Belle Skrevet 8. mai 2003 #1 Del Skrevet 8. mai 2003 Heisan! Jeg synes det hadde vært interessant å vite hva deres egentlige navn er!! Noen som vil si det?? Synes det er spennende,det er jo tross alt mange 1000 inne her i løpet av dagen! Pst! Jeg heter Lone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. mai 2003 #2 Del Skrevet 8. mai 2003 desverre, mitt navn får du iallfall ikke,men tror du meg jeg heter ikke Camilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2003 #3 Del Skrevet 8. mai 2003 Nå ble jeg litt usikker...Vet ikke om jeg vil oppgi mitt egentlige navn her jeg...Skal tenke på det og komme tilbake til saken! Greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau Skrevet 8. mai 2003 #4 Del Skrevet 8. mai 2003 :o :o :o Nei jeg er nok litt for paranoid til å gjøre det (men to av bokstavene i KG navnet mitt er også i mitt egentlige navn!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 8. mai 2003 #5 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg heter Line jeg, og jeg synes ikke det er så mye og være paranoid av her inne. men men, det kan jo være greit og være anonym også da. det er klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 8. mai 2003 #6 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg heter Sissan jeg. På nett. Det er mitt helt riktige nett-navn og mitt alter ego som har helt like egenskaper som mitt IRL-ego Selv om man vanskelig kan identifisere mennesker ved bare fornavn (med mindre man heter Maud Angelica e.l. ), syns jeg vi skal være forsiktige med det. Kvinneguiden er ment å være et diskusjonsforum med anonymitet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 8. mai 2003 #7 Del Skrevet 8. mai 2003 Virgo velger å forbli anonym hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 8. mai 2003 #8 Del Skrevet 8. mai 2003 Det gjør Johanna og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. mai 2003 #9 Del Skrevet 8. mai 2003 og Arwen heter egentlig Lena (alle jeg kjenner vet at det er meg så har ingenting å skjule mer.. gjør meg ingenting) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. mai 2003 #10 Del Skrevet 8. mai 2003 Bare kall meg Märtha. Märtha L. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 8. mai 2003 #11 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg heter iallefall ikke Maud Angelica Men Nora er nok ikke så langt ifra sannheten, tror jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 9. mai 2003 #12 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg heter Maria og er stolt av navnet mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. mai 2003 #13 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg heter Marte.. Jeg er vist ikke redd i dag.. legger ut bilde av meg selv OG navnet mitt.. Så det først etter på, men det spiller ingen rolle:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. mai 2003 #14 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har ett navn som det er ganske få som heter, så det er ikke så lurt å legge det ut på nett tror jeg nei. (bryr meg ikke om kjente kjenner meg igjen, det ville de nok gjort allikevel, men ønsker ikke at IKKE kjente skal finne ut hvem jeg er, ukjente som jeg ikke ønsker å bli kjent med!) aline er nok det nærmeste vi kommer, men det er fullt ut mitt navn, og jeg har det fordi jeg har blitt kalt det IRL før jeg var på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. mai 2003 #15 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg heter Julie! Kjenner absolutt INGEN her inne, så d kan umulig være noen big deal å oppgi d.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 9. mai 2003 #16 Del Skrevet 9. mai 2003 Navnet mitt er det samme som nicket mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 9. mai 2003 #17 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg heter Charlotte.... har Bilde av datteren min som avater og de som kjenner meg ser at det er henne , har ikke noe å skjule så her er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. mai 2003 #18 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg heter Anette og er stolt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 10. mai 2003 #19 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg hopper i det og hvisker Jeg heter LIV Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 10. mai 2003 #20 Del Skrevet 10. mai 2003 Hmmmm.... Jeg har to navn.. Å de to sammen er såpass uvanlig at jeg tror ikke jeg vil si det Ikke at jeg er redd for noe, og jeg bryr meg ikke om folk vet hvem jeg er men.. Det er noe som holder meg igjen, å så lenge jeg har den følelsen, så velger jeg å la være å skrive mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå