæresten min mener han har forfalt siden vi ble sammen og ja han har muligens lagt på seg litt. Men jeg liker det og syntes fortsatt han er kjempe seyx og tenner ikke det minste gram mindre på han.
Gjest Piper Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 Jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå at en voksen person kan si til en annen voksen person at den må spise mindre og trene mer, det blir totalt feil i mine ører. Det er greit nok at man er kjærester, samboere eller ektefeller, men det får da være måte på hva man skal kontrollere hos den andre. Voksne mennesker bestemmer selv hva de vil spise, og når de vil trene, og så enkelt er det faktisk. Når det er sagt så må han jo da leve med eventuelle konsekvenser av dette, og det er jo at du kanskje ikke tenner like mye på han og ikke finner han attraktiv lengre. Men det er noe du kan si uten å faktisk si at han spiser for mye og trener for lite. Du velger selv hvordan du vil se ut, men da må du faktisk resepktere at han gjør det samme. Eller er det du som setter standarden for hva han får lov til og ikke lov til i forholdet deres? Og jeg mener at det ikke er ekte kjærlighet om man ikke lengre tenner på partneren sin bare fordi h*n har fått litt mage, for ekte kjærlighet ser ikke på dette. Og det mener jeg til 110%. Min mann ahr lagt på seg en god del siden vi ble sammen, og jeg tenner like mye på han i dag som jeg gjorde i begynnelsen. Og jeg elsker han mye høyere i dag enn jeg gjorde i begynnelsen. Samtidig mener jeg at man er litt overfladisk, når man setter slike krav til partneren sin. Man viser jo ikke akkurat at man setter pris på personen, men sier at man setter pris på slik han så ut før han fikk en liten pondus. Av og til må man bare resepktere at man tenker ulikt på enkelte måter, og i dette tilfelle er det slik at han ikke ønsker å gjøre det samme som deg. Han ønsker å kose seg med maten, og han ønsker ikke å trene like mye som deg.
Gjest Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 Og jeg må bare si meg 100% enig med Piper. Om sambo forandrer seg gjør meg ingenting, jeg liker han mye mer i dag enn det jeg gjorde i starten.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #13 Skrevet 5. april 2008 Utseende har ingen ting med følelsene mine for kjæresten å gjøre Så hvis kjæresten din plutselig en dag så ut som quasimodo ville du ha tent like mye på han? Å være glad i noen er noe helt annet enn å tenne på noen. Hvis man ikke lenger er seksuelt tiltrukket av kjæresten sin så er man sammen med en venn og ikke en kjæreste.
Gjest Piper Skrevet 5. april 2008 #14 Skrevet 5. april 2008 Så hvis kjæresten din plutselig en dag så ut som quasimodo ville du ha tent like mye på han? Å være glad i noen er noe helt annet enn å tenne på noen. Hvis man ikke lenger er seksuelt tiltrukket av kjæresten sin så er man sammen med en venn og ikke en kjæreste. Og jeg hadde tent like mye på min mann uansett hvordan han så ut, for det er personen jeg tenner på ikke slik han ser ut. Men det er helt sikkert vanskelig å forstå for de som er overfladiske, men jeg er ikke bare glad i min mann jeg elsker han. Og det igjen er mye sterkere enn å bare være glad i, og han er også min kjæreste uansett. Om din mann hadde blitt skadet i en ulykke, og utseende hans ble kraftig forandret ville du da bare sett på han som en venn og ikke som en kjæreste?
Nabodama Skrevet 5. april 2008 #15 Skrevet 5. april 2008 (endret) Jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå at en voksen person kan si til en annen voksen person at den må spise mindre og trene mer, det blir totalt feil i mine ører. Det er greit nok at man er kjærester, samboere eller ektefeller, men det får da være måte på hva man skal kontrollere hos den andre. Voksne mennesker bestemmer selv hva de vil spise, og når de vil trene, og så enkelt er det faktisk. Når det er sagt så må han jo da leve med eventuelle konsekvenser av dette, og det er jo at du kanskje ikke tenner like mye på han og ikke finner han attraktiv lengre. Men det er noe du kan si uten å faktisk si at han spiser for mye og trener for lite. Du velger selv hvordan du vil se ut, men da må du faktisk resepktere at han gjør det samme. Eller er det du som setter standarden for hva han får lov til og ikke lov til i forholdet deres? Og jeg mener at det ikke er ekte kjærlighet om man ikke lengre tenner på partneren sin bare fordi h*n har fått litt mage, for ekte kjærlighet ser ikke på dette. Og det mener jeg til 110%. Min mann ahr lagt på seg en god del siden vi ble sammen, og jeg tenner like mye på han i dag som jeg gjorde i begynnelsen. Og jeg elsker han mye høyere i dag enn jeg gjorde i begynnelsen. Samtidig mener jeg at man er litt overfladisk, når man setter slike krav til partneren sin. Man viser jo ikke akkurat at man setter pris på personen, men sier at man setter pris på slik han så ut før han fikk en liten pondus. Av og til må man bare resepktere at man tenker ulikt på enkelte måter, og i dette tilfelle er det slik at han ikke ønsker å gjøre det samme som deg. Han ønsker å kose seg med maten, og han ønsker ikke å trene like mye som deg. Kjærligheten kan vel være like sterk selv om man ikke tenner på partnerens nye overvekt? Tenning har noe med preferanser i underbevisstheten å gjøre, ikke med kjærlighet i seg selv. Derfor kan en godt elske personen selv om man ikke lenger tenner rent seksuelt. Det er foresten forskjell på å kose seg med maten, som du kaller det, og det å la seg selv forfalle, eller det å spise seg til overvekt. Det kan være så overfladisk det bare vil, men når man blir sammen med en slank person, og denne legger på seg til overvekt, er det da ikke så rart at man ønsker den slanke tilbake? En annen ting er at jeg synes den som har spist seg til overvekt, tar partneren sin for gitt. Ved å la være å ta vare på seg selv, å la være å anstrenge seg litt for å se bra ut, gir man jo fullstendig blanke i hva partneren måtte mene. Endret 5. april 2008 av Nabodama
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #16 Skrevet 5. april 2008 Om din mann hadde blitt skadet i en ulykke, og utseende hans ble kraftig forandret ville du da bare sett på han som en venn og ikke som en kjæreste? Man kan ikke styre hva man finner tiltrekkende. Hvis han ble vansiret og jeg ikke lenger tente på ham så er det ingenting jeg kan gjøre med det. Jeg ville fremdeles elsket ham, men man kan ikke ha sex med en man ikke er tiltrukket av. Og uten sex er man etter min mening ikke i et kjærlighetsforhold lenger, man lever sammen i vennskap.
Gjest Piper Skrevet 5. april 2008 #17 Skrevet 5. april 2008 Man kan ikke styre hva man finner tiltrekkende. Hvis han ble vansiret og jeg ikke lenger tente på ham så er det ingenting jeg kan gjøre med det. Jeg ville fremdeles elsket ham, men man kan ikke ha sex med en man ikke er tiltrukket av. Og uten sex er man etter min mening ikke i et kjærlighetsforhold lenger, man lever sammen i vennskap. Greit at man ikke kan styre hva man finner tiltrekkende, men i mine øyne elsker du ikke din mann om du ikke tenner på han. Du er helt sikkert glad i han, men du elsker han ikke.
Nabodama Skrevet 5. april 2008 #18 Skrevet 5. april 2008 Greit at man ikke kan styre hva man finner tiltrekkende, men i mine øyne elsker du ikke din mann om du ikke tenner på han. Du er helt sikkert glad i han, men du elsker han ikke. Hva vet vel du om andre, ukjente menneskers følelser? Du er ikke lite frekk!
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #19 Skrevet 5. april 2008 Greit at man ikke kan styre hva man finner tiltrekkende, men i mine øyne elsker du ikke din mann om du ikke tenner på han. Du er helt sikkert glad i han, men du elsker han ikke. Man trenger da ikke tenne på noen for å elske dem? Man tenner ikke på sine barn, men man elsker dem allikevel. La oss si at jeg elsker min mann og tenner på ham. Deretter får han store brannskader på kroppen og i ansiktet og blir seende ut som han svensken vi alle har sett bilder av. Da ville jeg fremdeles elsket ham, men det erotiske ved denne kjærligheten ville forsvunnet. Nå er selvsagt alt dette bare spekulering, jeg vet ikke hvordan jeg faktisk ville reagert.
SuperGjest Skrevet 5. april 2008 #20 Skrevet 5. april 2008 Greit at man ikke kan styre hva man finner tiltrekkende, men i mine øyne elsker du ikke din mann om du ikke tenner på han. Du er helt sikkert glad i han, men du elsker han ikke. Skal si du tar deg friheter! Du kan umulig vite hvordan noen av oss andre tenker. Greit nok at det er slik for deg, men det betyr ikke at det er slik for alle andre. Andre kan klare å skille mellom kjærlighet og tenning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå