Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Ville dere reagert på at noen møtte om på f.eks. en aerobictime med en langermet topp i stedet for en t-skjorte? Hvis det var en langermet topp tydelig beregnet på trening, som denne. Har noen arr på armene jeg gjerne vil skjule, og har unngått treningssentre p.g.a det, selv om jeg har veldig lyst til å begynne å trene på et.
Wildy Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Det er mange som bruker langermet, inkludert meg selv. Tror ikke noen tenker over eller reagerer på det i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Hadde absolutt ikke reagert:) Har sett kvinner på treningsenteret med lignende gensere, i sånn tynt stoff. Helt normalt, spør du meg!
Gjest Morgan le Fay Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg har slike topper selv, og ser på det som helt normalt. Derimot liker jeg ikke så godt å bruke dem til ting som aerobic og andre timer i sal fordi det blir for varmt og klamt for meg.
Gjest Helen Parr Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Reagert? Jeg hadde vridd meg i kvalme og forlatt stedet sporenstreks i raseri. Går ikke an!
She-Ra Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Utover at du kan oppleve at det blir veldig varmt, så har du ingenting å bekymre deg for, det er ikke uvanlig å trene med lange ermer.
Vita Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Jeg hadde ikke tenkt over det i det hele tatt. Jeg har nok med meg selv, og det tror jeg de fleste har... Ikke tenk på det du, du må ihvertfall ikke la det hindre deg i å gå på trening!!
Cata Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Hadde ikke tenkt over det en gang. Så lenge folk har klær på seg, så plager det ikke meg hva de er kledd i. Det blir helt opp til den enkelte.
Gjest Joker'n Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Jeg hadde ikke tenkt noe over at du hadde langermet topp på trening. Føler jeg ser omtrent like mange med langermet som med t-skjorte på treningssenteret.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Takk for svar! Den eneste langermede toppen jeg har funnet som jeg virkelig liker finnes bare i sort og hvitt. Hvitt blir vel gjennomsiktig? Toppen er laget av vanlig microfiberstoff. Det jeg lurte på var om, hvis jeg kjøpte 2-3 sånne sorte topper, om folk ville begynt å legge merke til at jeg alltid hadde samme topp på meg (de kan jo ikke vite at jeg har flere av dem som jeg bytter på). Er jo ofte samme ansiktene som gå igjen på aerobic-og steptimene jeg deltar på. Legger folk flest merke til hva andre har på seg? Jeg gjør nemlig det.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 Er du seriøs? Hva så om noen registrerer at du har samme topp på deg flere treninger på rad? Tror du dette er noe de bryr seg om?
Gjest Yihaa Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 Lager du ikke problemer og bekymringer nå?
Wildy Skrevet 5. april 2008 #13 Skrevet 5. april 2008 Ingen bryr seg! De aller,aller fleste har mer enn nok med å stable og stokke egne bein og armer, hva andre har på seg er revnende likegyldig.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 5. april 2008 #14 Skrevet 5. april 2008 Pass bare på, for topper i den typen stoff har en tendens til å lukte etterhvert. Jeg er ingen stor svetter når det gjelder lukt, men har måttet kaste flere slike topper pga. en emmen lukt som ikke går bort ved bruk av eddik, en gang. Jeg vil derfor ikke anbefale dem til folk som svetter mye, og hvor svetten lukter noe særlig.
rugrat Skrevet 5. april 2008 #15 Skrevet 5. april 2008 Jeg tenker ihvertfall ikke på hva de andre på gruppetreningen har på, jeg har vitterlig nok med meg selv der vi strekker og bøyer og spretter omkring. Så om noen av de andre har på lik topp hver gang så har jeg overhodet ikke lagt merke til det. Ikke bekymre deg for slikt du.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #16 Skrevet 5. april 2008 Noen tror visst TS er et forumtroll. Hvorfor det? Har vi ikke alle vært utrygg og usikker en gang? Det må da være lov å spørre andre til råds når man lurer på noe. Tilbake til tema: Jeg liker å trene med langermede topper, spesielt hvis ermene er trange, da får jeg så slanke, pene armer! Den langermede toppen jeg har er av sånt moderne, pustende stoff, så jeg er nesten tørr etter trening, enda jeg svetter som bare pokker. Vet da søren hva det stoffet gjør, jeg. Som flere her sier, de fleste er opptatt med seg og sitt. Jeg har to skuffer fulle av treningstøy, men tropper opp i det samme nesten hver gang. Jeg ville nok ikke ha kjøpt tre topper i slengen uten å ha trent i de og fått testa de ut. Stor forskjell på å stå rett opp og ned foran speilet, og på å hoppe og sprette rundt!! Da ser du om toppen funker for deg. At den ikke kryper opp til puppene for eks.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #17 Skrevet 5. april 2008 Reagert? Jeg hadde vridd meg i kvalme og forlatt stedet sporenstreks i raseri. Går ikke an! Jeg syntes det er dumt når man bli så opptatt av å "ferske" forumtroll at man svarer slik på et spørsmål som vel så gjerne kan være et alvorlig ment spørsmål, et slikt spørsmål man gjerne ikke tør spørre noen man kjenner om. Latterliggjøring på andres bekostning, en måte å vise at "åhneida, jeg er så innmari smart at meg lurer du ikke". Hvorfor ikke bare la være å skrive noe i det hele tatt, heller enn å svare som dette? @trådstarter; du kan helt fint bruke topper med lang erm, tro meg, ingen bryr seg om hva du går med. På treningsstudioet hvor jeg trener går folk med så mangt, alt i fra svære uformelige reklame t-skjorter til fancy sportsutstyr i alle varianter. Alt er ok, jeg registrerer det knapt. Selv bruker jeg det jeg syntes er behagelig, og det avhenger litt av hvilken type time jeg skal på, men jeg garanterer at jeg overhodet ikke lurer på hvorfor noen bruker langermet eller legger merke til om de bruker det samme flere dager på rad. Men det problemet med lukt som Morgan le Fay refererer til har jeg også merket, så det kan jo være lurt å prøve seg litt frem før du investerer i mange topper. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #18 Skrevet 5. april 2008 Pass bare på, for topper i den typen stoff har en tendens til å lukte etterhvert. Jeg er ingen stor svetter når det gjelder lukt, men har måttet kaste flere slike topper pga. en emmen lukt som ikke går bort ved bruk av eddik, en gang. Jeg vil derfor ikke anbefale dem til folk som svetter mye, og hvor svetten lukter noe særlig. Hva anbefaler du til oss som svetter mye, da?
Gjest Helen Parr Skrevet 5. april 2008 #19 Skrevet 5. april 2008 Hva anbefaler du til oss som svetter mye, da? For å være seriøs. Jeg bruker tynn ullgenser. Langermet. Eller superundertøy. Jeg blir kald av microfiber siden jeg svetter mye.
Gjest milkyway Skrevet 6. april 2008 #20 Skrevet 6. april 2008 Jeg hadde ikke reagert. SYns du er tøff, jeg, som vil gå på treningsenter, for det tør ikke jeg engang, og jeg er uten arr ;p folkemengde-angst her ja. Og ærlig talt, folkens. Mange tenker over dette med samme antrekk hver gang de er en plass. Jeg har noen venner jeg treffer skjeldent, som jeg tilfeldigvis alltid har hatt samme genseren e.l. på meg, og da tenker jeg på det selv. Men merkelig nok, legger jeg aldri merke til at andre gjør det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå