Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle dere som har servert frukt før middag i bryllup...

Vi tenker å ha sjokoladefontene + jordbær og diverse frukter for gjestene før middag (mens vi er til fotograf)

Vi skal ordne med alt dette selv, kjøper inn dagen i forveien - Er det noen som har noe som helst peiling på hvor mye som trengs???? Vi blir ca 100 gjester.

synes dette er kjempevanskelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp og hopp....

Virkelig ingen som har servert frukt ????

Skrevet (endret)

Tror ikke dette er helt kjent over her enda.

Men hvis jeg skal tenke over det. Når jeg og sambo kutter opp og har fontenen så bruker vi omtrent et eple, en (to) bananer), en kiwi og om vi har jordbær så går det kanskje 3-4 av dem til hver av oss.

Sjekk på f.eks utenlandske forum, sikkert noen der som har erfaring med det. Sjokoladefontene er vel mer kjent i utlandet.

Endret av Gjest
Skrevet

tror kanskje ikke jeg hadde beregnet sånn per pers. Hadde nok bare laget et bord med forskjellig frukt og satt sjokoladefontene i midten. kjøpt så mye frukt som skulle til for å fylle bordet. kanskje 4-5 honningmeloner, 6 kurver jordbær. 2-3 kg druer, 3 ananas, minibananer, , kanskje en vannmelon, 3 kurver kiwi osv

De fleste spiser jo ikke enorme mengder.

inspirasjon

mer inspirajon

enda mer hihi

en til

Skrevet (endret)

Vi hadde sjokoladefontene med frukt til 60 personer i fjor sommer. Vi kjøpte inn et brett med jordbær og 10 poser med marsmellows (det er disse det går mest av), 3-4 proser druer, en bunt med bananer og 20 epler, 1 vannmelon og 1 kransekake (10 ringer). Det var igjen mye banan og vannmelon, alt annet var nesten tomt!

:-) :)

Vi hadde fontene i min søsters komfirmasjon og i fetter sitt bryllup, og så lenge du har mye jordbær og marsmellows er du reddet!!! He he

Endret av Nemii

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...