Gjest mann20 Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Dama mi og jeg er begge 20. Jeg liker godt å slikke fitte, det smaker digg. Men dama mi vegrer seg for å kline etterpå, og jeg gidder ikke springe og børste tennene midt under akten... Så det ender med at jeg aldri gidder slikke henne:( Er dette normalt blant jenter?
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Jeg liker å kline, både etter at han har slikket meg, og etter at jeg har sugd ham Men jeg synes prioriteringen din er litt trist, da, når hun først ikke vil kline etter oralsex, jeg ville heller unnvært kliningen
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Det er skikkelig opphissende å kline etter at han har slikket meg. Det smaker deilig av leppene hans. Hun dama høres en smule prippen ut, spør du meg. Sex skal være litt dyrisk og "grisete".
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg kliner gjerne etter oralsex, men ser gjerne at han tørker seg litt rundt munnen først Kanskje det også kan hjelpe på vente et min eller to før dere kliner, slik at saftene fra henne har forsvunnet litt? Med meg kommer det også litt ann på hvor kåt jeg er Er jeg kjempekåt tenkere jeg ikke på det i det hele tatt, men om jeg egentlig ikke er så kåt har jeg mer hjernkapasitet til å tenke over andre ting... Jeg er derimot helt enig med deg, om hun ikke vil kysse deg etterpå så hadde jeg også latt være.
Gjest StockDama Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Hun dama høres en smule prippen ut, spør du meg. Sex skal være litt dyrisk og "grisete". Folk har visst en tendens til å påstå at de som ikke er med på absolutt alt er prippen. Uansett. Hvis hun ikke liker det, så får hun la vær, som du allerede gjør =D Problem løst. Vet ikke hvor normalt det er, men er sikkert ikke unormalt.
Alice Ayres Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Jeg elsker å kline med mannen min etter at han har slikket meg, boret tunga si dypt inni meg, kjenne smaken av meg selv, krydret, opphissende, vite at den tunga jeg nå har i munnen har vært inni kjønnet mitt... Det er digg! Men, det er ikke alle som er som meg - og takk og lov for det! Hva med et kompromiss? Kan du ikke slikke henne litt senere i akten? Da kan dere jo både kline og du kan få slikket så mye du orker.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Jeg hadde reagert veldig negativt dersom mannen ikke ville kline etter at jeg har gitt ham oralsex. Selv etter at det har gått for ham i munnen min. Jeg kunne bare ikke ha hatt en sånn "prippen" kjæreste. Her blandes det safter og svette om hverandre. Vi bare nyter.
missluna Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Jeg er enig i den som sier over her at det er opphissende. Jeg har ingenting imot å kline med han etetr han har slikket meg. Heller ikke noe imot å tafingrene hans i munnen etter han har fingret meg (noe jeg har skjønt at gutter tenner veldig på Det er jo mine egne kroppsvæsker og det er vel ikke noe mindre "skummelt" enn det. Men folk er forskjellige. Noen har gjerne utforsket sin egen kropp mer enn andre, og gjerne hun ikke er så erfaren innen sex enda? Kliner du med henne etter du har kommet i munnen hennes da?
Gjest Mirina Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Jeg kliner gjerne etter oralsex, men ser gjerne at han tørker seg litt rundt munnen først
Alice Ayres Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Kliner du med henne etter du har kommet i munnen hennes da? Godt spurt! Det er nemlig mange menn som finner det enormt opphissende at jenta smaker sine egne kroppsvæsker, men som synes at det er motbydelig å skylle smake sine egne...
Gjest bærremæ Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Dama mi og jeg er begge 20. Jeg liker godt å slikke fitte, det smaker digg. Men dama mi vegrer seg for å kline etterpå, og jeg gidder ikke springe og børste tennene midt under akten... Så det ender med at jeg aldri gidder slikke henne:( Er dette normalt blant jenter? Det er neppe unormalt. Hva om du har et glass eller en flaske med vann ved senga? Hvis du tar en slurk eller to så kanskje hun synes det er er greit?
Gjest he-mann Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Det er neppe unormalt. Hva om du har et glass eller en flaske med vann ved senga? Hvis du tar en slurk eller to så kanskje hun synes det er er greit? var med en dame noen år som hadde stor tenning på å dele safter. hun sugde meg til jeg kom og ville kline da med sperm sammen. Var spennede at hun tente på det, men har ikke gjort det med andre etterpå.
Honey Bee Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 Godt spurt! Det er nemlig mange menn som finner det enormt opphissende at jenta smaker sine egne kroppsvæsker, men som synes at det er motbydelig å skylle smake sine egne... Helt greit å kline etter munnsex Første kjæresten fikset ikke å kline etter at jeg hadde sugd han,han pleide å ta seg en dent eller tyggis Merkelig egentlig,for kroppsvæskene blir vel tett opp i det?? Ellers har jeg ikke opplevd noen ha noe problem med det....ellers har jeg aldri opplevde en mann som vil kline etter å ha kommet i munnen min...det har jeg vel ikke noe behov for heller.
Gjest *Ulla* Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 Gjør meg ingenting å kline etter oralsex.
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. april 2008 #16 Skrevet 7. april 2008 Det er deilig å kline etter oralsex både den ene og den andre veien Hva med å ha et glass vann eller en tyggis ved nattbordet?
Fatale Skrevet 7. april 2008 #17 Skrevet 7. april 2008 Jeg kliner og smaker ofte på min egen fittesaft og med sæd i munnen, ikke noe problem det. Jeg liker godt smaken av fittesaftene mine, så dette går bra for min del
Gjest lillelinn Skrevet 7. april 2008 #18 Skrevet 7. april 2008 Jeg liker godt å slikke fitte, det smaker digg. Har du sagt til henne at hun smaker godt? Da får hun sikkert mer lyst til å smake selv også!
MarianneE Skrevet 7. april 2008 #19 Skrevet 7. april 2008 Det er deilig å kline etter oralsex både den ene og den andre veien Hva med å ha et glass vann eller en tyggis ved nattbordet? ...og der kom svaret jeg skulle komme med, ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå