Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Syv mnd... og det kjennes fremdeles tungt og trist!! Syv mnd, der eksen og jeg har hatt kontakt jevnlig.

Nå har vi bestemt oss for å iallefall ha et par mnd uten kontakt (rettere sagt, han har bestemt... for han vil være venn, men vi sliter med å finne balansen)

Da kommer liksom kjærlighetssorgen over meg på nytt igjen. Vet at det er lurt å ikke ha kontakt, og at det er eneste måten.. Men da gikk liksom siste halmstrå av håp rett ut i do... Og jeg er så konstant trist, sover dårlig, og har angst for fremtiden..

Har datet litt andre, og i og med at jeg er en fantastisk og spennende jente, faller guttene fort..Det blir på en måte øyeblikk med flukt når jeg kan være sjarmerende og hyggelig.. Men jeg synes liksom at det ikke betyr noe, for jeg ble dumpet av han jeg elsket så høyt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ta lang tid. tror nok det beste er å kutte kontakten helt. Og date andre om du klarer ja! Kanskje du kan bli litt småforelska igjen!

Aldri hatt kjærlighetssorg selv, men det må være helt forferdelig vondt!

Har ikke andre råd enn å ta tiden til hjelp..og søk trøst hos gode venninner.. finn på masse moro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...