Gjest Gjest_lone_* Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 hei. har akkurat finni noen lekre kawasaki sko på nettet, som jeg har så lyst på. Er det noen som har prøvd de?? tenker på størrelser og sånn. Er de små eller store? og er de gode å ha på??
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Lekre er å dra det langt for et par tøysko.
Essie_ Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg syns de er fine jeg! De er rimelig standard i størrelsen, tror jeg. Men de vider seg ut. De er gode å gå med, men de har nok ikke kjempegod støtdemping da sålen er ganske tynn.
Snasen Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hvorfor er disse skoene så IN egentlig?;-P Fordi de er gode å gå i, og er kule samtidig. Derfor er de "IN" for meg i allefall. Koser meg her med tre par. Snart fire Man får kjøpt Kawasaki på Laredoute (dårlig utvalg såklart), og her: http://www.trapessko.no/catalog/index.php og fra produksjonslandet selv, Danmark: http://www.netsko.dk Endret 22. mai 2008 av Snasen
Supraspinatus Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Jeg kjøpte et par på en klesbutikk i Bergen. Rett ovenfor McDonalds på torget.
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 hei. har akkurat finni noen lekre kawasaki sko på nettet, som jeg har så lyst på. Er det noen som har prøvd de?? tenker på størrelser og sånn. Er de små eller store? og er de gode å ha på?? Hei! Kawasaki sko er de beste skoene jeg har hatt! De er litt store i størrelsen. Men hvilken side fant du dem på? :-)
Catzy Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Har et par Kawasaki ballerinasko. Til å være ballerinas er de overraskende gode å gå i. Tror størrelsen er omtrent normal.
Gjest Elisabeth K.|| Skrevet 11. februar 2009 #10 Skrevet 11. februar 2009 Jeg kjøpte et par på en klesbutikk i Bergen. Rett ovenfor McDonalds på torget. Va hette butikken du kjøpte dei på?
Nausicaä Skrevet 11. februar 2009 #11 Skrevet 11. februar 2009 Va hette butikken du kjøpte dei på? Tennis heter den skobutikken som ligger "rett ovenfor" McDonalds på Torgallmenningen. Mellom Moods og Only.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #12 Skrevet 11. februar 2009 Jeg ville anbefalt å kjøpt de i et nummer for små, for de vider seg sånn ut. de er ganske normale i størrelsen ellers. Men mine er blitt for store nå
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #13 Skrevet 14. februar 2009 De er også 98% økologiske, så enda en grunn til å kjøpe Kawasaki sko :-)
Ethereal Skrevet 15. februar 2009 #14 Skrevet 15. februar 2009 De er litt store i størrelsen. De er også veldig godt å gå med. Men jeg syns de er litt for varme!
Gjest ehh Skrevet 23. juni 2009 #15 Skrevet 23. juni 2009 hei. har akkurat finni noen lekre kawasaki sko på nettet, som jeg har så lyst på. Er det noen som har prøvd de?? tenker på størrelser og sånn. Er de små eller store? og er de gode å ha på?? Ka hete nettsida du fant de på ? ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå