Gjest Pax Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Er det bare meg som synes at dette bildet i "Dagens middagstisps" ligner på¨en bæsj? http://www.kvinneguiden.no/magasin/mat_og_...tatouille/50385
Teriyaki Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Det er utrolig godt. Har igrunn ikke tenkt på at det ser ut som en bæsj..så vidt jeg vet, så er ikke bæsjen lys-beige/rosa.
Gjest Pax Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg synes det ligner på to hundebæsj-kabler. Særlig på det lille bildet på forsiden, da ser man ikke rosafargen.
mysan Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg har aldri sett sånne bæsjer, er veganbæsjer rosa, Pax? Neida, bare tuller med deg, jeg. Men dette er den andre bæsjetråden du starter, så jeg begynner å lure på deg litt
Gjest Pax Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Men dette er den andre bæsjetråden du starter, så jeg begynner å lure på deg litt Det er fordi.... øøøhm Det tror jeg ikke vi skal gå inn på! *prøver å lyve på seg visse ekle seksuelle prferanser*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå