Gå til innhold

Kokebok

Anbefalte innlegg

Gjest lillebøll
Skrevet

Joda jeg kan kjøpe en ringperm, men jeg vil ha en kul bok der jeg kan skrive inn oppskriftene mine.

Kresen som jeg er bør den ha innholdsfortegnelse så jeg kan skrive hva som er på de forskjellige sidene.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fjellsippa
Skrevet

Jeg har kjøpt et par litt fine notatbøker som jeg skriver oppskrifter i. Jeg har en for bakeoppskrifter og en for andre oppskrifter. Innholdsfortegnelse har jeg ikke tenkt på å lage, men det var jo en god ide. Ser for meg da at du må sette av de første sidene og lage innholdsfortegnelse etter hvert, men du vil jo ikke få den alfabetisk. Da må du jo ha løse ark.

Jeg har ikke sett bøker som er ferdiglaget og beregnet til oppskrifter. Si fra hvis du finner det.

Gjest lillebøll
Skrevet

Jeg vil finne det :ler:

Skal si ifra om jeg gjør det, men det virker som det ikke er så mange av dem hvertfall ;)

Gjest matvrak
Skrevet

Jeg har en egen bok til oppskrifter, med "fliker" som man kan skrive på, skilleark altså. På hvert skilleark kan man lage en egeninnholdsfortegnelse ser det ut som, jeg har ikke gjort det da. Ser av prislappen at den er kjøpt på bok&media, men det er lenge siden da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...