Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

HVordan vet man hvilken BH str man skal ha?? Jeg er nylig operert å må finne str min.. for å få det riktig vil jeg måle den fram! Orker ikke prøve 40 BH heller. Men hvordan? Skal man måle under brystene, eller med hele stellet og rundt ryggen? Hvordan vet man cup str egentlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tnita
Skrevet

Jeg tror du kan få god hjelp i en undertøysbutikk. De er kjempeflinke til å hjelpe deg å finne frem riktig størrelse. :)

Skrevet

oioi, enten må jeg ha målt veldig feil, eller så er det noe feil med den kalkulatoren der! den bhstørrelsen jeg liksom skulle hatt, får jeg jo ikke på meg en gang :D

Skrevet

Blir feil str på meg. Kommer opp 75 B og jeg bruker 75C eller 70D litt sånn etter hva jeg finner.

Skrevet

Tatt i betraktning hvor stor feilmargin slike kalkulatore har er det ikke rart at de fleste kvinner går rundt i feil BH-størrelse. Hadde jeg stolt på den kalkulatoren burde jeg nå hatt på meg en str 90C, istedet for 80E/75F jeg normalt bruker og som sitter perfekt og støtter skikkelig.

Gjest Tnita
Skrevet (endret)

Fikk 75 A på den kalkulatoren og jeg har ikke sjangs til å få de inn i en A. Jeg bruker 75B og B er nesten for lite i perioder...

Endret av Tnita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...